کد خبر 291551
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴

منابع خبری محلی در لبنان گزارش دادند که یک جنگنده نیروی هوایی سوریه منطقه "الرهوه" در جرود عرسال در لبنان را مورد هدف موشک خود قرار داد.

به گزارش مشرق، النشره نوشت: منابع خبری محلی در لبنان گزارش دادند که یک جنگنده نیروی هوایی سوریه 4 مرتبه منطقه "الرهوه" در جرود عرسال در لبنان را مورد هدف موشک خود قرار داد.

منابع خبری اعلام کردند که تاکنون هیخ اطلاعاتی از اهدافی که مورد اصابت راکت قرار گرفته‌اند در دست نیست.

لازم به ذکر است که آغاز بحران سوریه و پای گذاشتن گروه‌های تروریستی مسلح به این کشور از جمله گروه‌های مسلح تکفیری تأثیری انکار ناپذیر بر کشورهای همجوار و از جمله لبنان و مناطق شمالی آن مانند منطقه عرسال گذاشت.

در این ارتباط «ماهر الخطیب»، نویسنده و تحلیلگر لبنانی در مقاله‌ای که پایگاه خبری لبنانی النشره آن را منتشر کرد، به آخرین وضعیت حاکم بر شهر «عرسال» در شمال لبنان می‌پردازد که گروه تروریستی «جبهه النصره»، از گروه‌های وابسته به سازمان القاعده در آن نفوذ بسیار داشته است.

ماهر الخطیب دراین‌باره می‌نویسد: علی‌رغم این شهرداری عرسال تلاش بسیاری کرد تا اخبار منتشره مبنی بر اعدام چند شهروند سوری حامی نظام سوریه را به دست عناصر جبهه النصره در این شهر تکذیب کند، اما منابع آگاه در این شهر صحت این خبر را تأیید و تأکید می‌کنند که داده‌های موجود نشان می‌دهد که جبهه النصره نه‌تنها بر این شهر مرزی حاکم شده، بلکه امور تصمیم گیری‌ها و اداره آن را نیز در دست دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس