اسناد و مدارک جدیدی در دست دولت روسیه است که روابط داعش با سازمان سیا را به اثبات می رساند.

به گزارش مشرق،  شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه هر روز جزئیات بیشتری از همدستی گروههای تروریستی موجود در سوریه و سازمان سیا نمایان تر می شود.
یزن البوش خبرنگار الاخباریه سوریه در این زمینه گفت: به تازگی ویچسلاو ماتوزوف از دیپلمات های ارشد سابق روسیه از روابط ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش با «سی آی ای» پرده برداشته است. روزنامه های مختلف روسیه نیز تاکید ماتوزوف در این زمینه را به چاپ رسانده اند .

وی می گوید: مسئولان سازمان اطلاعاتی روسیه اسناد و مدارکی به دست آورده اند که ثابت می کند ابوبکر البغدادی آموزشهای لازم را در سازمان سیا دیده است و مسکو این اسناد و مدارک را در زمان مناسب منتشر خواهد کرد.

این دیپلمات سابق روسیه تاکید کرده است همچنین عبدالحکیم بلحاج تروریستی که از اعضای القاعده می باشد و مسئول گروه تروریستی موسوم به انقلابیون طرابلس است نیز آموزشهای نظامی خود را در مراکز آموزشی سازمان سیا به اتمام رسانده است؛ وی در مدت زمان طولانی در بازداشت نیروهای آمریکایی بوده و در این زمان آموزشهای لازم را دیده است و در نهایت به فرماندهی گروههای تروریستی درآمده تا با دولت سوریه بجنگد.

استاد و مدارک ثابت می کند روش این دو تروریست یعنی ابوبکر البغدادی و عبدالحکیم بلحاج یکسان است و روابط و هماهنگی های آنان با سازمان سیا بدیهی است. به ویژه اینکه هر دوی آنها کشتار مردم و ویران کردن منطقه را در دستور کار خود قرار داده اند.

آنچه دیپلمات سابق روس فاش کرده دلیل واضح و آشکاری است که نشان می دهد آمریکا تروریست پرور است. زیرا کاخ سفید انواع حمایتهای تسلیحاتی، مالی و آموزشی را از تروریستها به عمل می آورد تا امنیت منطقه را برهم بزنند و ثبات را از بین ببرند. همه این توطئه ها برای این است که اسرائیل در این میان سالم باقی بماند و آسیبی به این رژیم نرسد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    ای ول بابا خوشم اومد . از اولش معلوم بود که ابوبکر دست پرورده سیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس