کد خبر 343061
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

وزیری جنگ رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه گفت ایران به دنبال آن است تا بار دیگر گروه‌های مقاومت در غزه را تسلیح کند، چراکه این گروه خود را به عنوان دشمن اسرائیل ثابت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه گفت ایران در تلاش است تا گروه‌های مقاومت اسلامی در نوار غزه را بار دیگر تجهیز و تسلیح کند.

یعلون که در نشست سالانه موسسه بین‌المللی ضدتروریسم اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت حماس «خود را به عنوان دشمن صهیونیسم» به ایران ثابت کرده است.

وی همچنین ترکیه و قطر را نیز به حمایت از حماس متهم کرد و گفت کشورهای غربی باید در نظر داشته باشند که ترکیه یکی از کشورهای عضو ناتو است و در عین حال از حماس حمایت می‌کند.

رژیم‌صهیونیستی در جریان تازه‌ترین عملیات خود علیه نوار غزه تمام تلاش خود را برای خلع سلاح نیروهای مقاومت انجام داد. این عملیات به شهادت بیش از 2100 فلسطینی منجر شد، اما نهایتا تل‌آویو وادار به پذیرش آتش‌بس شد. گفته می‌شود کشورهای غربی قصد دارند به تصویب قطعنامه‌ای در شورای امنیت، خواستار خلع سلاح غزه در برابر پایان محاصره این منطقه شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • محمد رضا ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    پ.ن.پ میشنه نگاه میکنه امریکا تا خرخره تو رو موشک و بمب بخورونه و شکمت رو گنده تر کنه بعد هم بزنی تو سر یک مشت مردم بی دفاع و اظهار قدرتم بکنی. حماس با سلاح هایی که حکم اسباب بازی برای ما رو دارن پدرتون رو در میاره وای بروزی که ......
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    ای یلعون ملعون آماده باش تا با موشک های جدید مقاومت به قعر جهنم سقوط کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس