کد خبر 362948
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: اگر سمت خزانه دار در شورای چهارم احیا شود حاشیه هایی که در خصوص ستاد سمن ها به وجود آمد، رفع می شود .

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، علیرضا دبیر با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورا در خصوص حساب سمن ها، گفت: پس از ارجاع نامه چمران  در این رابطه به کمیسیون برنامه و بودجه ،دو جلسه درخصوص برسی هزینه و عملکرد ستاد سازمانهای مردم نهاد شهرداری تهران با حضور اعضاء آن در کمیسیون برنامه و بودجه شورا برگزار شد. مطابق جلسات برگزار شده و بررسی های صورت پذیرفته هیچگونه اقدام غیر قانونی در رابطه با هزینه و اعتبارات این سازمان صورت نپذیرفته است. همچنین بر اساس تاییده بانک حق برداشت هرگونه وجهی از این حساب با دو امضاء انجام می شود که ما درخواست کردیم هر دو امضای این حساب توسط اعضای شورای شهر باشد.

وی با عنوان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مطابق بررسی های خود آماده ارائه گزارش در شورا است، یادآور شد: بیان این گزارش در صحن علنی و یا غیر علنی وابسته به تدبیر و تصمیم رییس شورا است اما مطابق بررسی کمیسیون برنامه و بودجه هیچ گونه مسئله ای در رابطه با عملکرد منفی سمن ها وجود نداشته است.

دبیر اضافه کرد: تاکنون 800 میلیون تومان از این حساب هزینه شده که مورد تایید هر 5 عضو ستاد سمن ها بوده همچنین ما در خواست ذی حسابی برای این حساب کرده ایم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهاد داده است هر پولی از سالهای گذشته در این حساب باقی مانده است، به خزانه شهرداری باز گردد.

دبیر خاطر نشان کرد: در شورای سوم خزانه دار به این موارد نظارت می کرد که در شورای چهارم کسی به عنوان خزانه دار مشخص نشد که چمران بزودی فردی را به این سمت منصوب و چنین حاشیه هایی دیگر به وجود نمی آید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس