کد خبر 361909
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر انتقال محمد مایلی کهن به زندان برگزار شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای حضور در دیدار برابر استقلال آماده می کند عصر روز سه شنبه تمریناتش را در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر زیر نظر حمید درخشان برگزار کرد.

تمرین عصر سه شنبه سرخپوشان با گرم کردن بدنها آغاز شد و سپس مربیان برنامه های تاکتیکی خود را برای آنها شرح دادند. بخش عمده ای از این تمرین به برنامه های بدنسازی و سرعتی اختصاص داشت. بازی تحت فشار نیز یکی دیگر از بخش های تمرین پرسپولیس بود.

امید عالیشا و حمید علی عسگری که روز گذشته در تمرینات حضور نداشتند امروز بدون مشکل با تیم تمرین کردند.

تمرین سرخپوشان در شرایطی برگزار شد که برخی هواداران این تیم مقابل ورزشگاه تجمع کردند و به حمایت از محمد مایلی کهن و شعار دادن علیه علی دایی پرداختند.

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس نیز بعد از پایان تمرین بازیکنان را در رختکن نگه داشت و نزدیک به 90 دقیقه برنامه های این تیم در روزهای آینده را برای بازیکنان شرح داد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    انهاییکه بر علیه دایی شعار داده اند اگر دقیقا بررسی شو دمشخص میشود از کدام ناحیه اب میخورند 80 درصد هواداران پرسپولیس طرفدار دایی است مخصوصا در جریان اخیر که حقیقت برای همگان روشن شده است که حق با دایی بوده است
  • پسر پدر پرسپولیسی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    زرشک.
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    دایی دو سال همش تو پرسپولیس بوده ولی مایلی کهن ۱۵ سال تو این تیم بوده. 80 درصد هم کم گفتی بیش از صد درصد طرفدارشن البته استقلالیا به خاطر نتایجی که میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس