کد خبر 334810
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرورگر فايرفاکس در نسخه 18 خود به يک PDF خوان داخلي مجهز شده که البته در حالت پيش فرض غيرفعال است. با اين ابزار ديگر کاربران فايرفاکس براي مشاهده يک فايل PDF نيازمند داشتن نرم افزارهاي PDF خواني چون Adobe Acrobat Reader نخواهند بود.

با ما همراه شويد تا بانحوه فعال سازي اين قابليت آشنا شويد.در گام اول اگر هنوز فايرفاکس خود را به نسخه 18 به روزرساني نکرده ايد، اين کار را انجام دهيد. حال در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کنيد و Enter بزنيد. سپس در قسمت Search عبارت pdfjs.disabled را وارد کنيد؛ اکنون در نتايج يافته شده روي گزينه pdfjs.disabled دوبار کليک کنيد تا مقدار آن از true به false تغيير کند.

با اين کار PDFخوان داخلي فايرفاکس فعال مي شود و مي توانيد فايل هاي PDF را در محيط فايرفاکس به راحتي مطالعه کنيد.اما براي اين که فايل هاي PDF به طور پيش فرض از اين پس توسط خود فايرفاکس باز شود، ابتدا روي دکمه Firefox کليک و Options را انتخاب کنيد.

سپس به بخش Application برويد و گزينه (Portable Document Format (PDF را روي Preview in Firefox تنظيم و روي دکمه OK کليک کنيد تا تنظيمات ذخيره شود. اکنون فايل هاي PDF در محيط وب به صورت آنلاين توسط فايرفاکس باز مي شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس