کد خبر 363122
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

در شرایطی که گفته می‌شد دیدار تدارکاتی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود، تعدادی از تماشاگران دو تیم برای تماشای این بازی به ورزشگاه فردوس اصفهان رفته بودند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که پیش از این گفته می‌شد تماشاگران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اجازه حضور در بازی تدارکاتی امروز این دو تیم را ندارند، تعدادی از تماشاگران دو تیم در ورزشگاه فردوس اصفهان حضور پیدا کرده بودند.

* این تماشاگران که البته تعدادشان چندان زیاد نبود، با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

* خوش و بش کادر فنی سپاهان و ذوب‌آهن در ابتدای مسابقه از نکات جالب بود و برخورد گرم حسین فرکی، سرمربی سپاهان با علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن که هر دو در تیم ملی با یکدیگر همبازی بودند، جالب توجه بود.

* از سوی دیگر مجید بصیرت و داوود فنایی، دو بازیکن سابق پلی‌اکریل با یکدیگر به گفتگو پرداخته و قبل از آغاز مسابقه، خوش وب شر کردند.

* سپاهانی‌ها که در این بازی میزبان بودند، در ابتدای مسابقه به بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن خوش آمد گفتند و خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

* تیم سپاهان در این بازی بسیاری از بازیکنان اصلی خود نظیر حاج‌صفی، غفوری، عقیلی و علی کریمی را در اختیار نداشت و ذوب‌آهن نیز احسان پهلوان را همراه خود در این بازی نداشت.

* با توجگه به اینکه این مسابقه یک دیدار تدارکاتی و غیر رسمی به حساب می‌آمد، سرمربیان دو تیم بارها در این بازی و به خصوص در نیمه دوم دست به تعویض بازیکنان زده و تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردند.

* یکی از نکات جالب این مسابقه، تعداد قابل توجه مصدومان دو تیم بود و عبدالله کرمی و شریفی، بازیکنان سپاهان و پویا سیف‌پناهی، مدافع ذوب‌آهن در این بازی تدارکاتی مصدوم شدند.

* در شرایطی که نیمه نخست بازی یک نیمه پرهیجان و پرگل بود، با توجه به تعویض‌های صورت گرفته در نیمه دوم مسابقه، نیمه دوم مسابقه گلی در پی نداشت.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس