کد خبر 33514
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳

70 درصد از زنان عضو گروهک منافقين مجردند و تاکنون ازدواج نکرده‌اند و از سال 1364 به بعد بچه‌دار شدن در تشکيلات منافقين ممنوع شد اما حاملگي‌هاي ناخواسته وجود داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور کشور)، يکي از افراد جدا شده از گروهک منافقين با بيان اين مطلب افزود: 70 درصد از زنان منافقين مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده‌اند و در مجموع 10 درصد از زنان سازمان که متاهل بوده‌اند داراي فرزند هستند.
وي اظهار داشت: از سال 1364 به بعد بچه‌دار شدن در تشکيلات منافقين ممنوع شده اما حاملگي‌هاي ناخواسته نيز وجود داشت و در 25 سال گذشته از اين مجموع کمتر از يک درصد در عراق يا اروپا بچه‌دار شده‌اند و مابقي مربوط به قبل از سال 1364 شمسي مي‌باشد.
وي با بيان اينکه گرايش زنان به فعاليت‌هاي مدني و مطرح شدن در زير مجموعه فمينيسم، بازاري است که در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان‌ها و احزاب سياسي قرار مي‌گيرد، ادامه داد: زناني که در پادگان اشرف يا در اورسوراواز بايگاني شده‌اند از هر نوع آزادي اجتماعي به دور هستند زيرا اين زنان در تشکيلات سازمان مجاهدين حق انتخاب همسر نداشتند و تا سال 1368 شمسي تشکيلات منافقين مشخص مي‌کرد که کدام زن با کدام مرد ازدواج کند.
وي در ادامه گفت: از سال 1368 شمسي تاکنون حق ازدواج از زنان و مردان منافقين در عراق و ساير نقاط دنيا سلب شده و آنها حق زندگي خانوادگي و زناشويي ندارند ضمن اينکه فرزندان اين افراد از آنها جدا شده و در اروپا نگهداري مي‌شوند.
وي بيان داشت: 200 دختر جواني که گاهاً از آنها بعنوان صف مقدم تبليغات در عکس‌هاي پادگان اشرف استفاده مي‌شود، بين سال‌هاي 1999 تا 2003 ميلادي از اروپا به پادگان اشرف اعزام شده‌اند و بايد گفت 99 درصد آنان همان فرزندان شيرخوار و کودکي بودند که از سال 1368 شمسي بزور از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا ارسال گرديدند.
اين عضو جدا شده از منافقين به فضاي خفقان و غير انساني حاکم بر اردوگاه تشکيلات منافقين اشاره کرد و گفت: زنان سازمان مجاهدين همانند دختران و زنان در جامعه جهاني که مي‌بايست از نعمت داشتن زندگي شخصي، عشق و عاطفه برخوردار باشند، نيستند و تشکيلات منافقين از آنان دختران و زناني جنگي و بي‌عاطفه توليد کرده است که با ازدواج و قوانين زناشويي که در تمامي جوامع بشري مرسوم است بيگانه‌اند ضمن اينکه تشکيلات منافقين حق هيچ نوع انتخابي براي زندگي شخصي خود ندارند و حق تحصيل و استفاده از دانش نوين جامعه بشري را نيز ندارند.
وي با بيان اينکه منافقين در اروپا با ژست‌هاي حقوق بشري تلاش مي‌کنند خود را جماعتي طرفدار حقوق بشر و حقوق زنان معرفي کنند، گفت: منافقين در خارج از عراق و به طور خاص در اروپا از مساوات و آزادي زنان حرف مي‌زنند، گروه‌ها و تشکل‌هاي بسيار زيادي بنام زنان ايجاد کرده و در گروه‌هاي حقوق بشري فعاليت مي‌کنند و بنام زنان و دفاع از آزادي زنان ايران، کنفرانس و سمپوزيوم برگزار مي‌کنند اما دريغ از آنکه خود ذره‌اي به آن اعتقاد و التزام عملي داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صديقه ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    لعنت خداوفرشتگان وپيغمبران برمسعود نجس ودارو دسته اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس