هنوز ذوق‌زدگی طیف مدعی حمایت از رئیس‌جمهور و مشاوره به ایشان از این ملاقات ادامه داشت که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور محترم کشورمان پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل رفت و سیل اتهامات و ناسزاها و اهانت‌ها را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در کیهان به نقد سکوت مقامات کشورمان در قبال گستاخی های نخست وزیر انگلیس پرداخت و نوشت:1 - انتظار این بود که آقای دکتر روحانی در نطقی که از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ایراد کردند به اظهارات سخیف و اهانت‌های بی‌شرمانه نخست‌وزیر بی‌سر و پای جزیره انگلیس علیه کشورمان پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده‌ای می‌دادند ولی متأسفانه ایشان حق امانتی را که به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی و مردم انقلابی و حماسه‌ساز آن برعهده داشتند، به جای نیاورده و از کنار سخنان گستاخانه دیوید کامرون با بی‌تفاوتی غیرقابل‌توجیه که برای دولت و ملت این مرز و بوم تحقیر‌آمیز بود! به سادگی عبور کردند و نه فقط به تصریح، بلکه به اشاره و تلویح نیز پاسخی به آنهمه وقاحت و بی‌شرمی نخست‌وزیر انگلیس ندادند.
دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از ملاقات با آقای روحانی که نخستین دیدار رئیس‌جمهور ایران با نخست‌وزیر انگلیس، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود، طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی، نقض حقوق بشر  و غیرقابل اعتماد بودن برنامه هسته‌ای کشورمان و... متهم کرد! و این همه در حالی است که فقط مروری گذرا به اسناد آشکار- و نه سری و طبقه‌بندی شده- از جنایات بی‌شمار دولت کنونی- و نه فقط امپراطوری سابق- انگلیس علیه ملت‌های مظلوم و حتی مردم این کشور حکایت می‌کند و اسناد فراوان دیگری را می‌توان آدرس داد که در حمایت انگلیس از گروه‌های تروریستی - از جمله، داعش، القاعده، منافقین- کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد و فعالیت هسته‌ای کشورمان نیز به گواهی اسناد حقوقی و فنی در بستری صلح‌آمیز در جریان بوده و هست. اما، جناب آقای دکتر روحانی که می‌توانست دستکم برخی از این اسناد را به عنوان اندکی از بسیارها ارائه دهد و ماهیت نفرت‌انگیز دولت انگلیس را از تریبون سازمان ملل متحد به جهانیان بشناساند، متأسفانه کمترین واکنشی از خود نشان نداد و حال آن که ایشان قبل سفر نیویورک درباره ضرورت این سفر به بهره‌گیری از ظرفیت و جایگاه تریبون مجمع عمومی سازمان ملل برای معرفی چهره واقعی ایران اسلامی و شخصیت برجسته مردم این مرز و بوم به جهانیان اشاره کرده بودند. بنابراین جای این پرسش و انتظار بر زمین مانده هست که آیا اتهامات نخست‌وزیر انگلیس به کشورمان، معرفی واژگونه ایران و مردم ایران نبود؟!
2- انگلیس برخلاف آنچه ادعا می‌کند نه فقط یک قدرت بزرگ جهانی نیست، بلکه این روزها بسیاری از مراکز استراتژیک غرب و برخی از رسانه‌های اروپایی و آمریکایی نیز به طعنه از بریتانیای کبیر! با عنوان «بریتانیای کوچک- LITTLE  BRITAIN-» یاد می‌کنند. انگلیس به‌لحاظ اقتصادی در یکی از دشوارترین دوران حیات خود قرار دارد و طرح ریاضت اقتصادی آن اعتراضات خیابانی و پی در پی مردم این کشور را در پی داشته است تا آنجا که «دنیس کبل» وزیر خزانه‌داری انگلیس، شرایط اقتصادی را نزدیک به «خط قرمز»  ارزیابی می‌کند و دیوید کامرون درباره ضرورت سیاست صرفه‌جویی اقتصادی می‌گوید «من به شدت نگران هستم، اگر دیر بجنبیم به فاجعه می‌رسیم.  یا باید شنا کنیم (سیاست صرفه‌جویی) و یا غرق می‌شویم».
انگلیس از مجموعه 4 کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی تشکیل شده است که اسکاتلند از سال‌ها قبل در پی جدایی بوده است و هفته قبل با 45درصد آرا، در مقابل 55 درصد  مخالفان جدایی، این خواسته به تعویق افتاده است. «ولز» هم در پی جدایی است و زمان همه‌پرسی برای جدایی نیز اعلام شده است. ایرلند شمالی از چند دهه قبل خود را جدا از انگلیس می‌داند.
شرایط متزلزل انگلیس به دو عرصه تجزیه سرزمینی و مشکلات اقتصادی خلاصه نمی‌شود. بلکه در سال‌های اخیر ارتش انگلیس نیز به دلیل شرایط سخت اقتصادی در حد قابل توجهی کوچک شده است.‌ افزون بر موارد یاد شده، باید به‌زمزمه‌های ضدسلطنتی در انگلیس هم اشاره کرد که طی سال‌های اخیر گسترش فراوانی داشته است.
تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس در پاسخ کسانی که او را به خاطر پیروی بی‌چون و چرا از جرج‌ بوش، «سگ آمریکا» لقب داده بودند، می‌گفت؛ همراهی با آمریکا می‌تواند حضور ما را در عرصه بین‌المللی تضمین کند! و...
گفتنی است قلمرو کنونی انگلیس از 33 میلیون کیلومتر مربع در سال 1992 به 244 هزار و 820  کیلومتر مربع کاهش یافته است و...
 خدا بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که یک‌بار در پاسخ به زیاده‌گویی‌های نخست‌وزیر وقت انگلیس فرموده بودند، حالا انگلیس هم خودش را قدرت بزرگ تصور می‌کند (نقل به مضمون).
با توجه به موارد فوق درباره یاوه‌های نخست‌وزیر انگلیس علیه ایران اسلامی باید با لسان‌الغیب شیراز همنوا شده و گفت؛
جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می‌شکند بازارش!
3- از نخستین ساعاتی که اعلام شد، ملاقات رئیس‌جمهور کشورمان با نخست‌وزیر انگلیس در دستور کار سفر نیویورک قرار دارد، مدعیان اصلاحات که خود را در حلقه مشاوران آقای روحانی و حامیان و نزدیکان دولت ایشان قلمداد می‌کنند و متأسفانه رئیس‌جمهور محترم نیز در مواردی به مشاوره آنان با نظر قبول می‌نگرند، بیشترین مصاحبه‌ها، تحلیل‌ها و صفحات روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های تحت مدیریت خود را به «اهمیت بی‌نظیر»! این ملاقات و نقش بی‌بدیل آن در گره‌گشایی از نقاط - به قول آنها- بسته سیاست خارجی دولت یازدهم اختصاص دادند. به موارد زیر که فقط چند نمونه از آنهاست توجه کنید؛
روزنامه دولتی ایران برای  تیتر درشت صفحه اول خود «پایان 35 ساله رابطه سرد»! را انتخاب کرد. روزنامه اعتماد تمام صفحه اول را به عکس این دیدار اختصاص داد و تیتر زد «رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر انگلستان دستان یکدیگر را فشردند». روزنامه آفتاب یزد با تیتر درشت «تحول تاریخی در دیپلماسی» به میدان آمد و تاکید کرد «این ملاقات قطعا با موافقت آمریکا صورت گرفته» و با ذوق‌زدگی نتیجه گرفت «این ملاقات می‌تواند پیامی از طرف آمریکا به ایران باشد»! روزنامه شرق، تیتر زد که «طلسم دیدار مقامات بلندپایه ایران و بریتانیا شکسته شد»! روزنامه مردم‌سالاری تیتر «بهار روابط تهران-لندن» را برگزید، روزنامه شهروند وابسته به هلال‌احمر به «دیدار تاریخی در نیویورک» اشاره کرد. روزنامه آرمان این ملاقات را «چراغ سبز مجموع کشورهای غربی برای رابطه صمیمانه‌تر با تهران» معرفی کرد و یا آقای حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه توئیتر خود، دیدار آقای روحانی با نخست‌وزیر انگلیس را یکی از دستاوردهای مهم سفر امسال رئیس‌جمهور به نیویورک معرفی می‌کند! و ...
اما، هنوز ذوق‌زدگی طیف مدعی حمایت از رئیس‌جمهور و مشاوره به ایشان از این ملاقات ادامه داشت که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور محترم کشورمان پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل رفت و سیل اتهامات و ناسزاها و اهانت‌ها را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد!
عبرت‌انگیز- و البته مضحک- آن که یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای بعد از کلی ذوق‌زدگی درباره این ملاقات و این که ملاقات یاد شده، «چراغ ‌سبز کشورهای غربی برای رابطه صمیمانه با ایران است»! پیش‌بینی کرده بود که «ممکن است برخی مخالفان تنش‌زدایی ایران و ایالات متحده، ما را متهم کنند که به این ملاقات بیش از حد خوشبین هستیم»! و دیدیم و دیدند که...!!
اکنون جای آن است که جناب دکتر روحانی، رئیس‌جمهور محترم کشورمان را به قضاوت بطلبیم و پاسخ این پرسش را بجوییم که «آیا هنوز هم می‌توان به این طیف از مشاوران و مدعیان حمایت از دولت کمترین امیدی برای مشاوره داشت»؟!
4- خوشبینی برخی از دولتمردان محترم از جمله ریاست‌ محترم جمهوری و وزیر محترم امور خارجه به حریف نیز نمی‌تواند در جرأت بخشیدن به نخست‌وزیر بی‌سروپای انگلیس برای اهانت به ایران اسلامی بی‌تاثیر تلقی شود.
به عنوان مثال جناب دکتر روحانی در نشست با سرمایه‌داران و اقتصاددانان آمریکایی به «ریچارد هاوس- RICHARD  HAASS» مسئول شورای روابط خارجی آمریکا و یکی از مدیران شناخته شده فتنه آمریکایی -  اسرائیلی 88 اجازه داده است که در کنار ایشان حضور داشته باشد. از جمله اقدامات ریچاردهاوس در فتنه 88 طرح «ائتلاف سفید» بود که در آن از همه مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی خواسته شده بود اختلافات میان خود را کنار گذاشته و روی یک نقطه که براندازی جمهوری اسلامی ایران است ائتلاف کنند و این ائتلاف همانگونه که شاهد بودیم صورت پذیرفت. انتظار آن بود که جناب روحانی به وی اجازه حضور ندهد چه رسد به آن که در صندلی کنار ایشان بنشیند.
و یا هفته گذشته، برادر عزیزمان جناب آقای دکتر ظریف، در جلسه همین شورای روابط خارجی آمریکا حضور یافته و در پاسخ به هاله اسفندیاری، عضو بنیاد «سوروس» و همکار جرج سوروس صهیونیست که به دشمنی با ایران اسلامی تابلودار است، موضع تأسف‌آوری گرفته و می‌گوید؛ «در صورت شکست مذاکرات ایران و 5+1 دوستان ما در انتخابات مجلس آینده شکست می‌خورند و جریان غرب‌ستیز در ایران، مجلس را در اختیار خواهند گرفت»! آیا دغدغه‌های حزبی بایستی با دشمنان بیرونی در میان گذاشته شود؟ و آیا این اظهارنظر -‌خدای‌نخواسته- میدان‌ دادن به دشمن برای تصمیم‌سازی در مسائل داخلی کشور نیست؟ حضور در شورای روابط خارجی آمریکا و هم‌صحبتی با همکاران جرج سوروس که جای خود دارد...
5- و بالاخره؛ انتظار آن است  رئیس‌جمهور محترم به عنوان کمترین برخورد با اهانت نخست‌وزیر انگلیس به جمهوری اسلامی و مردم ایران، اعلام کنند مادام که نخست‌وزیر انگلیس رسما از ایران و مردم آن عذرخواهی نکند، حضور  این کشور  در گروه 5+1 را نمی‌پذیرند و شرکت در مذاکره‌ای که تیم انگلیس در آن حضور داشته باشد را تحریم ‌کنند. این کار شدنی است و ایران اسلامی در جایگاه برجسته‌ای از اقتدار و نقش‌آفرینی در عرصه بین‌المللی قرار دارد که تصمیم به تحریم انگلیس در مذاکرات به آسانی امکان‌پذیر است و نباید خود را دستکم بگیریم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 226
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 92
  • مرتضی sk ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تعلیق حضور انگلیس در 1+5 ، زهی خیال باطل ! عمرا حتی در حد اخم به انگلیس جانشون نگاه کنن . وزیر امور خارجه عزیز مارو دریابید!
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر روحانی و وزیر دانشمند جناب ظریف...
  • رضا ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر انگلیس حیله گر راز خوشبختی من خفته در قلب من است تو کجا میگردی قلب من این وطن است خاک مادرزادی ، خانه ی اجدادی این وطن ارثیه ی پشت در پشت من است هیچ ابرقدرتکی ، مرد تسخیرش نیست زن اگر تهمینه ، مرد اگر تهمتن است .. گریه ها کرده وطن ، تاب آورده وطن مام پر درد وطن ، مادری شیرزن است قلب من ! خانه ی من ، خانه ی زخم به تن خسته ام از جانی که گرفتار تن است من به مرگ آگاهم ، مرگ را میخواهم هم وطن ها راهم ، دشمن آتش زدن است.
  • نورحسین ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    واقع بین باشیم کدام دانشنمد تااین حد به دشمن بها میدهد خیلی متٱسف باید باشیم که رئیس جمهورمحترم بعداز دیدار با کامرون آشغال و بی نزاکت وبعداز سخنرانی کامرون پشت تریبون رفته ولی جواب تهمت ها و اهانت اورا نداد یاد حرف هوگوچاوز افتادم که وقتی بعداز جورج بوش پشت تریبون رفت گفت این میکروفون بوی گندباروت میدهد چرا آقای روحانی جواب این شغال را نداد آیااین سکوت از یک دانشمند پذیرفتنی است
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر عقل ناقصت ای ناشناس
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود و بدرود نباید باعث بشه کسی پاسخگو نباشه
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقای شریعت اگه انگلیسی که نخبه ترین بچه های این خاک تو صفن که خودشونو برسونن اونجا کوجیکه و وضع اقتصادیش خرابه ما با منفی 6 درصد رشد اقتصادیو 40 درصد تورم چی هسیم؟ میدونم طبق معمول منتشر نمکنی ولی همین که خود تورم مجبور بفکر کردن کنم کافیه
  • دکتر ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    عزتی که ایرانیان بعد از تعلیق کامل هسته ای آب سنگین فردو یک دهم شدن قدرت رئاکتور اراک فریز شدن فردو اکسید تمام ذخایر بیست درصد و نیمی از پنج درصد و عدم نصب سانتریفیوژهای جدید و در کمال تعجب ادامه تحریم ها نه لغو آنها و حتی تحریم های بیشتر مثل تحریم جدید میعانات گازی که باعش شده دلار ظرف چند هفته گذشته 200 تومن رشد کنه کسب کردن و جری شدن تمام دشمنان ایران حتی داعش با شیفت کردن از سوریه به سمت عراق و حتی مرزهای ایران گرفته تا تهدید های عملی عربستان و حضور مجدد نیروی هوایی امریکا و غرب در عراق آنهم با پروازها در جنوب عراق به جای شمال عراق که محل داعش هست!!! که کاملآ مشخص هست برای زیر نظر گرفتن ایران در دو دهه تعلیق هسته ای هست برای حمله پس از آن نه لغو تحریم ها باید در تاریخ ثبت بشه
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به جای فریاد زدن بی مورد بیا منطقی جواب بده چرا روحانی جواب حرفهای کامرون رو نداد ! با فریاد زدن و داد و بی داد و بلندگو دست گرفتن که کاری از پیش نمیره.
  • ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یعنی شما غیر از درود و سلام چیز دیگه ای بلد نیستید ؟
  • ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    احسنت استاد شریعت ... مهم نظر کدخداست ...کدخدا نباید ناراحت شود...
  • ایرانی ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    کو گوش شنوا حاج حسین،بعضیا. سرشون تو برفه،فکر میکنن راه نجات ا تباط با امریکا و انگلیسه،حتی به قیمت تحقیر ملت ایران،یه ایرانی واقعی هرگز زیر بار ذلت نمیره
  • ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دانشمند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دليلش اينه اقاي شريعتمداري هر چيزي يك وقتي داره ايشون قطعا جواب خواهند داد اما به وقتش
  • ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دانشمند!!!!!
  • عاشق وطن ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وطن فروش
  • احمد ماجد ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دیشب سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا که مربوط به چندسال قبل هستش رو دیدم، واقعا احساس غرور کردم.
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به شما هیچ ربطی ناره کیهان
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از همون پرچه کنار نظرت میشه حدث زد چه تفکراتی داری...
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مگه بچه ايم زود پاسخ هر كس وناكسي را بدهيم آقاي باسواد لج !!!پاسخ در ميدان عمل هست كه الحمدالله مي دهيم وبزودي شاهد التماس هاي اين ابرقدرتهاي پوشالين خواهيم بود.شما هم عوض پا انداختن به خودي همكاري كن
  • شناس ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به زودی با افزایش روابط با انگلیس و دعوت مقامات آن کشور به ایران جواب داده خواهد شد.
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا به شما اجر دنیا واخرت را بدهد که اینقدر بصیرت و دارید ودلسوز نظام هستید.اقای شریعتمداری انشای الله عاقبت بخیر شوی وبعد از صدوبیست سال شهید شوی
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جواب بده تا بیشتر تحریم بشیم.شما که جاتون گرم فکر مردم نمیکنین
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر افراطي
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    برای اینکه ایشون احمدی نژاد شجاع و دلاور نیستند
  • الی ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    در دوران روحانی متشکریم... :ا !!!
  • زرتشت ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوب آقای شریعتمداری قرار مگر روحانی از تبار شماست که فرکانس سخنانش را با منظومه فکری جنابعالی تنظیم کند؟؟
  • عشاير ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اي كاش ازهمان تريبون سازمان ملل جواب دندان شكن اين پس فطرت حرام زاده رو مي داد
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    زنده باد رئيس جمهور با سياست و مدبر ايران. آن مرد كه سريعا در بازي دشمن قرار ميگرفت و با يك سخنراني نسنجيده ، دشمنان رو به اهدافشون ميرسوند رفته است. ...
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب شریعتمداری شما و هم قطارانتان تمام کارتان را کردید تا از ملافات روحانی و اوباما جلوگیری بشود! حالا روحانی با سنت شکنی هم جوابتون را داد! زیاد ناراحت نشید قرار نیست همه مثل شما فکر کنند!
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    .آنها با این کار می خواهند آزمایشمان کنند و ما را عصبانی کنند تا مذاکرات بهم بخورد . باید بهانه جویی را از دست دشمن گرفت و عاقلانه عمل کرد .
  • علی ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    رابطه با اقتدار خوب است نه با تحقیر و ذلت.ملت ایران نباید در برابرکشوری که خسارتهای زیادی به ایران زده کوچک شود.
  • علی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دکتر روحانی به پشتوانه اکثریت مردم با همه دنیا مزاکره میکنه آقای شریعتمداری شما بهتره از یخ یا آب سرد برای آرامش خودتون استفاده کنید
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جو ندید چیزی نشده که. انگلیس از اول هم همینی بود
  • یک هموطن ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یکبار ایشونو ببرند هرچی خواست خودش اونجا بگه، اینهمه کاغذ حروم نکنه خدایی!
  • امیر ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه روحانی تونست به اهانتهای شما جواب بده به توهین افراد دیگه هم پاسخ خواهد داد
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آمریکا و شوروی توی اوج اختلافات وقتی موشک اتمی به طرف هم نشانه گرفته بودن با هم ملاقات میکردن و میگفتن و میخندیدن . اینکه انتظار داشته باشیم رییس جمهور با هرکسی ملاقات میکنه بعد اون باید از ما دفاع کنه در عالم سیاست بی معنیه .
  • شیخ مهران ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دوستان عزیز حرکت کامرون خبیث رییس پیر استعمار کثیف بر همگان روشن است ولی خواهشاً به دلیل خَبط رییس جمهور کشورمان جبهه ایران اسلامی را تخطئه نکنیم... آقای روحانی هر چه باشد با حکم تنفیض ایرانی است...
  • شهریار ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    هیشکی نداند همه می دانند که انگلیس برای اینکه اسراییلی ها زیاد ناراحت نشوند از دیدار کامرون با رییس جمهور این حرفها را زد. رییس جمهور با سیاست یعنی همین
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حاج حسین جان اولا سخنگوی وزارت خارجه جواب خیلی محکمی داد ثانیا شما نمی دانید اینها به خاطر اینکه ایران همراه اونا در جنگ با داعش نیست از ایران عصبانی هستند.
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حالا ازکجافهمیدی که ایشون دانشمند تشریف دارند؟
  • سید مهدی ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری که انصافاً از روی منطق سخن گفتند . انسانهای آزاده حرف شما رو تصدیق می کنند.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    موافقم
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وطن فروش تویی که بر اساس احساس تهمت می زنی.
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    واقعا آدم دلش برای شما ها میسوزه
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما بگو چیکارکردین
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    عزیزم دیدار با اوباما خط قرمز نظام هست و این کاربا اجازه رهبری ممکن هست پس زیاد جوش نزن
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خب چرا شما اکثریت50.7% سوختید
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بله دونا ابرقدرت جهان خوار از موضع برابر با هم دیدار میکردن
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما دیگه چقدر خوشی بابا
  • ایرانی ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از توهین و گوجه پرت کردن بهش احساس غرور کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چقققققققققققدر ساده لوح
  • محسن ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    1- چرا نویسنده گمان می کنند رییس جمهور با ارائه یک سخنرانی تند ، آتشین ، منطقی و کوبنده یا افشاگرانه ضمن اعاده حیثت از کشورمان به لجن مال کردن نخست وزیر پیر فرتوت انگلیس اقدام کند؟ نمی شود تصور کرد اقدام ابلهانه کامرون تکلیف صهیونیستی مبنی بر تکرار لاتائلات گذشته و تغییر روند گفتمان انتخابی ایران در این مجمع جهانی باشد. 2- نخست وزیر انگلیس فرصت سوزی کرد بجای توجه به نکات که راهگشا و دارای همپوشانی باشند جاهلانه علی رغم مشاهده نشست جده و پاریس به مواضع تاریخی شده شورای امنیت ، مجمع عمومی یا کمیسیون حقوق بشر اشاره کردند یعنی که حرفی برای گفتن ندارم. نویسنده واقعا گمان نمی کند صرف وقت بسیار محدود برای پاسخگویی رییس جمهور به لاتائلات و چنین استیصالی فرصت سوزی نیست؟ 3- نویسنده به سادگی و بدون اینکه از تمامی ابعاد مسئله و شرایط غیر آشکار و غیر رسمی فضای نیویورک و مذاکرات مطلع باشند با ابراز تأسف و با فریاد در گوش افکار عمومی کشور و بین الملل رییس جمهور در حال مأموریت را به خیانت در امانت مردم ، تحقیر پذیری ، بی مبالاتی و ساده لوحی متهم می کنند. نویسنده قطعا با مبانی تبلیغ سیاسی و اصول عملیات روانی بیگانه نیستند بنابراین به خوبی می دانند رییس جمهور علی رغم انتظاری که کامرون ، رسانه های غربی و نویسنده مبنی بر نطقی تقابلی و آتشین علیه نخست وزیر جاهل پیر فرتوت داشتند شاید به شکلی معقول و زیبا به تحقیر پیر فرتوت پرداختند شاید بهتر از این نیز می شد انجام دهند شایدی که جز در خصوص قرآن به همه چیز و همه شخص قابل مصداق یابی است. 4- نویسند مدعی است اسناد بی شماری از جنایات بی‌شمار انگلیس گذشته و امروز در اختیار دارد که مشخص نیست مشابه مربوط به هموطنان چرا اقدام به انتشارشان نمی کند یا چرا با تکیه بر بودجه و امکانات فراوان عمومی که بیش از دو دهه در اختیار دارد اقدامی در سطح بین الملل نداشته است؟ آیا برای اثبات جنایات اشکار انگلیس در مجامع حقوقی بین المللی و حتی سیاسی و بین المللی با محدودیت و ممنوعیتی روبرو هستند؟ یا خود را مسئول نمی دانند؟ 5- موضوع هسته ای ایران هر چند بر ما خوشایند نبوده و نیست و بنده نیز شخصا بدلیل حمایت از مواضع هسته ای کشورم در ایران مورد مواخذه و تنبیه دولتی قرار گرفته ام اما واقعیتی است بین المللی که همه کشورهای در آن سهیم هستند که روسیه و چین و بسیاری دیگر شریک دزد و رفیق قافله اند. بطریکه روسای جمهور روسیه و چین همان می گویند که کامرون و اوباما پس چه باید کرد؟ 6- نویسنده می دانند مولفه های سازنده قدرت انگلیس چیست؟ می دانند انگلیس در سازمان ملل عملا از چند رای برخوردار است؟ می دانند در هر شرایطی بدون موافقت انگلیس مانند چهار عضو دیگر شورای امنیت سازمان ملل همچنان با مشکلات موضوع مذکور روبرو خواهیم بود؟ نویسنده واقعا نمی دانند روسای جمهور آمریکا صرفا در مقاطع همسویی و هماهنگی انگلیس به اقدامات بین المللی دست می زنند؟ نویسنده باید بدانند که هیچ فرقه و دین نوظهور و انحرافی در جهان شکل نگرفت مگر با مکر و اقدامات پنهان این پیر فرتوت که باید به دقت مورد توجه قرارش داد؟ نویسنده درک نمی کند که انگلیس با آمیکا همزمان به عراق تاخت و وارد و مستقر شد اما هرگز مورد لعن و توهین قرار نداشت؟ 7- نویسنده نمی دانند استقلال خواهی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی با سابقه دو قرن همراه است و هر بار به نوعی از درون انگلیس و استقلال خواهان مدیریت شده است؟ نویسنده حتما می داننددر آ[رین اقدام نیز ۵۵ درصد مردم اسکاتلند مخالفان جدایی بودند. 8- نویسنده به خوبی می دانند شرایط متزلزل برای انگلیس در تمامی ادوار تاریخی شکل گیری این پیر فرتوت مورد اشاره بوده است اما هر بار موفق به مدیریتش شدند اما مناسب است بفرمایند با موسسه بسیار عظیم و متکی بر بودجه عمومی که در اختیار دارند برای تجزیه این پیر فرقه ساز و دین جعلی پرور چه کردند؟ آیا نویسنده و موسسه عظیمی که بیش از دو دهه با اختیار تام در کف قدرتشان قرار دارد خود را در این زمینه مسئول نمی دانند؟ 8- به لقب تونی بلر نخست وزیر سابق اشاره فرمودند در همان حال نخواندند که بوش در حمله به افغانستان و عراق به بجه پر زور و احمق بلر تبدیل شده بود؟ نویسنده کدام را باور کردند آیا تا کنون آمریکا بی انگلیس در هیچ اقدام بزرگ جهانی وارد شده است؟ 10- و نخواندند که حضرت امام(ره) فرمودند امریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از امریکا بدتر، شوروى از هر دو بدتر است. 11- آقای شریعتمدار در چند بخش نوشته خود گفتند که قبلا گفته بودیم یا جناح مقابل چنین گفتند و چنین ذوق زدگی داشتند لذا باید پرسیده شوند براستی برای شما منافع و اقتدار ملی نیز جایی دارد؟ آیا همانطور که به درستی وزیر خارجه را مورد اتاب قرار داید نمی دانید حوزه بین الملل و سیاست خارجی جای درگیری و دعو.ای جناحی نیست؟ آقای شریعتمداری با فرض شاهد بودن حضرت حق در لحظه مواجه با چنین موضوعی بدلیل در اختیار داشتن سوژه ای برای تاختن بر رییس جمهوری از جناح مقابل ذوق نکردید؟ نمی شد نامه و متنی خصوصی را برای رییس جمهور کشورمان ارسال کنید تا دنیا به مضحکه ای که مدعی شکل گیریش هستید بیش از این نخندد؟
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از کی تا حالا حماقت شده دلاوری و شجاعت؟
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اقايون اصلاحطلب كي ميخوان درس بگیرن خدا میدونه
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مزاکره ؟! جنابعالی حتی نمیدونی مذاکره رو چطوری مینویسند !!! شاید این "مزاکره" معنایش همان خودسری های دولت است
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ما نه آمریکاییم نه شوروی
  • بهزاد ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر روحاني با سياست و لعنت بر اونهايي كه فقط حرف زدن بلد بودن و مملكتو به اين وضع انداختن.خواهش ميكنم چاپ كن
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چون آقایون فکر می کنند باید پای انگلیس و امریکا رو ببوسند تا مشکلات مملکت حل بشه . چون آقایون غرب زده هستند .
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر شریعتمداری. کاش یه ذره از هوش تو رو بعضی ها داشتند. منکه از دیدار روحانی با این روباه پیر دلم خون شد
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    کسی راهش نمیده
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ایشون ابر منطق سخن میگن ماشاء الله
  • مجید ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    باامیدکاندیاتوری اقای شریعت مداری درانتخابات ریاست جمهوری ازکشور80میلیونی800میلیون بهش رای میدن
  • عمار ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    واقعا خوبه كه خوشبين باشي اما نبايد اين خوشبيني به ساده لوحي منجر بشه... اگر كسي اهانت كرد بايد همان موقع جوابش رو بدهي اگر زود جوابش رو ندهي دير پاسخ دادن ديگه موضوعيتي نداره.... متأسفانه مدتي است كه سياست خارجي ما منفعل شده و ما را در حسرت يك موضعگيري مقتدرانه گذاشته
  • سام ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    افرین بر رییس جمهور متفکر و عاقل ایران ، جناب دکتر روحانی - و ان ادمی که نسنجیده حرف میزد دیگر نیست
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    با سیاست و مدبر!!!!!!!!!!! در نتیجه تدبیرش نخست وزیر بریتانیا هم به جمع مدعیان پیوست قبلا هم تدبیر کرده بودیم و به جای آژانس ۵ کشور مدعی برنامه هسته ای ایران شده بودند ....تر از این تدبیر کی دیده تا امروز؟
  • علی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    باسلام از کوجیک وبزرک مردم شریف ایران این استعمارگران و خونخواران تاریخ را میشناسند ما ملت ایران در این شرایط فقط باید اتحاد داشته باشیم وگوش بفرمان ولایت ومطیع رهبر عزیزمان باشیم وهمکاری بادولت یاعلی مدد
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ههههههههههههه احسنت همکاری کنین تا مثل همیشه تاریخمون وردارن ببرن همه چی رو.
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به خصوص افراطی های انگلوفیل
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    نه ببم جان اما رئیس جمهور ملت بی پناه ایرانه و باید از منافع اونا دفاع کنه نه از آبرو و منافع انگلیسی ها
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست امام علی علیه السلام:سکوت در برابر احمق بهتر از جواب دادن به اوست
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    هر کاری؟ نوشتن دو تا مقاله هر کاری است؟ حالا ایران و آمریکا مذاکره کردند. نتیجه جز افزایش بی سابقه خواسته های آمریکا چی بود؟ در مورد انگلیس هم همین شد. سنت شکنی کردند و کامرون هم به شکل بی سابقه ای هر چه به دهانش آمد به ایران گفت. قرار نیست همه مثل شریعتمداری فکر کنند. اما قرار نیست اساسا فکر هم بکنند؟ یعنی میخواهدی بلاهت و حماقت خودتان را به همه تحمیل کنید؟
  • فرامرز تکش ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مطمئنا ملت غیرتمند و مبارز ایران سکوت در مقابل گستاخی‌های دیوید کامرون پست و دنی را مایه ننگ‌ میداند، امیدوارم نمایندگان محترم مجلس تو دهنی مناسب را به دیوید کامرون بزنند به عنوان یک ایرانی‌ از قهرمان مبارز و ره رو راه حق آقای حسین شریعتمداری قلبا تشکر می‌کنم فرامرز تکش
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    روحانی با پشتوانه برخی افراطیون "مذاکره " میکنه نتیجه "مذاکراتش" هم فقط و فقط تا این لحظه گستاخی بیشتر دشمن و بالا رفتن سطح خواسته هاشون از ایران بوده. الان دیگه آمریکایی ها بازرسی دوره های هر ۳ ماه یک بار از مراکز نظامی ایران رو درخواست کردن. کلاه بی غیرتیتون رو خیلی بالاتر بذارین
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    هزار تا مثبت
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    نگران کاغذ نباش نگران خواسته های جدید آمریکایی ها و انگلیسی ها باش که دارن مثل دوره قاجار مملکت رو قسمت میکنن
  • ناشناس ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب شریعتمداری .نخست وزیر انگلیس در حدی نیست که رییس جمهور ایران جوابش را بدهد انشاالله یکی از استانداران پاسخ وی را میدهند.
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    کامرون توهین میکنه همتون خفه خون میگیرین. یه نفر میگه چرا به توهین هاش جواب ندادین میشه تویهن کننده واقعا فکر میکنین همه ملت مثل شما مشکل ناتوانی ذهنی دارن؟
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آره تو که راست میگی بعدشم لابد آمریکایی هابه شوروی ها فحش میدادن و شوروی ها خفه خون میگرفتن
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سطح درک را ببینید "هیشکی نداند همه می‌دانند"
  • ور نوس ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از کجا که همه اینها ظاهر امر نباشد پشت سیاست نهفته های بسیار است که انچه چشم میبیند ان نیست مگر مسلح به ذره بینهای فوق بینش باشی من که ظاهر امر را اکیدا باور ندارم
  • اسماعیل ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    باسلام به همه دوستان براتون متاسفم اینجا جای چپ وراست نیست وقتی دیوانه ای با سخنان تحقیر امیز به حیثیت ملتی توهین می کند جواب متناسب می خواهد بنده کارشناس سیاسی هستم در دیدارها اقای روحانی. تناسب خنده ونشتن را مراعات فرمایید کامرون اخم کرده شما می خندید جالب نیست
  • سعید ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    همون بهتر که شما با کومور رابطه داشته باشین
  • سعید ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    احسنت
  • سعید ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تو چی شده که الان دلواپس شدی حاج حسین!!
  • بيزار از سياست ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر تفكر انگليسي
  • ایرونی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خیلی خوب شد. بزارید این دولت بفهمه که جواب اعتماد به گرگ چیه؟ بزارید ژنرالهای این دولت بفهمن موضع گیریهای تیم قبلی از سر افراط نبوده بلکه به خاطر خوی استکباری طرف مقابل بوده. بزارید این دولت بفهمه که باید نه در حرف بلکه در عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات توجه کنه. بزاربد بفهمن که مسائل بین المللی با خنده و سکوت و کوتاه اومدن حل نمیشه.
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ههه اکثریت چند هزار نفری؟ طرف رفته سازمان مللل، نهایت تدبیرش این بوده که اجازه بده ما رو تروریست نشون بدن و با این همه عقب نشینی در قضیه هسته ای بگن همکاری نکردیم! همکاری از این بالاتر؟!
  • مریم ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    راستش ماازسیاست زیاد سردر نمیاریم دوست ندارم به رئیس جمهور کنونی وقبلی بی احترامی کنیم فقط مالرها حاضریم از گرسنگی بمیریم اماکسی بهمون زورنگه آخ بهمون برمی خوره....
  • یارو ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شهدا اقتدار برای کشور کسب کردند .روحانی به باد داد.درب انرژی هسته ای را تخته کرد.حالا هم کارش شده التماس به امریکا و انگلیس .اگر قرار بود اینطور باشه چرا انقلاب کردیم چرا این همه شهید دادیم .مگه شاه چه ایرادی داشت
  • بهزاد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خونی که در رگ ماست/هدیه به رهبر ماست روباه مکار و استعمار پیر . . . کافیست کمی با دقت نظر به صحبت های نخست وزیر انگلستان گوش فرا دهید تا متوجه شوید ایشان همان نیات اسلاف خود را در سر دارند. ایران بدون نیاز به قدرت های استکباری باید روی پای خود بایستاد و این فقط با روحیه جهادی امکان پذیر است . برادران و خواهران از انگلیس و آمریکا و . . . آبی برای کشور عزیزمان گرم نمی شود . . . . . .
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    هیسسس
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یواش تر "مزاکره" کنین فقط : )
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    موقعی که کنار پادشاه عربستان نشسته بود و دستش و میفشرد هم احساس غرور میکردی؟
  • احمد ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آدم یاد خفت سلاطین زمان قاجار میفته هیهات از این ذلت و خواری عمر انسان دو روزه خوب نیست به خاطر لقمه نانی و شهرت آزادگی و استقلالش از دست بره روباه،روباهه هر کاری کنی ذاتشه عوض نمیشه از قدیم گفتن کار کار انگلیسه
  • سلمان ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    همون منطق زنده باد منتقد مرده من در شما وجود داره
  • بهروز ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وجدانن شما دیگه خیانت نکنین ومنفی مثبت هارا طبق میل خودتون کم وزیاد نکنین امانتدار باید امین باشد نه خاین هر چنند با این کارتون به هدف نمیرسین واقعیت معلومه
  • سلمان ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    برو به جهنم رو پس به کی گفته بود آقای روحانی مصداق بارز رحماء علی الکفار اشداء بینهم هستند
  • سلمان ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوب آقای روحانی میتونست با الفاظ ملایمی نسبت به رفتار این بی پدر و مادرها انتقاد کنه نه اینکه با سکوت خودش طرف رو در اهانتهاش جری تر کنه
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بدتر از این بود که از دیوار سفارت خونه انگلیس که حکم خاکش رو داره بالا رفتید؟؟!! دوست دارید هر کاری دوست داشتید انجام بدید از گل هم بالاتر بهتون نگن؟؟!!
  • حسین ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب کیهان، یک سوال دارم ،اگر سگ پاتونو گازگرفت شما هم باید بپرید پاشو گازبگیرید؟ جواب هرهایی هوی نیست .آن دوره گذشت.باید باسیاست وتدبیر پیش رفت .اطمینان داشته باشید دولتمردان بهتر ازشما تندروهای قلم بدست مصلحت کشوررا میدانند.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بله به زودی در یک اقدام عملی تاسیسات هسته ای را برای خوشامد اوبامای باهوش ومودب پلمپ ویک مجسمه راکتور جهت ملت بیسواد در مرکز شهر برپا خواهد شد
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اره ازهمین حالا التماس کامرون در سازمان ملل شروع شده!!!!!!!!!!!!!!! تو مثل اینکه ایران زندگی نمی کنی
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس 8:07 خوش خواب!! ديگه تحريمي هم مونده كه اين بي پدر ومادرهاي وحشي بر عليه ملت ايران به اجرا نگذاشته باشند؟! نتيجه كوتاه آمدنهاي دولت تدبير و اميد!!! را در برابر زورگوييهاي به اصطلاح كدخداي عالم!! و همپالگيهايش در طول يك سال گذشته به عينه از نزديك مي بينيم!! تحريمها را كه بر نداشتند هيچ, به تحريمهاي قبلي هم اضافه كرده و در نطقها و مصاحبه هاشون هم گستاخ تر شده و بيش از قبل به ملت ايران توهين كرده و مي كنند.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مخالفم
  • رضا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سخنان خيرخواهانه آقاي شريعتمداري قابل تامل است ولي همه بايد به مسئولين نظام و دستگاه ديپلماسي اطمينان كنيم. تامل در جريان ديدار دكتر روحاني و كامرون نشان دهندة ديپلماسي خوب ما بود. در جايي كه آقاي دكتر به زياده خواهي غربي ها اشاره كرد، به مزاق طرف مقابل خوش نيامد و آن جسارت را كه بيانگر فرهنگ انگليسي بود ابراز كرد. در پاسخ نيز طرف ايراني در سطح وزير خارجه براي نشان دادن اقتدار ديپلماسي مسئوليت عكس العمل سنجيده را بر عهده گرفت و الحق والانصاف كه دكتر ظريف خوب از اجراي اين تكليف، سربلند بيرون آمد. صرفه نظر از اين مباحث اين نكته قابل توجه مي باشد. دولت انگليس در طول مذاكره و پس آن با اظهار نظرش ، بار ديگر نشان داد كه وظيفه ذاني اين دولت ايجاد فتنه و بروز شكاف ميان صفوف متحد ايراني ها از يك سو و از سوي ديگر تشديد اختلاف ميان نشست مقامات كشورمان در موضوع هسته اي با غرب است. رفتن به سمت و سوي وادار كردن مقامات انگليس به عذر خواهي شايد بخشي از اين نقشه باشد. مي توان در طول مذاكرات و سخنراني هاي رسمي نيز با ادبياتي درخور انگليس را بيش از پيش تحقير كرد. اما اصل مطلب آن است كه انگليس بعنوان پادوي آمريكا و رژيم كودك كش صهيونيستي درصدد يادآوري اين مهم مي باشد كه ما بايد راضي شويم و به پيش كد خدا برويم!! اين همان درخواستي است كه آمريكايي ها دارند. البته آمريكايي كه منافع اسراييل را در هرشرايطي مد نظر دارد. مگر اينكه ايالات متحده هزينه هاي زيادي را پرداخت نمايد كه آن ديگر موضوعي جدا مي باشد.
  • رضا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سخنان خيرخواهانه آقاي شريعتمداري قابل تامل است ولي همه بايد به مسئولين نظام و دستگاه ديپلماسي اطمينان كنيم. تامل در جريان ديدار دكتر روحاني و كامرون نشان دهندة ديپلماسي خوب ما بود. در جايي كه آقاي دكتر به زياده خواهي غربي ها اشاره كرد، به مزاق طرف مقابل خوش نيامد و آن جسارت را كه بيانگر فرهنگ انگليسي بود ابراز كرد. در پاسخ نيز طرف ايراني در سطح وزير خارجه براي نشان دادن اقتدار ديپلماسي مسئوليت عكس العمل سنجيده را بر عهده گرفت و الحق والانصاف كه دكتر ظريف خوب از اجراي اين تكليف، سربلند بيرون آمد. صرفه نظر از اين مباحث اين نكته قابل توجه مي باشد. دولت انگليس در طول مذاكره و پس آن با اظهار نظرش ، بار ديگر نشان داد كه وظيفه ذاني اين دولت ايجاد فتنه و بروز شكاف ميان صفوف متحد ايراني ها از يك سو و از سوي ديگر تشديد اختلاف ميان نشست مقامات كشورمان در موضوع هسته اي با غرب است. رفتن به سمت و سوي وادار كردن مقامات انگليس به عذر خواهي شايد بخشي از اين نقشه باشد. مي توان در طول مذاكرات و سخنراني هاي رسمي نيز با ادبياتي درخور انگليس را بيش از پيش تحقير كرد. اما اصل مطلب آن است كه انگليس بعنوان پادوي آمريكا و رژيم كودك كش صهيونيستي درصدد يادآوري اين مهم مي باشد كه ما بايد راضي شويم و به پيش كد خدا برويم!! اين همان درخواستي است كه آمريكايي ها دارند. البته آمريكايي كه منافع اسراييل را در هرشرايطي مد نظر دارد. مگر اينكه ايالات متحده هزينه هاي زيادي را پرداخت نمايد كه آن ديگر موضوعي جدا مي باشد.
  • مهدی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    این کیهان هم کاسه داغتر از اش شده بابا کشورو شما به سوی پرتگاه میکشید اصلا میدونید سیاست چیه اه
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوبه معنای اکثریت رو هم فهمیدیم، 7/. رای بیشتر!!! چه اکثریتی؟؟؟
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    الان هم امریکا و روسیه هم با هم رابطه دارن بعد از هر دیدار هم با هم دست می دن و می خندن و با همون لبخند کلی فش بار هم می کنن. این اسمش چیه؟؟
  • بتهوون ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یوخ بابا ! شیخ شیراز چه نیکو فرمودند: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد/نهال دشمنی بر کن که رنج بی شمار ارد
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    منظورت آقای پرزیدنت هستش؟ بعد میشه بفرمایید آقای ظریف تو چه زمینه ای دانشمند است؟
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    در تأييد نظر دوست ناشناس 8:40 حالا كاش دولت تدبير !! كه اين جماعت اينقدر قربون صدقه اش مي روند, توانسته بود با اين همه كوتاه آمدن در برابر زورگويي غربيهابراي يكبار هم كه شده, مزد خوش خيالي و تعريف و تمجيد از اونها را بگيردكاش دولت نامردان غربي حداقل براي حفظ ظاهر هم كه شده يكمقدار از تحريمها را حذف كرده و يا حداقل تحريمهاي جديد وضع نمي كردند.!!!! حال كه در طول يك سال گذشته رفتار و برخورد شاسيته و مثبتي از دشمنان اين ملت يعني همون كدخداي مدنظرشون و ساير زورگوهاي غربي, نديده اند اينجوري پاچه خواري مي كنند اگر تحريمها را بر داشته بودند اينها چه مي پرداختند. البته هيچ انسان عاقلي دنبال دشمن تراشي و قرار گرفتن در حلقه تحريم و بايكوت ديگران نيست اما هيچ انسان عاقل و با غيرتي هم نمي پذيرد كه در برابر زورگويي وظلم وجور صاحبان قدرت و زر و زور كوتاه آمده و براي به دست آوردن دل آنها تن به هر خواري و خفتي داده و پاچه خواري آنها را بكند.بخصوص اگر اين انسان عاقل پيرو اسلام و دين حضرت محمد صلوات الله عليه وآله و شيعه آل علي عليهم السلام باشد.
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مشرق بدبخت فقط یه سوال پرسیدم همین.نتونستی منتشر کنی.متاسفم برات واقعا
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    لابد به شما بی سواد که هنوز تو دیکته مشکل داری ربط داره؟!
  • دومان ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ادم ترسوطرفداران ترسوهم داره
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ببین میشه بگی میدان عمل کجاست؟ نکنه پلمپ کامل تاسیسات هسته ای منظورته؟
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    موافقم مرگ بر افراطی هایی که مملکت را وا می دهند
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اون برای دوران احمدی نژاد بود که والله تالله بالله دیگر بر نخواهد گشت
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوبی؟ کدام سنت شکنی ؟ سکوت در مقابل یاوه گویی های غرب تو این دولت سنت شده است نه سنت شکنی!
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    عاقلانه نه مخالف واژه شیر دلانه
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    علی جون میشه بگی تو فارسی دوم دبستان تا درس چند تو کلاس بودی؟ مذاکره را که روزی صد بار تیتر روزنامه هاتونه غلط می نویسی پس انتظار ندارم از سیاست چیزی بفهمی
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    منظورت همون بی سواد و بزدل و .. گفتنه دیگه؟ بعد میشه بگی ما چه اهانتی کردیم؟
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مگه سخنگوی وزیر خارجه انگلیس به ما توهین کرده که رییس جمهور ساکت شده؟
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام. باید که از دولت جهان استکبار سخن نگویید تا بتوانیم در سازمان بین الملل بسیار از حق ملت غیور ملت ایران در برابر هر سخن باطل جهان استکبار طبق احکام حق و قانون حق دفاع را انجام دهیم. هیهات من ذلة. التماس دعا یاعلی(ع)
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یه شاعری گفته آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس 1:15 بنشین سرجایت متوهم جهان هفتمی!!!
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    زهی خیال باطل
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وقتی کوته فکری مثل تو نظر میده نابغه ای چون شریعتمداری باید ساکت بمانند؟
  • محمد علی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حد یقف این تابو شکنی ها کجاست؟آقایان بجای تمنا کردن از دشمنان قسم خورده روبه آستان قدس الهی بیاورید که باب رحمت او همیشه برای اهل ولاء گشوده است.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شماها کی از خواب بیدار میشوید؟ تا کی میخواهید مثل بدبختها گیج بزنید؟
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب سياستمدار!!جواب دشمن را بايد در همان ميداني داد كه او بر ما تاخته است.نخست وزير كوته فكر انگليس در يك همايش بين المللي كه رؤسا و مسئولان ديپلماسي همه دنيا در آن حضور داشتند به ملت ايران توهين نمود.سزاوار بود كه رييس جمهور كشور ماهم در همان همايش جهاني جواب قاطع و مأيوس كننده اي به آنها بدهد. ميشه توضيح دهيد كه مثلا" اين دولت چگونه مي خواهد بعدا" جواب لجن پراكني اينها را در ميدان عمل بدهد؟؟ حتما" با بازگشايي مجدد سفارت كه بهتر است بگوييم لانه جاسوسي انگليس در تهران ,جواب دندان شكني با آنها خواهند داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • amir ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    من نمی دونم چرا جدیدا دوستان کاسه داغ تر از آش شدن به جای اینکه انگلیسی ها از سخنان آقای کامرون خوشحال باشند انگار دوستان ما خوشحال ترند و با تمام قوا می خواهند سخنان آقای کامرون را ماست مالی کنند . من این ننگ را نمی پزیرم دوستانی که از انگلیس حمایت می کنند بدانند که این روابط لکنه ننگ دیگری هست در تاریخ . من نمی دونم چرا ایرانیان نمی خواهند از تاریخ درس بگیرند . بست نیست اینقدر خیانت انگلیس به ایران از قرارداد پاریس و آخال و ... بگیر تا حمایت از عناصر سست عنصری که باعث تضعیف ایران شدند .
  • سردار ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر كامرون و مرگ بر انگليسي هاي خبيث درود بر احمدي نژاد كه جنس انگليسيهاي خبيث را خوب مي شناخت .البته مهم نيست چون هر سگ ولگردي كه از اون دور واق واق كند جوابش را نمي دهند مرگ بر كامرون كفتر باز
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر انگلیس
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ما فقط بلدیم از دیوار سفارتخونشون بالا بریم و بهانه بدیم بدستشون ... آقای روحانی باید دیدارش با نخست وزیر انگلیس رو موکول میکرد به بعد از سخنرانی این انگلیسی ... اونوقت این دیدار شاید لغو میشد
  • دانیال ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقای شریعتمداری فقط خواستید از این فرصت استفاده بکنید تا.. بهترین کاری که آقای رئیس جمهور انجام دادند همان سکوت بود، تا یه مدت دیگه حتما شاهد چاپلوسیه انگلیس خواهیم بود.انگلیسم واسه اینکه دوست قدیمیه خودش اسرائیلو راضی نگه داره این چرتو پرتا رو گفت.ایران فعلا تو شرایط خاصیه که با دعوا کاری از پیش نمیبره بلکه کارشو باید با سیاست جلو ببره.مردم دنیا خودشون قضاوت میکنند که حق با کیه،مردم ایرانم همیشه طرفدار سیاستهای رئیس جمهورشون باقی میمونن و به تدبیرش اعتماد کامل دارن.منتشر کردن این موضوع اصلا کار شایسته ای نبود البته که از شما هم بعید نبود.موفق باشید....
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چقدر بعضی بی غیرت هستند که با توجیهات الکی ویا بخاطر سیرشدن شکم همه چیز خودرا می دهند اصلا چطور بود اقای روحانی بخاطر اینکه تحریمها برداشته شود می رفت واز کامرون درخواست می کرد دو چک ابدار هم به اومی زد فکر کنید همین غربیها دریک سال گذشته چقدر پررو وگستاخ شده اند ایرانی غیرت ایرانیت کجا رفته !!؟؟
  • ناشناس ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دکتر احمدی نژاد باعث سربلندی و غرور ملت ایران بود .
  • غریبه ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ... گرد سم خران شما نیز بگذرد
  • ناشناس ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس 9:38 حماقت مال شماست که به توسری خوردن و تحقیر شدن ملت افتخار میکنید.
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بي خيال بابا دوباره به سفارتشون حمله مي كنيم!
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بهترين برخورد را رييس جمهور محترم انجام دادند. چون به محض موضع گيري ايشان طرف مقابل از اقدام حمله به سفارتخانه اش به عنوان ابزار مهمي استفاده مي كرد كه البته جامعه بين الملل هم حق را به او مي داد. از افراطي گري بپرهيزيد خواهشا. هنوز داريم چوبش را مي خوريم.
  • ناشناس ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حاج حسین مچکریممممم .
  • ناشناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد دلاور.
  • صدف ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مدارا گفتن نه سر خم کردنو تحقیر شدن!!!
  • صدف ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه یکی رو خونه خودت راه بدی بعد ببینی توطئه می کنه چیکار می کنی ؟ چقدر کوته فکرین؟!!!
  • کمال ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقای شریعتمداری وقتی که امثال همفکران توازدیوارسفارت انگلیس بالامیروندو شمابه این کارنابخردانه افتخارمیکنیدوحتی حاضرنیستیدازانگلیس عذرخواهی کنیدومثل آب خوردن قوانین بین المللی رازیرپامیگذاریدازدیدیدکامرون هم نبایدانتظاربیشتری داشته باشیدشماکه ادعامیکنیدخیلی مسلمان هستیدکجای دین اسلام اجازه میدهدازدیوارسفارتخانه بالارویدوخلاف تعهدات بین المللی نسبت به تخریب اموال سفارتخانه اقدام کنید؟؟؟؟ فقط حرف میزنیدکه مسلمانید !!!!داعش هم ادعای اسلام داردواگربه بعضی ازشماهاروداده شود روی داعش راسفیدخواهیدکرد....
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    کمال اینا هر کاری که خودشون انجام بدن رو عالی میدونن نه اینکه هر کاری که خوبه رو انجام بدن
  • آنتی فتنه ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بیخود. اون روباه پیره که باید از مردم 200 سال ایران عذرخواهی کنه
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آیا واقعا شرایط به ما این امکان را میدهد که رئیس‌جمهور در جهت برخورد با اهانت نخست‌وزیر انگلیس خواستار عدم حضور این کشور در گروه ۱+۵ باشد؟ ولی آنچه امکان پذیر است همان حرکتهای خودجوش در جهت جلوگیری از بازگشایی سفارت که نه, بلکه لانه فتنه و جاسوسی این روباه کثیف پیر است.
  • بصیرت ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سپاس سردار
  • بصیرت ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خدایی خوب گفتی
  • آنتی فتنه ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    لابد شما و بروبچ اجرایی فعلی میدونید سیاست چیه البته سیاست اموی که سیاست نیست کلک و دروغ است
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    عاموجون اگه حرف نزنی سنگینتره واست
  • درخشان ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بایدبیاموزیم که سکوت بخشی ازگفتگو است.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چند چندی باخودت اینو مشخص کن اول
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقا یا خانم صدف. اول برو بخون یاد بگیر که سفارت یه کشور خاک اون کشوره... خونه خودت نیست که این چرت و پرت ها رو میگی. اگه بهش مشکوکی برو سفارتش رو تعطیل کن البته از طریق قانونی. اینکه از روش قانونی تو دوران رئیس جمهور خودتون استفاده نکردید و از عمد از دیوار سفارتش بالا میری معنیش اینه که میخواستی از قصد به دولت و ملت انگلیس توهین کنی . حالا که این کارو کردی چوبش رو بخور که حقته....
  • مرتضیsk ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چه قیاس خنده داری کردی با دیوار سفارت خانه ! برو تاریخ بخون ببین از استعمارگر پیر چیزی سر در میاری یا نه ؟ فرصت شد صفحه ایران رو هم ورق بزن شاید 2زاریت افتاد
  • رضا ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جان کلامو گفتی آقاحسین
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مزاح كره يا مذاكره ؟؟؟؟!!!!!!
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر رضا با اين شعر . انگليس دشمن قديمي و حال ايران بوده و هست . دشمني كه دوستان زيادي در ايران دارد
  • علی ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    با سلام سایت عزیز مشرق اگر تحقیقاتی در بین قشرهای مختلف مردم انجام بدید، به این نتیجه میرسید که افرادی مثل آقای شریعتمداری اصلا محبوبیت، مشروعیت و مقبولیتی در بین مردم ندارند. با توجه به خط مشی شما در زمینه عدم انعکاس نظریات افرادی مثل من که عاشق و دلبسته نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و به عنوان فردی که حتی دقیقه ای فعالیت سیاسی نداشته و عضو هیچ باند و جناحی هم نیستم، برادرانه به ترسیم کنندگان استراتژی سایت توصیه میکنم که در نشر نظرات ایشون احتیاط کنید.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اون كيه كه از هوش استاد شريعتمداري تعريف كرده !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رها ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه قرار به التماس باشه به خاطر تدابیر رهبری هست نه عقب نشینی و سکوت دولتمردان.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ...ماشالله حاجی گرینوفی هستی برا خودت ...کوتاه بیا ..
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ایرانی @ نه از توهین کامرون احساس غرور کرد ...خجالت بکش واسه انگلیس پشت وارو می زنید.
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سعید ، بستگی داره مسلمون باشی یا نه چون اسلام ملاک رو تقوا می دونه ، شما هم برو با همون ارباب انگلیسیت حال کن تا هی تو سری بهت بزنه نادون
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس : ۰۹:۳۸ - احمق اونهایی هستند که کاسه لیسی انگلیس رو می کنند ...
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بازم توهم زدی اقلیت داعشی ؟
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    1- شما اگر با مبانی اسلامی آشنا باشید قرآن کریم می فرماید : فمن اعتدى عليكم فاعتدوا عليه بمثل ما اعتدى عليكم ، و با توجه به اینکه الاسلام یعلو و لایعلی علیه ، باید اهانت ها در همان سطح پاسخ داده شود ، و این صریح قرآن و مبانی اسلام است 2-فرصت سوزی انگلیسی ها ربطی به ما ندارد ، بلکه اهانت و گستاخی آنها را می بایست پاسخ داد ، بعید این معنای اعتدال این باشد که در مقابل اهانت آشکار در صحن بین الملی که میلیون ها انسان ناظر آن هستند سکوت کنیم ! این است معنای اعتدال ؟ آیا این اقدام باعث جری تر شدن آنها نخواهد شد ؟ آیا راه را برای زیاده خواهی ها در مذاکرات باز نخواهد گذاشت ؟ در ضمن ایشون هیچ سمت اطلاعاتی نداشتند ...وبهتر است اطلاعاتت را از سایت های آن ور آبی دریافت نکنی ... 3-ایشون مدیر مسئول دائمی نبوده اند و اختیار انتخاب ایشان با رهبر معظم انقلاب هستش اثبات شی نفی ما عدا نمی کند ، اینکه آقای روحانی متذکر این امانت نشده اند دلیل بر این نیست که ایشان را متهم به خیانت کرده باشند ، و هیچ عقل سلیمی این را نمی پذیرد و ممکن است عدم التفات ایشان به این امانت دلیل بر عدم تببین آن توسط آقای روحانی بوده باشد 4-اقدامات و افعال روباه پیر بر هر شخصی که اندکی درک و عقل داشته باشد روشن و مبرهن است ، و قطعا جنایات این روباه پیر از آنچه امروز در واقع می بینیم فراتر است 5-آیا روسیه و چین هم به این صراحت به ایران گستاخی کرده اند ؟ و اصولا خیلی مضحک است که روباه پیر را با کشوری مثل چین مقایسه کنیم ...
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    لعنت بر فتنه گران که کشور را به این روز انداختند...
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ایشون روزنامه نگار هستند اگه جوابی داری مودبانه جواب بده ، البته انتظار ادب از شما خیلی مضحکه...
  • مرتضیsk ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    پروژه آمارسازان جدیدِ برادر ؟؟ منبـعـِت کـُجاس
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما فعلا همین ظاهر رو بچسب جلبک جان ، شما رو چه به ...
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    واسه شما دل آرام ها ، اهانت قابل درک نیست ...
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بازم مثل فتنه 88 توهم زدید ؟
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تدبیر ؟ ما هر چقدر تندرو باشیم مثل شما زباله آتیش نمی زنیم ... اسلام به ما یاد داده که اهانت را در همان سطح پاسخ دهید ...
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    البته به فرموده رهبری این شما فتنه گران بودید که کشور رو به پرتگاه بردید ...
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وقتی عقل نباشه جون شما هم در عذابه ! فعلا که با تفکر امثال شما شاهد اینهمه جسارت هستیم...
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    نه شما فقط بلدید زباله آتیش بزنید ، میشه بگی چرا ما این رفتار رو نسبت به دیگر کشورها نداریم ؟ چون این کشور هم ضد ما جاسوسی کرده و هم خیانت و جنایت و هم کودتا و ...
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    پس شما هی سکوت کنید تا اونها هم توهین کنند ..
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما که زباله آتیش می زدید چه ؟
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    البته تفکرات داعشی ها به فتنه گران نزدیک است !
  • علی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر احمدی نژاد شجاع و باغیرت
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    پس گفتگو کن شما !
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بازهم توهم ؟ بازهم توهم ؟ بازهم توهم ؟ شما این عدم محبوبیت رو از جیب کی بیرون اوردی عمو جون ؟ تا کی توهم ؟
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اون کیه که از هوش خنده حمایت کرده !!
  • محمدي ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    احسنت . جك استراو هر دو طرف رو خط ميده تا با دعواي زرگري حرفهاي مصرف داخلي دار بزنند و چون به خلوت مي روند يك كار ديگر ميكنند. توافق نهايي را انگليس ها مي نويسند و ما هفتاد سال دنبال اجراي آن مي دويم . اين درس تاريخ است.
  • ایرانی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس 13:55 دوست عزیز گور بابای انگلیس شما اگه سخنرانی بی سانسور دانشگاه کلمبیا رو ببینی متوجه میشی اونجا بیشتر بهمون توهین شد یا تو سازمان ملل.
  • فدایی ولایت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقای شریعتمداری چقدر عالی و بجا تحلیل کرده‌اند البته اصولگرایان فکر می‌کردند که انگلیس برایش فرش قرمز پهن خواهد کرد. قربونی خواهد کشت. البته مقصر هم نیستند هنوز غربی‌ها را نشناخته‌اند. از همین جنس آدم‌ها بودند که در چند صد سال اخیر کشور بزرگ ایران را تکه پاره کرده و تحویل دشمنان دادند. آنها هم مثل اصلاح‌طلب‌ها به دشمن اعتماد نمی‌کردند آن بلاها سر کشور نمی‌آمد. ولی امیدوارم یک عبرت بزرگی برای این بنده خداها ساده دل و ساده‌لوح باشد. نمی‌دونی این روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه پایکوبی می‌کردند
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    لطفا جواب بده آیا ما باید بخاطر این اقدامات انگلیس عذرخواهی کنیم ": برخی از مهمترین خسارات غیر قابل محاسبه وارده بر ملت ایران توسط رژیم سلطنتی انگلستان بدین شرح می‌باشد: 1. جدا کردن افغانستان از ایران در سال ۱۸۵۷ براساس پیمان پاریس؛ 2. تحمیل قرارداد رویتر (۱۸۷۲) که بر اساس آن، ایران به مدت ۷۰ سال کاملا به انگلستان فروخته شد؛ 3. ایجاد فرقه‌های ضاله بابیت و بهائیت به قصد انحطاط مذهبی در ایران و در نتیجه به انحراف کشیده شدن هزاران ایرانی؛ 4. تجزیه و تقسیم بلوچستان ایران در سال ۱۸۸۷ به منظور امنیت بخشیدن به سرحدات هند و به عنوان کمربند دفاعی جنوب غربی هند که مستعمره انگلیس به شمار می‌رفت؛ 5. نقش تاریخی انگلیس در ترویج مواد مخدر در ایران که از سوی «برادران شرلی» در دوره صفویه دنبال گرفته شد و دیری نپائید که تریاک به عنوان یک داروی خانگی جای خود را در میان ایرانیان باز کرد و پس از مدتی دولت انگلیس اعلام کرد که سوخته‌ تریاک را با قیمت مناسب از افرادی که از این ماده استفاده می‌کنند می‌خرد و در نهایت نیز قرارداد تالبوت (انحصار توتون و تنباکو) به ایران تحمیل گردید؛ 6. تحمیل قرارداد لاتاری (تاسیس قمارخانه) به ایران از سوی میرزا ملکم خان؛ 7. تحمیل قرار داددارسی به ایران برای اکتشافات، استخراج و غارت منابع نفتی در سال ۱۹۰۱؛ 8. به انحراف کشاندن انقلاب مشروطیت و زمینه چینی برای اعدام آیت الله شیخ فضل الله نوری؛ 9. تحمیل قرار داد ۱۹۰۷ که بر اساس آن ایران بین انگلستان و روسیه تقسیم شد؛ 10. قحطی بزرگ سال های 1919-1917 که بی تردید بزرگ ترین فاجعه در تاریخ ایران است و ناشی از سیاست‌های بازرگانی و مالی بریتانیا بود. طی این قحطی نزدیک به 40 درصد از جمعیت ایران (یعنی حدود 8 تا 10 میلیون نفر) به کام مرگ رفتند و در این قحطی تلف شدند و انگلیسی‌ها که در آن زمان ایران را اشغال کرده بودند نه تنها برای کاستن از شدت قحطی کاری انجام ندادند، بلکه با خرید گسترده غله و مواد غذایی در ایران، وارد نکردن غذا از هند و بین النهرین، ممانعت از ورود غذا از ایالات متحده و اتخاذ سیاست‌های مالی (از جمله نپرداختن درآمدهای نفتی به ایران)، قحطی را شدت بخشیدند و عامل اصلی تشدید و طولانی شدن قحطی ای شدند که منجر به مرگ میلیون‌ها ایرانی شد؛ 11. تحمیل قرار داد ۱۹۱۹ که بر اساس آن شمال ایران نیز زیر سلطه انگلستان قرار گرفت؛ 12. زمینیه چینی، حمایت و پشتیبانی از کودتای رضاخان از طریقسید ضیاء الدین طباطبایی، روزنامه نگاری که عامل سفارت بریتانیا در تهران بود؛ 13. کمک به فراررضاخان از ایران و روی‌کار آوردن فرزندش؛ 14. نقش مستقیم درکودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ (۱۹۵۳) برای همراهی با آمریکا؛ 15. نقش مستقیم در جدایی کل سرزمین‌های جنوبی خلیج فارس که در ۱۹۷۱ به جدایی کامل بحرین انجامید؛ 16. مانع تراشی در راه تشکیل حکومت جمهوری در ایران طی سال‌های حکومت محمدرضا شاه؛ 17. همراهی با آمریکا در سرکوب انقلاب اسلامی ملت ایران؛ 18. ارتباط، آموزش و پشتیبانی ساواک توسط اینتلیجنت سرویس انگلیس که منجر به سرکوب، شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از فعالان مبارزه علیه رژیم ستم شاهی شد؛ 19. اشغال و ویران شدن سفارت ایران در لندن و کشته شدن 2 دیپلمات ایران؛ در 6 روز پر تب و تاب در اردیبهشت سال 1359 یعنی از روز دهم تا پانزدهم آن ماه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به اشغال گروهی متشکل از شش مرد مسلح درآمد و 26 نفر از جمله 17 کارمند سفارتخانه، 8 نفر مراجعه‌کننده و یک مأمور نگهبان انگلیسی به گروگان گرفته شدند؛ لازم به ذکر است در طول این حادثه، 2 تن از اعضای فعال و انقلابی ایران جان باختند و بر اثر حملة یک گروه کماندوی انگلیسی به سفارتخانه، اشغالگران اصلی از بین رفتند و ساختمان سفارتخانه به صورت نیمه‌ ویران بر جای ماند؛ با افشای یکی از مأموران سابق سازمان پلیس مخفی انگلیس (MI6) اشغال سفارت و مرگ دیپلمات‌های ایرانی را رئیس MI6 طرح‌ریزی کرده و اجرای آن را به چند تروریست عراقی که دست‌پرورده سازمان اطلاعاتی انگلیس بودند واگذار نموده بود؛ 20. سرقت اشیای عتیقه ایران و پشتیبانی از غارت‌گران میراث ملی ایرانیان و نگهداری آن‌ها در موزه‌های بریتانیا و فروش برخی دیگر در حراجی معروف لندن نظیر ستون‌های با ارزش تخت جمشید، منشور کوروش و نیز هزاران لوح، کتیبه و منشور به جای مانده از تمدن ایران باستان؛ 21. تحریک گروهک‌ها و قومیت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظیر خلق عرب، کومله، پان ترکیسم، جندالشیطان و...؛ 22. کمک‌های سیاسی، تسلیحاتی و اقتصادی به رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران و ادامه این پشتیبانی‌ها در طول 8 سال جنگ؛ 23. حمایت بی‌پرده و مستمر از اشخاص، گروهک‌ها و براندازان جمهوری اسلامی در ۳۳ سال گذشته نظیر بنی‌صدر، منافقین، ملی مذهبی‌ها، اصلاح‌طلبان معاند و هدایت آشوب‌های 18 تیر 78 و اغتشاشات پس از انتخابات نهم ریاست جمهوری(فتنه 88) ازطریق سفارتخانه‌، شبکه‌های رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی؛ 24. برنامه‌ریزی،حمایت و هدایت تحریم‌های بین‌المللی علیه ملت ایران در طول 33 سال گذشته؛ 25. تهدید به حمله نظامی و تلاش ناکام برای ایجاد فشار روانی علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران؛ 26. فضاسازی‌های مستمر رسانه‌ای با بکار گرفتن بنگاه‌های سخن پراکنی نظیر بی‌بی‌سی و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف رسانه‌ای فارسی زبان در جهت براندازی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی در افکار عمومی مردم دنیا، و تلاش برای نابودی فرهنگ و هویت غنی ملت عزیز ایران؛ 27. حمایت، اعطای پناهندگی و پشتیبانی مادی و امنیتی از سلمان رشدی، نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی، که انگلیسی‌ها سفارش دهنده، منتشر کننده و حامی کتاب و نویسنده‌اش بوده و هستند؛ 28. آموزش و تجهیز و پشتیبانی از بمب‌گذاری و دیگر اقدامات تروریستی در خوزستان، حرم مطهر رضوی، سیستان و بلوچستان، حسینیه شیراز و نیز ترور شهیدان لاجوردی و صیاد شیرازی در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی و خصوصاً پس از اشغال افغانستان و عراق 29. زمینه چینی و طراحی، آموزش، تجهیز و پشتیبانی از تروریست‌ها برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران همچون شهیدان علیمحمدی، شهریاری و دکترعباسی (رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی) طبق اعتراف و تصریح جان ساورز رئیس سابق MI6 و کوپر معاون اشتون؛ 30. بارها تجاوز به مرزهای آبی جنوبی و مرزهای هوایی شرقی و غربی ایران در طی سال‌های پس اشغال افغانستان و عراق که در چندین نوبت منجر به دستگیری تفنگداران دریایی آن‌ها از سوی مرزبانان ایرانی شد؛ 31. اشغال غیرقانونی باغ قلهک در تهران طی پنجاه سال گذشته؛ 32. حمایت از براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق دادن پناهندگی و مجوز اقامت دائم به آن‌ها نظیر مهاجرانی، گنجی، سروش، کدیور، مهدی هاشمی و ...؛ 33. مسدود شدن 4 میلیارد دلار ذخیره ارزی ایران در بانک‌های داخلی بریتانیا پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران؛ 34. خسارات ناشی از لغو قراردادهای تسلیحاتی بین ایران و انگلیس از جمله ناو خارک(که با تأخیر 5 ساله تحویل ایران شد) و همچنین تأمین قطعات یدکی و تجهیزات تکمیلی تانک‌های چیفتن و اسکورپیون که به بهای 18 میلیون پاوند است که با پیروزی انقلاب اسلامی از سوی انگلیسی ها لغو گردید و در حالی‌که پول خرید آن‌ها قبلاً پرداخت شده بود، هرگز تحویل داده نشد؛ با احتساب هفته‌ای 70 هزار پاوند جریمه تأخیر تحویل ناو خارک میزان خسارت وارده از سوی این کشور به ایران چیزی در حدود 16 میلیون و هشتصد هزار پاوند می‌شود. 35. نقش فعال و دخالت جویانه در جریان فتنه سال 1388 36. ترور دانشمندان هسته ای کشور
  • اقدامات انگلیس خبیث ضد ملت ایران ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    برخی از مهمترین خسارات غیر قابل محاسبه وارده بر ملت ایران توسط رژیم سلطنتی انگلستان بدین شرح می‌باشد: 1. جدا کردن افغانستان از ایران در سال ۱۸۵۷ براساس پیمان پاریس؛ 2. تحمیل قرارداد رویتر (۱۸۷۲) که بر اساس آن، ایران به مدت ۷۰ سال کاملا به انگلستان فروخته شد؛ 3. ایجاد فرقه‌های ضاله بابیت و بهائیت به قصد انحطاط مذهبی در ایران و در نتیجه به انحراف کشیده شدن هزاران ایرانی؛ 4. تجزیه و تقسیم بلوچستان ایران در سال ۱۸۸۷ به منظور امنیت بخشیدن به سرحدات هند و به عنوان کمربند دفاعی جنوب غربی هند که مستعمره انگلیس به شمار می‌رفت؛ 5. نقش تاریخی انگلیس در ترویج مواد مخدر در ایران که از سوی «برادران شرلی» در دوره صفویه دنبال گرفته شد و دیری نپائید که تریاک به عنوان یک داروی خانگی جای خود را در میان ایرانیان باز کرد و پس از مدتی دولت انگلیس اعلام کرد که سوخته‌ تریاک را با قیمت مناسب از افرادی که از این ماده استفاده می‌کنند می‌خرد و در نهایت نیز قرارداد تالبوت (انحصار توتون و تنباکو) به ایران تحمیل گردید؛ 6. تحمیل قرارداد لاتاری (تاسیس قمارخانه) به ایران از سوی میرزا ملکم خان؛ 7. تحمیل قرار داددارسی به ایران برای اکتشافات، استخراج و غارت منابع نفتی در سال ۱۹۰۱؛ 8. به انحراف کشاندن انقلاب مشروطیت و زمینه چینی برای اعدام آیت الله شیخ فضل الله نوری؛ 9. تحمیل قرار داد ۱۹۰۷ که بر اساس آن ایران بین انگلستان و روسیه تقسیم شد؛ 10. قحطی بزرگ سال های 1919-1917 که بی تردید بزرگ ترین فاجعه در تاریخ ایران است و ناشی از سیاست‌های بازرگانی و مالی بریتانیا بود. طی این قحطی نزدیک به 40 درصد از جمعیت ایران (یعنی حدود 8 تا 10 میلیون نفر) به کام مرگ رفتند و در این قحطی تلف شدند و انگلیسی‌ها که در آن زمان ایران را اشغال کرده بودند نه تنها برای کاستن از شدت قحطی کاری انجام ندادند، بلکه با خرید گسترده غله و مواد غذایی در ایران، وارد نکردن غذا از هند و بین النهرین، ممانعت از ورود غذا از ایالات متحده و اتخاذ سیاست‌های مالی (از جمله نپرداختن درآمدهای نفتی به ایران)، قحطی را شدت بخشیدند و عامل اصلی تشدید و طولانی شدن قحطی ای شدند که منجر به مرگ میلیون‌ها ایرانی شد؛ 11. تحمیل قرار داد ۱۹۱۹ که بر اساس آن شمال ایران نیز زیر سلطه انگلستان قرار گرفت؛ 12. زمینیه چینی، حمایت و پشتیبانی از کودتای رضاخان از طریقسید ضیاء الدین طباطبایی، روزنامه نگاری که عامل سفارت بریتانیا در تهران بود؛ 13. کمک به فراررضاخان از ایران و روی‌کار آوردن فرزندش؛ 14. نقش مستقیم درکودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ (۱۹۵۳) برای همراهی با آمریکا؛ 15. نقش مستقیم در جدایی کل سرزمین‌های جنوبی خلیج فارس که در ۱۹۷۱ به جدایی کامل بحرین انجامید؛ 16. مانع تراشی در راه تشکیل حکومت جمهوری در ایران طی سال‌های حکومت محمدرضا شاه؛ 17. همراهی با آمریکا در سرکوب انقلاب اسلامی ملت ایران؛ 18. ارتباط، آموزش و پشتیبانی ساواک توسط اینتلیجنت سرویس انگلیس که منجر به سرکوب، شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از فعالان مبارزه علیه رژیم ستم شاهی شد؛ 19. اشغال و ویران شدن سفارت ایران در لندن و کشته شدن 2 دیپلمات ایران؛ در 6 روز پر تب و تاب در اردیبهشت سال 1359 یعنی از روز دهم تا پانزدهم آن ماه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به اشغال گروهی متشکل از شش مرد مسلح درآمد و 26 نفر از جمله 17 کارمند سفارتخانه، 8 نفر مراجعه‌کننده و یک مأمور نگهبان انگلیسی به گروگان گرفته شدند؛ لازم به ذکر است در طول این حادثه، 2 تن از اعضای فعال و انقلابی ایران جان باختند و بر اثر حملة یک گروه کماندوی انگلیسی به سفارتخانه، اشغالگران اصلی از بین رفتند و ساختمان سفارتخانه به صورت نیمه‌ ویران بر جای ماند؛ با افشای یکی از مأموران سابق سازمان پلیس مخفی انگلیس (MI6) اشغال سفارت و مرگ دیپلمات‌های ایرانی را رئیس MI6 طرح‌ریزی کرده و اجرای آن را به چند تروریست عراقی که دست‌پرورده سازمان اطلاعاتی انگلیس بودند واگذار نموده بود؛ 20. سرقت اشیای عتیقه ایران و پشتیبانی از غارت‌گران میراث ملی ایرانیان و نگهداری آن‌ها در موزه‌های بریتانیا و فروش برخی دیگر در حراجی معروف لندن نظیر ستون‌های با ارزش تخت جمشید، منشور کوروش و نیز هزاران لوح، کتیبه و منشور به جای مانده از تمدن ایران باستان؛ 21. تحریک گروهک‌ها و قومیت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظیر خلق عرب، کومله، پان ترکیسم، جندالشیطان و...؛ 22. کمک‌های سیاسی، تسلیحاتی و اقتصادی به رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران و ادامه این پشتیبانی‌ها در طول 8 سال جنگ؛ 23. حمایت بی‌پرده و مستمر از اشخاص، گروهک‌ها و براندازان جمهوری اسلامی در ۳۳ سال گذشته نظیر بنی‌صدر، منافقین، ملی مذهبی‌ها، اصلاح‌طلبان معاند و هدایت آشوب‌های 18 تیر 78 و اغتشاشات پس از انتخابات نهم ریاست جمهوری(فتنه 88) ازطریق سفارتخانه‌، شبکه‌های رسانه‌ای همچون بی‌بی‌سی؛ 24. برنامه‌ریزی،حمایت و هدایت تحریم‌های بین‌المللی علیه ملت ایران در طول 33 سال گذشته؛ 25. تهدید به حمله نظامی و تلاش ناکام برای ایجاد فشار روانی علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران؛ 26. فضاسازی‌های مستمر رسانه‌ای با بکار گرفتن بنگاه‌های سخن پراکنی نظیر بی‌بی‌سی و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف رسانه‌ای فارسی زبان در جهت براندازی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی در افکار عمومی مردم دنیا، و تلاش برای نابودی فرهنگ و هویت غنی ملت عزیز ایران؛ 27. حمایت، اعطای پناهندگی و پشتیبانی مادی و امنیتی از سلمان رشدی، نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی، که انگلیسی‌ها سفارش دهنده، منتشر کننده و حامی کتاب و نویسنده‌اش بوده و هستند؛ 28. آموزش و تجهیز و پشتیبانی از بمب‌گذاری و دیگر اقدامات تروریستی در خوزستان، حرم مطهر رضوی، سیستان و بلوچستان، حسینیه شیراز و نیز ترور شهیدان لاجوردی و صیاد شیرازی در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی و خصوصاً پس از اشغال افغانستان و عراق 29. زمینه چینی و طراحی، آموزش، تجهیز و پشتیبانی از تروریست‌ها برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران همچون شهیدان علیمحمدی، شهریاری و دکترعباسی (رئیس فعلی سازمان انرژی اتمی) طبق اعتراف و تصریح جان ساورز رئیس سابق MI6 و کوپر معاون اشتون؛ 30. بارها تجاوز به مرزهای آبی جنوبی و مرزهای هوایی شرقی و غربی ایران در طی سال‌های پس اشغال افغانستان و عراق که در چندین نوبت منجر به دستگیری تفنگداران دریایی آن‌ها از سوی مرزبانان ایرانی شد؛ 31. اشغال غیرقانونی باغ قلهک در تهران طی پنجاه سال گذشته؛ 32. حمایت از براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق دادن پناهندگی و مجوز اقامت دائم به آن‌ها نظیر مهاجرانی، گنجی، سروش، کدیور، مهدی هاشمی و ...؛ 33. مسدود شدن 4 میلیارد دلار ذخیره ارزی ایران در بانک‌های داخلی بریتانیا پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران؛ 34. خسارات ناشی از لغو قراردادهای تسلیحاتی بین ایران و انگلیس از جمله ناو خارک(که با تأخیر 5 ساله تحویل ایران شد) و همچنین تأمین قطعات یدکی و تجهیزات تکمیلی تانک‌های چیفتن و اسکورپیون که به بهای 18 میلیون پاوند است که با پیروزی انقلاب اسلامی از سوی انگلیسی ها لغو گردید و در حالی‌که پول خرید آن‌ها قبلاً پرداخت شده بود، هرگز تحویل داده نشد؛ با احتساب هفته‌ای 70 هزار پاوند جریمه تأخیر تحویل ناو خارک میزان خسارت وارده از سوی این کشور به ایران چیزی در حدود 16 میلیون و هشتصد هزار پاوند می‌شود. 35. نقش فعال و دخالت جویانه در جریان فتنه سال 1388 36. ترور دانشمندان هسته ای کشور -
  • جعفر قاسمی بوسجین ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    وباز ان مرد خواهد امد و قفل و زنجیر های حقارت را از تاسیسات و گفتمان ذلت بار بر خواهد داشت ان مرد خواهد امد در توان هیچ کس نیست مانند ان مرد مردانه باشد و دشمنانش را به ذلت بکشاند دشمنان با این رفتار ها به دنبال تغییر در ایران متناسب خواست خود هستند همه اقدامات انان از تخحریم گرفته تا موارد دیگر برای این تغییر است و در قدم اول که وا دادگی را مشاهده می کنند قدم بعدی را بر می دارند این مسائل هسته ای بهانه است انان به دنبال تست مردم و دولت ایران و شناسایی قسمت های وا داده در مقابل این اقدمات هستند تا به تمرکز در ان قسمت ها به اهداف خود برسند
  • mahdi ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    انگلیس جزیر های است کوچولو در غرب افریقا.انگار اقایون یادشون رفته فیلترینگ رو یا گشت حزب اله رو یا اتهامات ما به انگلیس رو اگر ما میخواهیم به انها جواب بدهیم باید در عمل جواب بدهیم به نظر من دراین شرایط سکوت از هر جوابی بهتره وزنده باد روحانی
  • افشین تهران ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مقایسه دولت قبل با حال مثل مقایسه شیر با روباه است.
  • افشین تهران ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خدایی ببین با چه جور ادمهایی شدیم 75میلیون.برو دیکته تمرین کن .
  • افشین تهران ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سعید یه کمور میرزه به صدتا انگلیس.یکم غیرت برای ادم خوب چیزیه.شما هم لایق همین توهینهای کامرون هستید.غرب زده های واداده.
  • افشین تهران ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شهادت برای ایشان ارزوست .اما اگه بحساب خودت تیکه انداختی که باید گفت لیاقت شما همین توهین کامرون هست.
  • افشین تهران ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    من مثبت دادم چون واقعا از دست این افراطیهای واداده و غرب زده و بزدل خسته شدم.
  • افشین تهران ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    احمق اونهایی هستند که عادت به توهین و تحقیر دارند و در عوض زندگی اشرافی حاضر به خیانت و نوکری انگلیس هستند.
  • حسن ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود وسلام بر آقایان روحانی وظریف دلاورمردان ایران که در برابر روباه مکار وپیر انگل دلاورمردانه از خاصه های ملت ایران دفاع کرده اند وتسلیم نشده اند وهمین باعث یاوه گویی های آنها شد . آنها تسلیم می شدند شاهد این یاوه گوییها آنها نبودیم واز ماتعریف می کردند وباز آقای شریعتمداری می رفت یکی از پیام های امام راحل را در مورد تعریف دشمنان ازما پیدا می کرد وساز دیگرمی زد وهوادارنش کف میزدند
  • افشین تهران ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    نه جناب زرتشت.ایشان امانت دار ملت ایرانه نه حافظ منافع انگلیس.ضمنا امثال شما چقدر با توهین و تحقیر حال میکنن.چرا؟
  • افشین تهران ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به روح مذاکرات برد برد !!!!!!لطمه وارد میشه.
  • افشین تهران ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    شما و همقطارانتان هم چه لذتی میبرید از توهین و تحقیر!!کم کم ادم یاد قجر میفته با دیدن شماها.
  • افشین تهران ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    جناب متوهم اول برو نوشتن مذاکره رو یاد بگیر بعدشم اگه مردم رای دادن برا تغییر اقتصادی بود که 100روزه چنان و چنین میکنیم بود نه گذاشتن کلاه بی غیرتی.
  • افشین تهران ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    امیر خیلی پررو هستی .توهین که در سرشت شما هاست.بعدشم تو هموطنت رو با کامرون انگلیسی یکی میکنی.شناسنامه دار با سواد!!!!!!!!!!!!!
  • افشین تهران ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    هیشکی نداند همه میدانند که شما باسوادهای شناسنامه دار در توجیح کردن هم سلیقه ای ندارید.
  • افشین تهران ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اقا محسن شما هم مثل هم پارگیهایتان از خود متشکر هستید که متنی طولانی را با این توجیهات بچه گانه مینویسید و اینگونه حق بجانب میگیرید.
  • افشین تهران ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    با امید به توهم در شما و دوستان غربزده انشالله به نوکری انگلیس مفتخر خواهید شد.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تمام سایت های اصطلاح طلب کیلویی مثبت منفی می دن یک نفر صدتا لایک میده بخصوص که اونها اکثرا هم فیلتر شکن و وی پی ان دارن
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اصلاح طلبان کند رو روی دیگر سکه احمدی نژاد تندرو هستن متاسفانه بعضی در این دولت کندرو تشریف دارن استراتژی غرب در بیست سال اخیر در خاورمیانه و شمال افریقا همیشه یک پای جنگ بوده .....نمی اونها عاشق چشم و ابروی هیچ احدی در این منطقه نیستن چه رصد به ما....
  • یاسر ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    دشنام گفتن به این دیوید کامرون مباح شد . بگوئید هر آنچه لیاقتش هست. لعنت بر انگلیس خبیث . لعنت بر کامرون حرامخور
  • یک هموطن ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام تو بیا و برای دشمنت هم نور بخواه دشمنت که شد بصیر کی دو بصیر جنگ و اسیر
  • یک هموطن ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلاح طلب اصول گرا دموکرات و جمهوری خواه واعتصمو به حبل ا...
  • محمدجواد ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    يادم مياد يكي از نمايندگان مجلس ميگفت كافيه ما يك اخمي به كشورهاي اروپا داشته باشيم حالا كه ميبينم اخمي كه اونا به ما كردن چطور تورم در جامعه ما رو بالا برد كه حتي در قيمت محصولات كشاورزي كه در زمين همين مملكت توليد ميشه بالا رفت قيمت خودرو ، پوشاك و 000
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    حرفهاي كامرون جديد نيست،هميشه در بأره ي حقوق بشر،حمايت از تروريست ،انرژي هسته اي گفتند،مشكل و اختلاف ما با انها تعريف از أزادي،تروريسم،ميباشد،موضع گذاري ما بر أساس قوانين ديني است در حاليكه انها بر أساس قوانين مدني جاري و منافع ملي خود تصميم ميگيرند،
  • ناصر ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    آقا این انگلیس کیه که بخواد استقلال ما رو به رسمیت بشناسه
  • ali ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اشداء علي الكفار ، رحماء بينهم باشيم. اسلام دين عزت و حكمت و تدبير است. مسلمان ترسو و بزدل نداريم...... اتفاقاً تيتر بسيار بجا و درستي بوده است. نظر قاطبه ملت متدين و انقلابي ايران است.
  • erfan ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا اونایی که موافق سخنان این اقا هستن اینهمه به مخالفا میتوپن؟یعنی واقعا نمیتونین نظر کسیرو بشنوین؟تحمل حرف اینهمه واستون سخته؟ به نظر خودتون هیشکی هیچی نمیدونه جز شما؟خدا به داد ما برسه با ابپین افکار.اولین بار بود میومدم این سایت ولی انگار اینجا یه جرگه بخصوصی هستش که فقط باید رای موافق بدی!
  • فاطمه ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اون دوست عزیز چه خوب تاریخ ستم استعمار پیر رو باز گو کردندبه نظرم دیگه جا واسه لبخندو ضعف کردن روحا نی نمی مونه بجاش بره حقوق پامال شده مون رو استیفا کنه
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    عزت اينه كه در دوران دكتر ابريزان نفت خودتم اختيار فروششو نداشته باشي ديگران بايد تصميم بگيرن بفروشي يه نه. اونم نفتي كه مهمترين عامل صنعته.
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    نه راه نجات حمله به سفارت كشورهاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    آهااااااااااان تازه فهميدم چرا گوجه ، سر كوچه احمدي نژادينا ارزونه. بنده خدا انقدر بهش گوچه پرت كردن همه گوچه ها رو برداشته برده داده به ميوه فروشي سر كوچشون. عرضه زياد شده. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    زنده باد روحاني بت شكن.
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    آخه اين افراطيا عقلشون كجا بوده كه بخوان به سياست هاي دشمن پي ببرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس