کد خبر 333166
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

یک نظامی بلندپایه صهیونیستی درباره ترس و نگرانی شدید نیروهای زمینی ارتش این رژیم قبل از آغاز عملیات زمینی علیه غزه، افشاگری کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: اگر حملات هوایی جنگنده های اسرائیلی علیه غزه رخ نمی داد، نیروهای زمینی ارتش حتی یک میلیمتر هم نمی توانستند به داخل غزه پیشروی کنند.

وی افزود: قبل از آغاز عملیات زمینی علیه غزه، جنگنده های اسرائیلی بمب‌هایی با وزن چندصد تن بر مناطق مرزی غزه پرتاب کردند تا تونلهای مرزی را از بین ببرند. اما پس از اینکه مشخص شد تونلهای غزه بزرگتر از برآوردهای قبلی است مجبور شدند مجددا بمباران این مناطق را از سربگیرند.

این افسر صهیونیست در ادامه اذعان کرد: عملیات بمباران تونلها پیش از آغاز عملیات زمینی در نهایت 10 روز به درازا کشید و در این مدت نیروهای پیاده حتی یک قدم پیشروی به داخل غزه نداشتند.

وی افزود: عملیات زمینی در غزه بسیار کند صورت می گرفت به طوری که تانکها و نیروهای همراه آنها هر ساعت تنها یک متر به جلو پیشروی می کردند چون از بمبهای کارگذاشته شده توسط گروههای مقاومت واهمه داشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    سرباز بی شرف و نجس صهیونیست کودک کش ؛ به مادرت و هر صـدنفر پـــدرت قول می دیم انتقام خونهای به نـاحق ریخته شده در غــزه ی مظلوم را بگیـریم
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    به نظر میرسه اسرائیل هر چند سال یک بار به غزه و یا لبنان حمله می کنه تا توان خود را بسنجد و به ضعفهای خودش پی ببرد در واقع نوعی مانور نظامی کوتاه مدت است تا در اینده احتمالی او را به اهداف مورد نظرش برساند که فعلا با سربازان بی انگیزه خود نیز درگیر است انها نمی خواهند برای یک جنگ نافرجام کشته شوند.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    به نظرم تحلیلت صددرصد اشتباهه لطفا تحلیل روزنامه های بین المللی خارجی را نگاه کن که صحبت روز چیه : ــ خروج دهها هزارنفر از ساکنین اسرائیل (فلسطین اشغالی) برای همیشه ــ پیش بینی انحلال اسرائیل (رژیم اشغالگر) طی ده سال آینده ــ واماندگی و پذیرش اغلب شروط مقاومت توسط رژیم صهیونیستی ــ اتهامات متقابل داخلی توسط مقامات دولتی و نظامی اسرائیل (رژیم کودک کش) درخصوص عامل شکست دربرابر حماس مقاومت فلسطین ــ پیروزی خون بر شمشیر و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس