کد خبر 358299
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

اگر چه راه اندازی خدمات پرداخت همراه اپل پی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، اما ظاهرا شرکت‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای چندان از این وضعیت راضی نیستند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ورج نوشت: این روزها بر تعداد موسسات تجاری که قصد دارند با همکاری یکدیگر خدمات پرداخت همراه اختصاصی راه اندازی کنند، افزوده شده است. از جمله این شرکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توان به Walmart، Kmart، 7-Eleven و  Best Buyاشاره کرد.

موسسات یاد شده از سال 2012 گروهی مشترک را به منظور طراحی یک برنامه پرداخت همراه تاسیس کرده‌اند. این برنامه که CurrentC نام دارد از سال آینده در دسترس خواهد بود و تا آن زمان هیچ یک از آنها قصد ندارند از اپل پی پشتیبانی کنند.

با توجه به گستردگی فروشگاه ها و دامنه نفوذ شرکت های یاد شده این تصمیم برای اپل پرهزینه خواهد بود و حتی ممکن است طرح اپل پی را به شکست بکشاند.

در این میان اپل برای تغییر دادن شرایط به نفع خود توانسته به هر قیمت ممکن پشتیبانی شرکت های مهم کارت اعتباری و برخی بانک های آمریکایی را به دست آورد. شرکت های کارت اعتباری امیدوارند از این طریق بر تعداد تراکنش های خود بیفزایند. البته بانک ها که در مورد نقش و جایگاه خود در این سیستم جدید مطمئن نیستند به آن به دیده تردید می نگرند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس