کد خبر 341664
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

سرمربی تیم ملوان گفت: در بازی مقابل سپاهان دو بازیکن هجده ساله به میدان فرستادیم و این بضاعت تیم ماست.

به گزارش مشرق، نصرت ایراندوست سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: در ابتدا باید از باشگاه سپاهان تشکر کنم که امکاناتی که می‌خواستیم دراختیار ما قرار دادند و از هواداران سپاهان هم تشکر می‌کنم که فقط تیم خودشان را تشویق کردند و این می‌تواند یک بدعت جدید در بین تماشاگران باشد که یک کار ارزشی است.

وی در بازی مقابل سپاهان هم ادامه داد: بازی پرفشاری بود چرا که سپاهان در زمین خودش نیاز به برد داشت و این طبیعی است و از طرفی هم ملوان با بضاعتی که داشت چشم به ضدحملات داشت که فکر می‌کنم به هدفی هم د اشتیم رسیدیم.

وی درباره عملکرد سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملوان افزود: به نظرم در تیم ملوان دو دروازه‌بان خوب داریم که البته یک دروازه‌بان جوان هم از تیم امیدمان دراختیار گرفتیم. معمولاً دروازه‌بانان اگر 98 درصد عملکرد خوبی داشته باشند، به آنها نمره قبولی داده می‌َود اما دروازه‌بان ما صددرصد عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان افزود: مشکل تیم ما دروازه‌بان نیست بلکه مشکل ما گل خوردن در دقایق ابتدایی است که در بازی با راه‌آهن و تراکتورسازی هم چنین مشکلی را داشتیم و فکر می‌کنم به جای تمرکز کردن روی بحث دروازه‌بان باید تمرکز کنیم تا بر روی ارسال‌های حریفان غافلگیر نشویم.

ایراندوست در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسیده بود آیا قبول دارید با دفاع اتوبوسی از سپاهان امتیاز گرفتید، پاسخ داد: این شاید شیوه بازی ما بود، اما باید بگویم خیلی از تیم‌های دیگر در دنیا هم اینگونه بازی می‌کنند که البته من قصد مقایسه تیمم با آنها را ندارم. این یک شیوه برای ما بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی امتیازاتی را که می‌خواهیم به دست بیاوریم.

وی درباره شعار هواداران ملوان که یک هفته او و تیمش را تشویق می‌کنند، اما گاهی هم خواستار اخراجش از این تیم می‌شوند، ادامه داد: این اتفاق برای مربی سپاهان هم می‌افتد اما تماشاگران ملوان بعد از بازی نظرشان عوض می‌شود به طوری که بعد از بازی با سپاهان به رختکن ما آمدند و از نوع بازی ما تشکر کردند، البته باید بگویم که مالک باشگاه هم قبل از حضورم در نشست خبری با من تماس گرفت و به من گفت که در نشست خبری بگویم ما نتوانستیم تمام خواسته‌های سرمربی تیم را برآورده کنیم و او با این حرف می‌خواست فشار را از روی من بردارد، اما بضاعت ملوان همین است و حتی دیدید که در بازی امروز دو بازیکن هجده ساله به بازی فرستادیم. البته به نظرم ملوان نیاز به پوست‌اندازی دارد.

وی در پایان گفت: در انزلی مردم حق دارند که شعار دهند، چرا که روزگاری ملوان بهترین تیم شهرستانی بود، اما الان این عنوان به سپاهان رسیده و هواداران ما دوست دارند باز هم این عنوان به ما برسد، البته مالک باشگاه اعلام کرده که به دنبال حضور سه بازیکن خوب خارجی در تیم است تا شرایط تیم بهتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس