کد خبر 358715
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما در فولاد خوزستان نتیجه گرا نیستیم اما پیروزی امروز خیلی برایم شیرین بود.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با ملوان اظهار کرد: قبل از هرچیز مراسم سوگواری سید وسالار شهیدان را به مردم مسلمان تسلیت عرض می‌کنم و درباره بازی امروز از عملکرد تیمم راضی هستم.

وی افزود: در 90 دقیقه بازی به دنبال گل بودیم و از این بابت خوشحالم که توانستیم در دقایق انتهایی بازی 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم ما جوان است و به دنبال کسب تجربه هستیم، گفت: ما در فولاد خوزستان نتیجه گرا نیستیم اما پیروزی امروز خیلی برایم شیرین بود.

وی بیان کرد: ملوان در بازی امروز بسته بازی می‌کرد و به دلیل فضای کمی که در اختیار مهاجمان قرار می‌گرفت بازی را به کنار زمین بردیم و موفق هم شدیم.

اسکوچیچ درباره آخرین وضعیت امید خالدی عنوان کرد: امید خالدی یکی از بازیکنان اصلی من در این تیم است ولی پس از مصدومیت هنوز به شرایط ایده آل خود بازنگشته و امیدوارم در اینده‌ای نزدیک فیکس تیم باشد.

وی درباره ضربات مکرر پنالتی که نصیب فولاد می‌شود، گفت: پنالتی جزو بازی است و خوشحالم که سروش رفیعی پس از به هدر دادن پنالتی در بازی گذشته تک گل 3 امتیازی ما را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

سرمربی فولاد خوزستان با قدر دانی از مدافعان تیم فولاد بیان کرد: مدافعان ما در این بازی سختی زیدی را تحمل کردند و من از بازی خوب ان‌ها تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس