کد خبر 336791
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

نفر اول مرحله نهایی انتخابی وزن ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی به من گفتند مصدوم هستم و نمی‌توانم در انتخابی درون اردویی مقابل نوروزی کشتی بگیرم.

به گزارش مشرق، امین سوری در خصوص عدم حضورش در دیدار انتخابی درون اردویی وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: در مسابقات مرحله نهایی تیم ملی در قزوین با اقتدار قهرمان شدم و بر اساس فرایند حق با من بود که ملی‌پوش شوم، اما با این وجود هم از برگزاری انتخابی دوباره اطاعت و تمکین کردم هر چند که قرار بود با ارفاق وزنی نامعقول برگزار شود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد نظر کادر فنی روی نوروزی بود و در تمریناتم توجه ویژه‌ای به او داشتم. متأسفانه چند روز مانده به انتخابی دچار یک آسیب‌دیدگی جزئی در تمرینات شدم که برای هر کشتی‌گیری طبیعی است، اما دوباره تمریناتم را شروع کردم. پزشک معالجم هم گفت مختار هستی و اگر بخواهی می‌توانی کشتی بگیری و مشکلی نداری، اما مسئولان کشتی فرنگی گفتند مصدومی و نمی‌توانی کشتی بگیری. از این حرف خنده‌ام گرفت چرا که می‌دانستم هیچ مشکلی ندارم.

سوری افزود: این حق من بود که با قهرمان المپیک کشورم مبارزه کنم. من که کشتی‌گیر عنوان‌داری نبودم و نوروزی باید به راحتی مقابل من به پیروزی می‌رسید، اما حتی این حق را هم از من دریغ کردند. خیلی راحت از زحمات یک ساله من گذشتند و چشم خود را بر روی عدالت بستند و آن را زیر پا گذاشتند. به هر کدام از اعضای شورای فنی هم که گفتم حق را به من دادند، اما اعتنایی نکردند و فایده‌ای برای من نداشت.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برای وزن‌کشی حاضر نشده است، عنوان کرد: مشکلی برای وزن‌کشی نداشتم چون اضافه‌وزنی ندارم؛ وزن طبیعی من کمتر از 69 کیلوگرم است و با 4 کیلو ارفاقی که گذاشته بودند مسابقه باید در 70 کیلو برگزار می‌شد، اما اجازه ندادند من وزن‌کشی کنم و گفتند مصدوم هستی. آیا حق من نبود در انتخابی شرکت کنم؟ با وجود اینکه همه می‌دانند حق من بود، اما این اجازه را به من ندادند.

سوری خاطرنشان کرد: هر چند که ظلم بزرگی در حق من شد و خیلی سخت‌ است، اما حقم را خواهم گرفت. با وجود اینکه بعد از این موضوع هیچ انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارم و روحیه‌ام زیر صفر است ناامید نمی‌شوم و تلاش می‌کنم به دوبنده تیم ملی برسم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس