کد خبر 358864
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: سوال من از مسئولان این است که آیا فرار مردم از فوتبال به این دلیل نیست که همه احساس بدی دارند که نتایج در جای دیگر رقم می‌خورد؟

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل نفت اظهار داشت: با توجه به اینکه ما دو هافبک خود را در اختیار نداشتیم امروز از بازیکنان جایگزین استفاده کردیم و تغییراتی را در سیستم کاری خود داشتیم. بازیکن خارجی ما به علت مسائل خانوادگی‌اش به کشورش سفر کرده بود که به علت اینکه امروز بازگشته بود نتوانستیم از او استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ‌بازی با کیفیتی از خود به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم و متاسفانه بهترین موقعیت را میلاد غریبی نتوانست به گل تبدیل کند و در پایان نتیجه این می‌شود که بازی را واگذار می‌کنیم.

سرمربی پدیده با اشاره به نحوه قضاوت داور تصریح کرد:‌ اعتراض بزرگی به شیوه قضاوت داور دارم. امیدوارم در این زمینه نظارت بیشتری وجود داشته باشد. کم کم این احساس به وجود می‌آید که کسی نمی‌تواند پدیده را در لیگ برتر ببیند.

مرزبان در مورد اینکه از عنایتی در خط دفاع در نیمه اول استفاده کرد و آیا از عملکرد او راضی بوده یا خیر، گفت:‌صد در صد راضی بودم و به آن چیزی که می‌خواستیم عمل کرد. پیش از پنالتی نفتی‌ها موقعیتی نداشتند سؤال من این است که اگر این خطا برای تیم ما به وجود می‌آمد آیا داور ضربه پنالتی اعلام می‌کرد یا خیر.

وی در مورد اینکه نگران این مسئله نیست که پدیده سرنوشتی همچون تیم‌های خصوصی دیگر دچار شود،‌گفت: من راجع به مسائل اقتصادی حرف خاصی ندارم که بگویم. با توجه به کیفیت اقتصادی که پدیده از خود نشان داده است به نظر نمی‌رسد که مشکلی داشته باشد. پدیده در استان‌های مختلف ایران مجموعه‌های بزرگی احداث می‌کند و این موضوع به هیچ وجه شکست آن را نشان نمی‌دهد بلکه نشان می‌دهد که می‌تواند در آینده نیز با قدرت به عملکردش ادامه دهد.

وی در مورد اینکه پس از پایان بازی چه صحبتی با تماشاگران انجام داد: گفت من از هواداران تشکر کردم که تیم را درک می‌کنند و از راه دور می‌آیند و حمایت می‌کنند و با وجود همه مشکلاتی که تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر دارند اما هواداران به خوبی از تیم حمایت می‌کنند.

وی در مورد عدم حضور دوربین‌ها در ورزشگاه تاکید کرد: به هر حال این مسائل خیلی تاثیر دارد شرایط خاصی پیش آمده و همه مسائل پیچیده شده است. من درخواست بزرگی دارم که این مسئله هرچه زودتر برطرف شود. وجود دوربین برنامه 90 باعث می‌شود که بسیاری از مسائل را نشان دهد. آیا دلیل فرار مردم از فوتبال این نیست که همه احساس بدی دارند که نتایج جای دیگری رقم می‌خورد؟‌

مرزبان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه اتفاقی افتاد که میلاد غریبی برای چند دقیقه به بیرون آمد، گفت: او از لحاظ روحی نیاز به ریکاوری داشت و من تشخیص دادم که برای چند دقیقه او را بیرون آورم. مشکلی از نظر داوری نداشت و خودم این تصمیم را گرفتم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس