کد خبر 358870
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت:اولویت ما در دیدار مقابل پدیده مدیریت و مهار رضا عنایتی بود.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل پدیده اظهار داشت: ما می‌دانستیم از پدیده چه چیزی می‌خواهیم آنها بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند اولویت اول ما مدیریت رضا عنایتی بود. او با این سن و سال خود در 10 سال اخیر جزو نفرات آقای گل است و در زمان دفاع و حمله تیمش را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: بازی فیزیکی و محکمی را شاهد بودیم البته در 10 دقیقه پایانی به علت فشار روحی که از دیدار گذشته با ملوان روی بازیکنان مانده بود آن هم به این دلیل که در دقیقه 95 گل تساوی را دریافت کردند بازیکنانم کمی عقب کشیده بودند.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: ما چندین موقعیت داشتیم از جمله فرصت‌هایی که غلامرضا رضایی و دوم موقعیتی که علی قربانی به دست آوردند که اگر هر کدام از آنها به گل تبدیل می‌شد ما به فاز دوم می‌رفتیم و کاملا در ضد حملات به دنبال رسیدن به گل‌های بیشتر بودیم.

منصوریان تاکید کرد: از بازیکنانم رضایت کامل دارم آنها در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند و این بازی برای ما یک تجربه جدید بود که توانستیم از گل زده خود به خوبی دفاع کنیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. حریف تیم خوبی بود اما عملکرد بازیکنانم باعث شد تا حریف مجبور شود به بازی مستقیم مورب رو بیاورد.اگر بازی روی زمین بود برایمان سخت می‌شد.

وی افزود: از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم آنها اهمیت سه امتیاز را به خوبی متوجه شدند و در اینجا تفاوت بازیکن باتجربه مشخص می‌شود. آنها در زمانی به جای بازی حرفه‌ای روی آوردند و عملکرد خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه در این دیدار برخوردهای زیادی صورت می‌گرفت،‌گفت:‌ما فوتبال بازی می‌کردیم نه تنیس روی میز. زمانی که هر دو تیم بازیکنان جوان و قلدری داشته باشند این نوع بازی طبیعی است. فوتبال بعد از بوکس خشن‌ترین ورزش اشت.

سرمربی نفت با اشاره به مصدومیت یکی از بازیکنان پدیده در دقایق پایانی بازی افزود: از مصدومیت بازیکن پدیده بسیار ناراحت شدم و حتی خودم به سمت پزشکان پدیده رفتم تا آنها را مطلع کنم. در چنین بازی‌هایی برخورد فیزیکی طبیعی است و هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم این موضوع بیشتر می‌شد زیرا بازیکنانم تجربه تلخی از دیدار مقابل ملوان داشتند که در دقیقه 95 بازی را به تساوی کشاندند. شاید اگر ما گل دوم را می‌زدیم بازی اینقدر فیزیکی دنبال نمی‌شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس