کد خبر 344895
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان گفت: هیچ‌گاه دنبال شکستن رکوردشکنی در مسابقات نبودم.

به گزارش مشرق، حمید سوریان پس از کسب هفتمین مدال طلای جهان و المپیک اظهار داشت: عبدالله موحد اسطوره فراموش نشدنی کشتی ماست و من هم دنبال رکوردشکنی نیستم. هر جا که کشتی گرفتم به عنوان سرباز برای سرافرازی ایران به میدان رفتم و هیچ موقع به دنبال چنین عناوین و القابی نبوده و نیستم.

وی افزود: این مدال را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم. برای کسب این موفقیت کشتی و طلای من خیلی‌ها زحمت کشیده‌اند. محمد بنا یکی از کسانی بود که زحمات زیادی برای من کشید و جدا از او کادرفنی تیم ملی و افراد دیگر من را برای رسیدن به این موفقیت کمک کردند.

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: می‌خواهم تا المپیک 2016 ریو همین روند موفقیت را طی کنم و مردم دعا کنند تا همین گونه پرتلاش باشم. هدف اصلی من حضور پر قدرت در المپیک ریو است و می‌خواهم در برزیل نیز روی سکو بروم.

سوریان ادامه داد: امروز کشتی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر می‌کنم نتیجه زحماتم را گرفتم و روی سکوی جهانی قرار گرفتم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ماشاالله مرد حرف زدنتم مثل پهلوناست انشالله همیشه پهلون بمونی
  • امير ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    آقا حميد دوست داشتني دنبال ركورد نبودي ولي ناخواسته ركورد زدي.ميدونم ك شما انقد كوچك نفسي هستي كه فقط به افتخار افريني براي ميهن ملاك كارت هست.اگر فكر ركور بودي اين نتيجه عمرا حاصل نمي شد.دمت گرم كاري كردي كارستون.
  • Amir ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    Karet doroste palevon

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس