کد خبر 347755
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

سرمربی میلان حاضر نشد پاسخ انتقاد رئیس این باشگاه را بدهد، به نظر می‌رسد اینزاگی بر خلاف برلوسکنی از عملکرد و نتایج تیمش راضی است.

به گزارش مشرق، میلان فصل خوبی را در رقابت‌های سری A آغاز کرده است. این تیم در دو دیدار نخستین خود برابر لاتزیو و پارما به پیروزی رسیده است. شاگردان فیلیپو اینزاگی نشان داده‌اند که با تیم متزلزل فصل قبل بسیار فرق کرده‌اند.

میلان در هفته سوم سری A در خانه از یوونتوس پذیرایی کرد و نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل تن به شکست داد. شاید هیچکس در ایتالیا انتظار نداشت که میلان برابر یوونتوس به پیروزی برسد. میلان با اینزاگی وارد دوران تازه‌ای شده است و می‌خواهد گام به گام قدرت از دست رفته خود را باز یابد. این در حالی است که یوونتوس چند سالی است به راحتی جام قهرمانی سری A را بالای سر می‌برد.

میلان درست است که برابر یوونتوس تن به شکست داد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و هواداران خود را امیدوار کرد با این حال به نظر می رسد که برلوسکنی رئیس جنجالی این باشگاه از عملکرد اینزاگی و تیمش راضی نیست. او پس از شکست برابر یوونتوس گفت که تیم اینزاگی مطابق میل او ظاهر نشد و این عجیب به نظر می‌رسد.

سرمربی جدید میلان که نخستین تجربه مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد حاضر نشد جواب انتقاد برلوسکنی را بدهد. او در گفت‌وگویی که با شبکه "اسکای اسپورت" داشت، گفت: نمی‌خواهم پاسخ برلوسکونی را بدهم. هیچ توضیح و تفسیری درباره سخنان او ندارم. بیش از دیگران به دنبال پیروزی میلان و بهتر شدن عملکرد این تیم هستم.

او ادامه داد: میلان برابر یوونتوس بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. ما برابر تیمی به میدان رفتیم که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جدید سری A و لیگ قهرمانان اروپاست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس