کد خبر 341665
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

کرانچار گفت: داورها چیزی می‌بینند که ما در کنار زمین نمی‌بینیم و این نگاه متفاوت تیم ما را متضرر می‌کند. اعتقاد دارم در این بازی توپ به دست بازیکن ملوان در هجده قدم خورد که با این شرایط باید پنالتی بگیرند و جای توجیهی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان گفت: با بازی را خوب آغاز کردیم اما متأسفانه بعد از گلی که زدیم به جای اینکه به گل‌های دوم و سوم برسیم اما فرصت‌های متعدد از دست دادیم و گل خوردیم و فرصت‌سوزی کردیم. فرصت‌سوزی ما در نیمه دوم هم زیاد بود که البته با ورود حاج‌صفی باز هم به تساوی رسیدیم.

وی درباره شعار عده‌ای از هواداران علیه او ادامه داد: تماشاگران حق دارند چرا که آنها نتیجه دلخواهشان را نگرفتند و اعتراض می‌کنند، اما باید ببینید که در چند بازی اخیر ما چند محروم و چند مصدوم داشتیم و حتی به تیم ملی امید جوانان هم بازیکن دادیم. سوکای و حمودی در تیم ما مصدوم بودند، شریفی و کریمی را دراختیار تیم ملی امید قرار دادیم و شجاع خلیل‌زاده را هم در چند بازی حساس دراختیار نداشتیم. به هر حال هواداران اینها را هم باید ببینند اما چاره‌ای نداریم. ما دو دروازه‌بان خوب داریم اما باید به چهارده، پانزده بازیکن باتجربه‌مان تکیه کنیم و در کنار آنها هم از بازیکنان جوان هم استفاده نماییم.

وی افزود: از کیفیت بازیکنانم راضی هستم، اما از نتیجه نه، چرا که نتیجه باب میل ما نبود، هر چند که باید بگویم از نظر کیفیت افت نکردیم و تا حدودی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص عملکرد رسول نویدکیا هم اظهار داشت: رسول نویدکیا در تمرینات پیش از فصل عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کردیم که انتظارات ما را برآورده می‌کند، اما می‌بینیم که در چند بازی اخیر دچار بحران شده و حرکت رو به جلوی او قطع شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم که او انتظارات ما را برآورده کند و از این بحران خارج شود، هر چند که درباره چنین بازیکنانی باید صبور بود و به آنها فرصت داد.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که قبول دارید بعضی از بازیکنان به حسین پاپی پاس نمی‌دهند، گفت: چیزی که من می‌بینیم با چیزی که شما می‌بینید فرق دارد و من به این موضوع اعتقاد ندارم.

وی درباره داوری این بازی هم اظهار داشت: داورها چیزی می‌بینند که ما در کنار زمین نمی‌بینیم و این نگاه متفاوت تیم ما را متضرر می‌کند. اعتقاد دارم در این بازی توپ به دست بازیکن ملوان در هجده قدم خورد که با این شرایط باید پنالتی بگیرند و جای توجیهی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد این تیم در چهار بازی گذشته هم ادامه داد: تا حدودی می‌پذیرم که در بازی با نفت در خواب پیروزی مقابل استقلال بودیم اما در بقیه بازی‌ها نمی‌پذیرم چرا که کیفیت بالایی داریم و فقط فرصت‌سوزی است که یکی از شاخصه‌های بازیکنان ما شده است و به نظرم آنها تمرکز لازم را ندارند که امیدوارم در آینده این موضوع تمام شود.

کرانچار درباره گل خوردن سپاهان در ضدحملات هم افزود: وقتی هجومی بازی می‌کنیم باید ریسک ضدحملات را به جان بخریم اما وقتی در چنین بازی‌هایی یک بازیکن حرکت اشتباه انجام می‌دهد و نتیجه برمی‌گردد این ریسک تبدیل به خطر می‌شود و من می‌توانم بگویم که اگر بازیکنانم تمرکز لازم را داشته باشند می‌توانیم توپ‌هایمان را بهتر گل کنیم تا این ریسک‌ها هم به چشم نیاید.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    آقای کرانچار شما که بعد بازی استقلال گفتی که مربی حق اظهار نظر درباره داور را ندارد و باید فنی اظهار نظر کند یادت رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس