کد خبر 348735
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه به مناسبت هفته ازدواج گفت: تلاش داریم با همکاری قوه قضائیه هفته ازدواج هفته‌ای بدون ثبت طلاق در کشور باشد.

به گزارش مشرق، بهمن بهمنی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز هفته ازدواج گفت: در این هفته برنامه‌هایی از سوی وزارت ورزش و جوانان پیش‌بینی شده است که از جمله این برنامه‌ها این است که با هماهنگی قوه قضائیه در هفته ازدواج هیچ طلاقی در کشور ثبت نشود.
 
وی همچنین به صدور مجوز فعالیت نخستین واحدهای مراکز مشاوره ازدواج اشاره کرد و گفت: همانطور که قبلا وعده داده بودیم در هفته ازدواج شاهد صدور مجوز فعالیت نخستین واحدهای مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده خواهیم بود که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت ساماندهی امور جوانان و سازمان نظام روانشناسی منعقد شده است.
 
بهمنی همچنین به نیم‌بها شدن خدمات مشاوره ازدواج از فردا اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما به مناسبت هفته ازدواج ارائه خدمات نیم‌بهای مشاوره به افراد جوانی است که قصد ازدواج دارند.
 
مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان گفت: لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌های ما در هفته ازدواج است که در خطبه‌های نماز جمعه از طریق امامان جمعه بیان خواهد شد.
 
بهمنی ادامه داد: همچنین مجمع ملی خیرین ازدواج فردا برگزار می‌شود و این روز به نام ازدواج وخیرین نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ای کاش سال بدون طلاق می بود و صبر زوجین به بالاترین حد می رسید حیا و عفت به بالاترین حد می رسید بهانه گیریها کم می شد چشم هم چشمی کم می شد دخالت دیگر دوستان (به اصطلاح دوست اگر نه دشمن) کم می شد ای کاش این کودک درون مان کم تر دخالت می کرد ای کاش این پیر خردمند درون مان بیشتر دخالت می کرد پدران و مادران هم بجای اینکه به فرزندان خود خشاب بدهند گل می دادند دستشان و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس