شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که وزارت امنیت داخلی این کشور به نیروهای امنیتی و پلیس اعلام کرده است که احتمال حملات خرابکارانه و تروریستی در خاک آمریکا وجود دارد.

به گزارش مشرق، شبکه سی‌ان‌ان نوشت: یک مقام آمریکایی می‌گوید وزارت امنیت داخلی آمریکا به نیروهای امنیتی و پلیس این کشور نسبت به وقوع حملات انفرادی افراط‌گرایان در خاک آمریکا پس از اقدام نظامی این کشور در سوریه هشدار داده است. بنا بر این گزارش، این ابلاغیه از نیروهای امنیتی خواسته است نسبت به اقدامات خرابکارانه احتمالی به هوش باشند.

ارتش آمریکا روز سه‌شنبه برای اولین بار مناطقی در سوریه را هدف قرار داد. واشنگتن می‌گوید در این حملات مواضع سه گروه «داعش»، «جبهه‌النصره» و «خراسان» را هدف قرار داده است.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه طی نطقی همچنین مدعی شد که گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده خود را برای انجام اقدامات خرابکارانه در خاک آمریکا و دیگر کشورهای غربی آماده می‌کند.

سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام امنیتی مدعی شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته یک اقدام تروریستی قریب‌الوقوع را شناسایی و از آن جلوگیری کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس