کد خبر 342409
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

بعد از این تصاویر مازوخیستی، وصل کردن جریان برق را داشتیم با داد و درد و فریاد همراه با کف کردن دهان و بیرون ریختن کامل آن.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 10:30 جمعه شب. ساعتی است که بچه‌ها خردسال هم روبه‌روی تلویزیون نشسته‌اند و کنار بزرگترها قسمت آخر سریال انقلاب زیبا می‌بینند.

 نه بحث تکنیکی دارم و نه تاکتیکی و محتوایی، که بسیار سوال و ایراد دارم به فیلنامه و پرداخت سریال.

تنها سوالم از ناظران پخش شبکه ملی است. آخر با چه توجیهی و استدلالی نزدیک به یک ربع در این ساعت طلایی، تلویزیون اقدام به پخش آموزش شکنجه کردید؟

جابر پروا، شکنجه‌گر پست فطرت ساواک، بعد از 35 سال، تصویری از یک شب شکنجه شهیدی را برای فرزندش بازسازی می‌کند.

به این تصاویر پخش شده توجه کنید: زیر ناخن‌های انگشت شخصیت حامد در سریال، دانه‌دانه سوزن فرو می‌شد. همه تصاویر به صورت کلوزآپ از انگشتان، بعد از فرو کردن سوزن‌ها، گرفتن فندک زیر سوزن‌ها را دیدیم.

 بعد از این تصاویر مازوخیستی، وصل کردن جریان برق را داشتیم با داد و درد و فریاد همراه با کف کردن دهان و بیرون ریختن کامل آن.

سپس مرحله بعدی آموزش شکنجه شروع شد که قراردادن پیک‌نیکی به صورت روشن زیر صندلی فلزی شکنجه شونده بود. مرحله بعد اراده نشان دادن کشیدن دندان با انبر بود و ... سپس با شعله روشن سراغ صورت رفتن، را داشتیم. تمام این تصاویر لاینقطع و بدون هیچ وقفه‌ای پخش می‌شد.

حتی یک +16کنار صفحه قرار نداده بودند و اخطاری مبنی بر این که دیدن این تصاویر برای همه مناسب نیست هم زیرنویس نشد. هرچند تبلیغات مجال زیرنویس نمی‌دهند.

سوالم واضح است. مسولان پخش شبکه یک که بسیار هم مقید به حفظ ارزش‌ها و آسیب نرسیدن به حریم خانواده هستید با چه مجوزی و با چه اصلی در این ساعت همگانی نگاه به تلویزیون! اجازه پخش این تصاویر را دادید؟ همین.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پارسینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرشین ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    این عزیز درست میگه.. این فیلم ها چیه پخش می کنید؟ حال آدم بهم میخوره بجای این چرت و پرت ها به مردم مهربونی یاد بدبد ..... یاد بدید چطور عشق ورزی کنند... لطفا دیگه از این صحنه های وحشتناک که ساختار ذهن بچه هامون رو داغون می کنه پخش نکیند
  • پرشین ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    این عزیز درست میگه.. این فیلم ها چیه پخش می کنید؟ حال آدم بهم میخوره بجای این چرت و پرت ها به مردم مهربونی یاد بدبد ..... یاد بدید چطور عشق ورزی کنند... لطفا دیگه از این صحنه های وحشتناک که ساختار ذهن بچه هامون رو داغون می کنه پخش نکیند
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    منم حالم بد شد زدم یه کانال دیگه.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    مشرق یهو قاطی کردی !!! اگر نشون داده ساواکیه شکنجه می داده خوب این خیلی خوبه . بچه و بزرگ این کشور باید بدونن چه خبر بوده قبل انقلاب . مردم ما باید روحیه انقلابی شون رو هم حفظ کنن هم به بچه ها منتقل کنن. مسخره می کنی ! بچه ها رو نازک نارنجی می خوای تربیت کنی ؟!!!!!!!!!!! بچه های شیعه الان در سراسر دنیا روزی یه وعده سر بریدن می بینن و فریاد مبارزه شون بلنده . حالا به بچه های کشور ما بگن مبارزه علیه چی ! انتظار داری چی جواب بده ! انتظار داری از سوالک چی بدونه و چی تعریف کنه ؟! اگر ندونه اونا چه پست فطرتهایی بودن که می پرسه اصلا برای چی انقلاب کردید خوب انقلاب نمی کردید .
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    نشان دادن سختي ها و رنج هايي كه انقلابيون كشيده اند، براي جوانان امروزي لازم است. بدليل كم كاري رسانه هايمان، سختي حفظ امنيت، خطر نبود امنيت و خطر دشمن خارجي را اصلا احساس نمي كنيم.
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    محتوی مزخرف صحنه های مزخرف دیشب زدم شبکه مستند شکارچیان آفریقا رو بجاش ببینم صحنه شکار فیل ها توسط شیرها اذیتم کرد هر چی شبکه بود گشتم یک برنامه مفرح و شادی آفرین برای شب میلاد امام رضا نبود یک برنامه مناسب هم نبود این همه شبکه گسترده کردن یا تبلیغات یا چرت و پرت
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺻﺪﺍ ﻭ ﺳﯿﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﭙﺭﺩﺍﺯﻩ ﺗﺎ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﯼ ﺍﻧﻘﻠﺎﺏ ﺗﻀﻤﯿﻦ ﺑﺸﻪ
  • dad ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    تمام سریال ها و فیلم های تاریخی مزخرف هستند
  • مجتبی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    اتفاقا به فیلم‌ها‌ئی‌ که مضامین ارزشی و انقلابی دارن و نشون می‌دن ما برای این نظام چه سختی‌هائی تحمل کردیم، نیاز داریم. با کارشناسی دقیق و اصولی و به دور از بعضی کج‌سلیقه‌گی‌ها مثل همین موردی که این گ گزارش بهش پرداخته
  • مجتبی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    اتفاقا ما و بچه‌هامون به فیلم‌ها‌ئی‌ که مضامین ارزشی و انقلابی دارن و نشون می‌دن ما برای این نظام چه سختی‌هائی تحمل کردیم، نیاز داریم. با کارشناسی دقیق و اصولی و به دور از بعضی کج‌سلیقه‌گی‌ها مثل همین موردی که این گزارش بهش پرداخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس