کد خبر 337483
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

وزیر ورزش و جوانان هشدار داد: در صورت تامین نشدن اعتبارات لازم، شماری از پروژه‌های ورزشی به خرابه‌های باستانی در سال‌های آینده تبدیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی ظهر امروز در حاشیه سفر به استان سمنان و بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان گرمسار، در نشستی در فرمانداری گرمسار شرکت کرد و اظهار داشت: منابع مالی مورد نیاز برای ساخت شمار زیادی از پروژه‌های ورزشی در کشور دیده نشده است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم پیش‌بینی اعتبارات مورد نیاز این وزارتخانه در این بخش تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی باید اولویت نخست باشد و امروز نیز در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

گودرزی اضافه کرد: شمار زیادی از طرح‌های ورزشی در سال‌های اخیر در کشور کلنگ‌زنی شده ‌که برای به سرانجام رساندن آنها سال‌های زیادی زمان لازم است و حتی در برخی پروژه‌های در دست اجرا در کشور، به علت نبود اعتبار، بهره‌برداری نهایی ممکن است به حدود 40 سال دیگر زمان نیاز داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اعتباراتی که تا امروز در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است، تردیدی وجود ندارد که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی موجود در کشور مدت‌ها زمان می‌برد.

گودرزی با اشاره به شمار زیاد پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در استان‌های مختلف کشور ادامه داد: وزارت ورزش موظف است تا این طرح‌ها را تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند؛ گر چه کار سختی است.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به سال‌ها زمان نیاز دارد و وضع اعتباری وزارت ورزش و جوانان به گونه‌ای است شاید سال‌های سال زمان نیاز باشد تا همه این طرح‌ها به نتیجه نهایی برسند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این در حالی است که ممکون بوده شماری از این پروژه‌ها، به دلیل شرایط محیطی تخریب شده و در نهایت به آثار و خرابه‌های باستانی مبدل شوند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مسایل و مشکلات متعددی در حوزه پروژه‌های ورزشی در استان‌های مختلف کشور وجود دارد که باید رسیدگی و برطرف شود.

گودرزی افزود: در برهه کنونی، بیش از 3 هزار و 800 پروژه نیمه‌تمام در بخش ورزش در کشور وجود دارد که نیاز بالای اعتباری دارند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها را 60 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر به این طرح‌ها شد.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس