صادق در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور تک تک رسانه ها را رصد می کند و اشراف کاملی به فضای رسانه ای دارند، عنوان کرد: آقای روحانی در حوزه رسانه‌ای کانالیزه نمی‌شود.

روحانی در حوزه خبر کانالیزه نیست/ رئیس جمهور تک تک رسانه‌ها را رصد می کند و به آنها اشراف دارد
محمدرضا صادق، مشاوررسانه‌ای حسن روحاني با حضور در غرفه مشرق به گپ و گفت با خبرنگاران مشرق پرداخت.

وی با بیان اینکه من مشرق را به طور مستمر نگاه می‌کنم، گفت: مشرق ضریب نفوذ خوبی دارد و من دیده‌ام که حتی در برخی نشست های بین المللی  هم حضور پید اکرده است و این نشان دهنده این است که شما به دنبال گسترش دایره مخاطبان خود هستید.

وی با اشاره به تسلط رئیس جمهور بر حوزه رسانه ای عنوان کرد: آقای رئیس جمهور خوشبختانه به دلیل تخصص و تجربیاتی که در اختیار دارند، منابع مختلفی را برای دسترسی دقیق به اخبار  دارند.

مشاوررسانه‌ای رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: بنده هم به عنوان مشاور رسانه ای آقای روحانی تنها یکی از منابع خبری ایشان هستم.

وی در ادامه اظهار داشت: ایشان به دلیلی توانمندی و سبقه ای که در کار خبر دارند،. منابع مختلف آشکار و غیر آشکاری را دارند و  من به صراحت می‌گویم که ایشان کانالیزه نمی‌شود.

صادق در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور تک تک رسانه ها را رصد می کند و اشراف کاملی به فضای رسانه ای دارند، عنوان کرد: آقای روحانی در حوزه رسانه‌ای کانالیزه نمی‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه دولت امروز وزیر علوم پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کرده است، ضمن امیدواری برای کسب رای اعتماد از سوی مجلس گفت: ایشان فردی شناخته شده است، البته باید رسانه ها در جریان بیوگرافی ایشان قرار بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    آقای روحانی این مجلس با شما پدر کشتگی که نداره دیدید که اگر وزیر خوب معرفی کنید این نماینده ها چه رای بالایی به ان می دهند،این نمایندگان همان هایی هستند که با لاترین رای اعتماد را در طول سالهای بعد از انقلاب به وزرای شما دادند، هم نمایندگان و هم همه مسئولین اعمم از رئیس جمهور و ... باید از خدا بترسند، امیدوار هستم که هم نمایندگان و هم رئیس جمهور رضای خدا را در انتخاب وزیر علوم در نظر گرفته باشند
  • صادقی ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    مردم مسلمان و انقلابی ایران به هیچ وجه آمادگی اتفاقاتی شبیه سال 88 را ندارند. لطفا برای وزارت علوم یک فرد بی حاشیه معرفی فرمایید.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس