کد خبر 337895
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

آخرین گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی از آغاز تلاش روسونری برای جذب مهاجم اسپانیایی چلسی و هم‌تیمی کامرونی پیشین او حکایت دارد.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که سران میلان پس از ناکامی در جذب ماتیا دسترو و جکسون مارتینس، حالا تلاش خود را برای جذب فرناندو تورس و همچنین ساموئل اتوئو آغاز کرده‌اند.

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی میلانی‌ها در حال پیوستن به لیورپول است و در صورت موفقیت در تست پزشکی این تیم قرارداد 20 میلیون یورویی خود را با این تیم نهایی می‌کند. به همین دلیل روسونری در پی جذب یک جانشین برای سوپرماریوست.

در همین حال شبکه تلویزیونی باشگاه میلان اعلام کرده است که مسئولان باشگاه قصد دارند، ماتیا دسترو، هافبک رم را در ازای پنج میلیون یورو برای یک فصل قرض بگیرند و این امکان را برای خود فراهم کنند که در صورت رضایت از عملکرد این بازیکن، در پایان فصل با او قراردادی دائمی به ارزش 16 میلیون یورو منعقد کنند. جکسون مارتینس، هافبک پورتو بازیکن دیگری است که میلانی‌ها او را زیر نظر دارند اما از قرار معلوم پورتو قصد فروش این بازیکن کلمبیایی را ندارد.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، میلان از خرید این دو بازیکن منصرف شده و حالا تمرکز خود را روی جذب تورس از چلسی قرار داده است. تورس 30 ساله در ماه ژانویه سال 2011 با قراردادی 50 میلیون پوندی از لیورپول به چلسی پیوست اما هرگز نتوانست در حد و اندازه پولی که چلسی برای خریدش پرداخت ظاهر شود.

گفته می‌شود که میلان احتمالاً‌ تورس را برای یک فصل قرض خواهد گرفت و در صورت رضایت از عملکرد وی، قراردادش را دائمی خواهد کرد. گزینه دیگر میلانی‌ها هم ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی فصل گذشته چلسی است که اکنون بازیکن آزاد است.

چندی پیش گروهی از رسانه‌های انگلیس ادعا کردند که اتوئو در تست پزشکی باشگاه لیورپول شرکت کرده است اما بعید به نظر می‌رسد که قرمزپوشان مرسی‌ساید پس از جذب بالوتلی دیگر به مهاجم 33 ساله پیشین اینتر نیازی داشته باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس