کد خبر 332937
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شدت اعتراض و نوع کلماتی که معترضان به داوری به کار می‌برند، برای کمیته انضباطی ملاک است.

به گزارش مشرق، اسماعیل حسن‌زاده در مورد اینکه چرا جریمه علی دایی و یحیی گل‌محمدی با وجود اعتراض هر دو به داوری متفاوت است، گفت: شدت اعتراض و نوع کلماتی که معترضان به داوری به کار می‌برند، برای کمیته انضباطی ملاک است. هر چقدر کلمات استفاده شده، شدیدتر باشد، جریمه‌ها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: جریمه پرسپولیسی‌ها و علی دایی به خاطر الفاظی سنگینی بود که بکار برده بودند اما جملاتی که گل‌محمدی برای اعتراض به داور کرده بود، سنگین نبود. اعتراض به داوری خلاف قانون است و کمیته انضباطی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رئیس کمیته انضباطی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه زیر سوال بردن وضعیت داور هم خلاف قانون است، تصریح کرد: متناسب بودن تنبیه با عمل انجام شده در کمیته انضباطی بررسی می‌شود.

حسن‌زاده در مورد اینکه آیا مانند فصل گذشته در ابتدای لیگ تیم‌ها با محرومیت کسر امتیاز روبرو می‌شوند، گفت: سال گذشته هر تیمی که نقض قانون کرد، با آن برخورد کردیم. ما محرومیت تماشاگر نداشتیم، اما تیم‌ها را با کسر امتیاز جریمه کردیم. برخی تماشاگران تیم‌ها فکر می‌کردند چون تیم‌شان با جریمه کسر امتیاز روبرو شده، باید از سایر تیم‌ها نیز امتیاز کسر شود. در صورتی که ما احساساتی با متخلفان برخورد نمی‌کنیم و به فراخور عمل انجام شده، با متخلفان برخورد می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی1080 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    دایی برای از بین بردن این فساد و بی قانونی فقط یه راه داره و اونم شکایت از فدراسیون فوتبال ، تا تمام فوتبال ما رو تعلیق و محروم کنه، این تنها راه نجات فوتبال ایران از فساد و بی قانونی این آدماست. لعنت به فوتبال ایرانی
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    چون بعضی ها گردن کلفت ترند!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس