کد خبر 306919
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

يك عضو شوراي شهر تهران گفت: مصوبه شوراي شهر تهران درباره افزايش نرخ كرايه هاي تاكسي از 16 ارديبشهت ماه اجرايي مي شود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ابوالفضل قناعتي با بيان اين كه از فردا 16 ارديبهشت ماه كرايه هاي تاكسي بر اساس مصوبه شوراي شهر تهران افزايش پيدا مي كند گفت:نصب برچسب هاي نرخ هاي جديد بر روي تاكسي ها از عصر امروز آغاز مي شود.

به گفته قناعتي، افزايش نرخ ها بر اساس مصوبه قبلي شوراست و به طور ميانگين كرايه هاي تاكسي 25 درصد افزايش پيدا مي كند.

روز گذشته نيز سید حسین هاشمی دراستاندار تهران اعلام كرده بود: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از 16 اردیبهشت ماه طبق مصوبه شورای شهر و همان‌گونه که فرمانداری تایید کرده اجرا می‌شود و تغییری در برنامه تاکنون ایجاد نشده است. اگر قرار بر ایجاد تغییرات در برنامه افزایش نرخ کرایه‌ها باشد زمان‌بر است و باید مراحل خود را طی کند.

وی با بیان اینکه هیچگونه تغییری در مصوبه شورای شهر در خصوص نرخ جدید حمل و نقل عمومی اعمال نخواهد شد، گفت:‌ افزایش کرایه‌ها طبق مصوبه قبلی شورا انجام می‌پذیرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس