عضو شروای شهر تهران درباره مطبوعات زنجیره‌ای و ارتباط این مطبوعات با دشمنان نظام اسلامی گفت: من امروز هم این احساس را دارم که یک سری از مطبوعات امروز با پول نظام جمهوری اسلامی، آن روند غلط گذشته را ادامه می دهند و از گذشته درس نگرفته اند. یک عده از رسانه ها پژواک مطالبات دشمنان این کشور شده اند.

بعضی رسانه‌ها با هزینه نظام پزواک دشمنان در داخل هستند/ جلسات محرمانه شورای‌شهر به صورت آنلاین در اختیار بی‌بی‌سی قرار می‌گیرد
گروه سیاسی مشرق - پرویز سروری عضو شورای شهر تهران، با حضور در غرفه مشرق، درباره آفت های حوزه مطبوعات و رسانه گفت: آفت اصلی که رسانه های ما دچار آن هستند، حاشیه محوری این رسانه ها است، رسانه به مثابه یک طبیب برای جامعه است و باید نسبت به موضوعات مختلف جامعه اعلام موضع بکند. بعضا دیده می شود که برخی رسانه ها به جای گفتن نیازهای مردم، مطالب مورد نظر مردم را می گویند و این حاشیه پردازی است. طبیب نیاز بیمار را رفع می کند نه اینکه ببیند بیمار چه چیزی دلش می خواهد.

وی افزود: رسانه ها حاشیه ها و موضوعات بی اهمیت را به موضوع اصلی کشور تبدیل می کنند. رسانه هم می تواند مسیر کشور را از ریل خارج کند و از طرف دیگر می تواند قدرت ها را به تبعیت از مطالبات مردم وادار کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: از سوی دیگر، به جز چند رسانه معدود که دل در گرو انقلاب دارند یک خطری را در سایر رسانه ها و مطبوعات می بینم و آن بازگشت جریان روزنامه های زنجیره ای است که در زمان اصلاحات وجود داشت که رهبر معظم انقلاب را به واکنش واداشت که فرمودند مطبوعات به پایگاه های دشمن تبدیل شده اند. من امروز هم این احساس را دارم که یک سری از مطبوعات امروز با پول نظام جمهوری اسلامی، آن روند غلط گذشته را ادامه می دهند و از گذشته درس نگرفته اند. یک عده از رسانه ها پژواک مطالبات دشمنان این کشور شده اند.

وی اظهار داشت: اخبار محرمانه شورا توسط برخی رسانه های داخلی به صورت آنلاین در اختیار بی بی سی قرار می گیرد و این مسئله زمینه سوء استفاده بی بی سی از اخبار محرمانه را فراهم می کند.

سروری همچنین درباره پایگاه مشرق گفت: مشرق جز پایگاه هایی اصلی است که می بینم. رسانه باید دو ویژگی اساسی داشته باشد: مطالبه گری و اخلاق مداری؛ پایگاه خبری مشرق تلاش خود را برای این دو ویژگی در حد مطلوب انجام داده و با انتشار اخبار تازه و تخصصی توانسته است که قشر جوان و متدین را دور خود جمع کند.

من علاوه بر اخبار مشرق نظرات مخاطبان مشرق را هم می بینم و این نظرات نشان دهنده این است که غالب مخاطبان مشرق از دلسوزان انقلاب اسلامی هستند و دل در گرو انقلاب دارند و تغذیه فکری و تحلیلی این قشر کار بزرگی است و این خلاء بزرگی بود که ما از اول انقلاب داشتیم ولی مشرق یکی از رسانه هایی است که به واقع یک رسانه انقلابی مطالبه گر و اخلاق محور است.

بعضی رسانه‌ها با هزینه نظام پژواک دشمن در داخل هستند/ جلسات محرمانه شورای‌شهر به صورت آنلاین در اختیار بی‌بی‌سی قرار می‌گیرد


بعضی رسانه‌ها با هزینه نظام پژواک دشمن در داخل هستند/ جلسات محرمانه شورای‌شهر به صورت آنلاین در اختیار بی‌بی‌سی قرار می‌گیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    آفرین مشرق. از این کارها بیشتر بکن
  • اهوازی ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    هر کس به بی بی سی اخبار محرمانه میده را اعدام کنید.
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    ننگ براصلاح طلبان بی رگوبی غیرت ودارودسته شون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس