کد خبر 358049
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

در روزی که پرسپولیس با درخشش سوشا مکانی جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را دریافت کرد، پیام صادقیان ناکام‌ترین بازیکن سرخپوشان بود.

مهاجم تازه از محرومیت برگشته پرسپولیس که موفق به باز کردن دروازه وحید طالب‌لو در پنالتی به دست آمده در جریان بازی نشد، خیلی خوش‌شانس بود که تیمش در پایان بازی دست پر از میدان خارج شد. او در گفت‌وگو با «طرفداری» از لحظات سخت بعد از دست رفتن پنالتی صحبت کرد.

- از بازی مقابل راه‌آهن صحبت کن.

خوشبختانه بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاشمان نشان داد که جام حذفی را هم به اندازه لیگ جدی گرفته‌ایم. با این حال دست کادر فنی برای استفاده از بازیکنان به شدت بسته بود و درخشان آنقدر برای چیدن ترکیب تیم تحت فشار بود که حتی محمد نوری را با وجود مصدومیتی که داشت به میدان فرستاد. با این حال خوشحالم که با وجود همه این مشکلات موفق شدیم با شکست راه‌آهن به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

- قبول داری که اگر پنالتی‌ات تبدیل به گل می‌شد شاید بازی به نفع پرسپولیس در وقت قانونی به پایان می‌رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد؟

واقعا همین‌طور است ولی قسمت بود که توپم وارد دروازه طالب‌لو نشود. تا قبل از آن پنالتی بازی به خوب در حال پیش‌روی بود و اگر پنالتی گل می‌شد کار به مرتب ساده‌تری داشتیم. با این حال معتقدم در این بازی هیچ کسی بدشانس‌تر از من نبود چون نه پنالتی‌ام گل شد و نه بعد از دفع توپ طالب‌لو توپ وارد دروازه شد. با این حال خیلی خوشحالم که پرسپولیس از هدر رفتن آن پنالتی متضرر نشد و در نهایت توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

- فکرش را می‌کردی سوشا مکانی به خوبی جور پنالتی خراب شده تو را بکشد و تبدیل به ستاره تیم شما شود؟


سوشا در بازی مقابل راه‌آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و حتی در جریان عادی بازی هم ستاره تیم بود. با این حال او در ضربات پنالتی یک فوق ستاره بود و واقعا نقش ویژه‌ای در موفقیت تیم داشت.

- بعد از بازی بابت اینکه پنالتی خراب‌ شده‌ات را جبران کرد از او تشکر نکردی؟

مسلما همه ما بابت درخشش سوشا از او تشکر کردیم و به او تبریک گفتیم اما قبل از ضربات پنالتی هم پیش او رفتم و گفتم همه امیدم به توست. باور کنید قبل از پنالتی‌ها مطمئن بودم که سوشا حداقل یک پنالتی را می‌گیرد اما فکرش را نمی‌کردم او حتی در گرفتن دو پنالتی موفق عمل کند و حتی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس را به زیبایی وارد دروازه طالب‌لو کند.

- فکر می‌کنی بتوانید از سد گل گهر سیرجان هم به سادگی بگذرید؟

سطح جام حذفی امسال واقعا بالاست و همانطور که همه می‌دانند تیم‌های لیگ برتری زیادی تا به اینجا از دور مسابقات حذف شده‌اند بنابراین نتایج غیر قابل پیش‌بینی هستند و به هیچ وجه نمی‌توان به طور مطمئن درباره نتایج حرف زد. با این حال ما تمرکز ویژه‌ای روی جام حذفی داریم. بازی با گل‌گهر هم حکم یک میانبر تا فینال را برای ما دارد و باید هر طور شده از سد این تیم بگذریم و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    به ما چه چی گفته شمام با این خبراتون
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    چقدر این بچه را گندش کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس