کد خبر 342364
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

مهاجم تیم ملی سوئد از فابیو کاپلو به عنوان بهترین مربی تاریخ فوتبالی خود نام برد.

به گزارش مشرق، ستاره سوئدی که جام جهانی را از دست داد هر چند در بارسلونا روزهای خوبی را سپری نکرد اما با بازگشت به فوتبال ایتالیا و پوشیدن پیراهن میلان باردیگر به روزهای اوج برگشت و توانست با گل‌های زیاد این تیم را قهرمان رقابت‌های سری A کند.

ایبرا در حال حاضر در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. او در این تیم فرانسوی هم نمایش بسیار خوبی داشته و نشان داده که می‌تواند چند سال دیگر هم در سطح اول فوتبال جهان بازی کند. زلاتان ابراهیموویچ مهاجم گلزن سوئدی که رکورد گلزنی در تیم ملی کشورش را شکسته به تمجید از فابیو کاپلو پرداخت و او را بهترین مربی فوتبالی خود توصیف کرد.

ابراهیموویچ در گفتگو با روزنامه گاتزتادلااسپورت گفت: زمانی که در یوونتوس زیر نظر کاپلو بودم توانستم زلاتان شوم. در واقع کاپلو بود که من را زلاتان ساخت. باید خیلی از او تشکر کنم. زمانی که در یوونتوس بودم او یک ویدئو از مارکو فان‌باستن به من نشان داد و از من خواست تا مانند او بازی کنم. صحبت‌های کاپلو خیلی روی من تاثیر داشت. آن زمان خیلی جوان بودم و توانستیم چیزهای زیادی از کاپلو یاد بگیرم و بتوانم مثل بازیکنان بزرگ گلزنی کنم.

ایبرا درباره شکستن رکورد گلزنی در تیم ملی کشورش گفت: خیلی خوشحالم. می‌دانم که رکورد گلزنی در تیم ملی کشورم را شکستم اما این گل‌ها پایان دوران فوتبالی من نیست. خیلی بیشتر از این برای سوئد و پاری‌سن ژرمن گلزنی خواهم کرد.

ابراهیموویچ که با وجود ارائه بازیهای بسیار خوب برای تیم ملی فوتبال سوئد، جام جهانی برزیل را از خانه تماشا کرد، افزود: ما در پاری‌سن‌ژرمن هنوز ایمان داریم که می‌توانیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. علاوه بر این در پاری‌سن‌ژرمن مربی بزرگی چون لورن بلان مربیگری می‌کند که شایستگی لازم برای نشستن بر روی نیمکت این تیم را دارد. سران باشگاه هم بسیار کاربلد هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند بنابرین همه چیز آماده قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا است.

این مهاجم سوئدی در پایان سخنان خود گفت: پاری‌سن‌ژرمن الان بسیار باتجربه شده است. فصل قبل در لحظات پایانی از صعود به نیمه نهایی بازماندیم اما الان باتجربه‌تر شده‌ایم و می‌توانیم برای حریفان دردسرساز باشیم. در نهایت به هدف خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است دست خواهیم یافت. من به این مساله اطمینان دارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس