کد خبر 300760
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

مرورگر «آی او اس» در بیش از ۳۴ کشور به عنوان مرورگر و سیستم عامل نخست شناخته می‌شود و این در حالی است که اندروید در ۶۷ کشور باقی مانده رهبری را در دست دارد.

گروه جنگ نرم مشرق- تحلیل‌گران بر این نظرند که جنگ میان پلت فورم‌های مختلف تلفن همراه به پایان یافته و یا دست کم دیگر فشرده و سخت نیست. اغلب ما می‌دانیم که اپل به دنبال تسلط بیشتر در بازارهای غربی است در حالی که اندورید به دلیل تنوع محصولات که قیمت‌های پایین‌تری دارند بازارهای متنوع‌تری را یافته است.

اما فراتر از اطلاعات فروش، مردم حقیقتا از چه چیزی استفاده می‌کنند؟ به تازگی اطلاعات آماری جهانی توسط شرکت فناوری موبال دات موبی dotmobi از مرورگرهای دستگاه‌های مختلف ارائه شده است.

این شرکت که نوعی خدمات مشخص موبایل ارائه می‌دهد با بررسی میلیاردها صفحه مرور شده توسط موبایل نگاهی به محبوب‌ترین و رایج‌ترین پلت فورم‌های تلفن همراه در ۱۰۱ کشور داشته است.

نتایج این تحقیق در نقشه زیر آمده است. رنگ سیاه نشانگر کشورهایی است که سیستم عامل ای او اس در آن‌ها غالب است و رنگ سبز نمایشگر اندروید است. خاکستری نیز مناطقی را نشان می‌دهد که اطلاعاتی از آن‌ها به دست نیامده است.

رتبه‌های برتر مرورگرهای موبایل + عکس // درحال ویرایش

نتایج تحقیق حاکی از این است که ای او اس در بیش از ۳۴ کشور به عنوان مرورگر و سیستم عامل نخست شناخته می‌شود و این در حالی است که اندروید در ۶۷ کشور باقی مانده رهبری را در دست دارد. ای او اس بازارهای غربی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه و ژاپن را در اختیار خود دارد.

بلک بری با ۳۹ درصد به عنوان مرورگر نخست در آفریقای جنوبی محسوب می‌شود در حالی که نوکیا با ۲۶ درصد حجم ترافیک موبایل، در بنگلادش اول است.

نتایج نهایی این بررسی در شکل زیر به تصویر کشیده شده است:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس