کد خبر 345456
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از اعلام همگروهی ایران با تیم‌های آلمان و فرانسه در مرحله سوم گفت: حالا تمام شرایط برای ماندگاری تیم ملی والیبال در تاریخ مهیا شده است.

به گزارش مشرق، رحمان محمدی‌راد در مورد همگروهی ایران با تیم‌های آلمان و فرانسه در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: گروه ایران در مقایسه با گروه برزیل، روسیه و لهستان گروه خوبی است. با این شرایط حتی شانس صعود به جمع چهار تیم را هم داریم. ما طبق برنامه امروز استراحت داریم و می‌توانیم بازی فرانسه و آلمان را ببینیم. بنابراین حالا همه چیز دست خودمان است. فکر می‌کنم شرایط مهیا شده تا تیم ایران تاریخ‌ساز شود.

وی درباره تیم آلمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما روز اول مسابقات می‌توانیم بازی دو حریف‌مان را ببینیم، چراکه تا امروز با اینکه فیلم بازی‌های آلمان را داریم و آنالیز هم شده، اما هنوز فرصت نکردیم آنها را به خاطر فشردگی بازی‌ها و سنگینی کار ببینیم. با این حال فکر می‌کنم آلمان برای لیگ جهانی به بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد و با تیم نسبتاً معمولی و ضعیف شرکت کرد که از اواسط  کار با تیم دوم ادامه داد. فکر می‌کنم به خاطر برنامه‌ریزی خوب برای قهرمانی جهان بود، اما هرچقدر به بازی نزدیک می‌شویم و بازی آنها را می‌بینیم اطلاعات کامل‌تر می‌شود.

محمدی راد خاطر نشان کرد: همیشه بازی‌های فرانسه با تیم‌های دیگر را  که می‌دیدیم، بیشتر مطمئن می‌شدم دور مقدماتی فرانسه در بهترین روزش با ما بازی کرد و ما در بدترین روزمان باختیم. همیشه دوست داشتم یک بار دیگر با فرانسه روبرو شویم، چرا که فرانسه تیمی نبود ایران را شکست دهد و حتی ست چهارم هم شانس برد داشتیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. که در آن صورت معلوم نبود برنده می شد.

وی تاکید کرد: شکی نیست که تیم فرانسه یکدست و جنگنده است، چرا که با تیم دومش بازی را با لهستان به ست پنجم کشاند؛ البته قبل از آن من اعتقاد زیادی به توانمندی بچه‌های خودمان دارم.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس