کد خبر 290334
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

پرونده های رسوایی مالی و فساد علیه مقام های سیاسی، حزبی و حتی مذهبی رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، شبکه ˈالمیادینˈ روز دوشنبه اعلام کرد: اخیرا پرونده های زیادی در دادگاه های اسرائیل مطرح شده که نشان دهنده گسترش فساد مالی بین مسوولان، رهبران احزاب و حتی خاخام های صهیونیستی است. تخمین زده می شود درآمدهای ناشی از فساد مالی در بازارهای این رژیم بالغ بر هفت میلیارد دلار باشد .

بر اساس نظرسنجی ها ۸۸ درصد ساکنان سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ ، مقامات رژیم صهیونیستی را ˈفاسدˈ توصیف می کنند.

ˈیعاشیاهو بلیتوˈ خاخام اسرائیلی که یکی از پایه گزاران تاسیس مدارس دینی یهودیان در اسرائیل و سراسر جهان است، در عین حال موسس امپراطوری فساد مالی است که از اسرائیل تا آمریکا امتداد یافته است. این خاخام با کمک درآمدهای ناشی از فساد مالی، توانسته خود را به عنوان مشاوری برای سرمایه داران مافیای اسرائیلی، افسران ارتش، رجال سیاسی، وزیران سابق و فعلی دخیل در فساد مالی مطرح کند.

پرونده های فسادی که این خاخام در آنها متهم است، قابل شمارش نیست و ثروت او هم بیش از ۷۵ میلیون دلار برآورد می شود.

وجود فساد در میان صهیونیستها امر تازه ای نیست و از ابتدای اعلام موجودیت این رژیم تا کنون همواره همراه سران صهیونیست بوده و هست. سال ها قبل کارکنان گمرک در تل آویو متوجه شدند وزیر انرژی وقت مواد مخدر را در بسته های شکلات قاچاق می کند. این وزیر به چهار سال حبس محکوم شد. پرونده های فساد حتی روسای کابینه مانند ˈآریل شارونˈ و فرزندانش و نیز برخی وزیران مانند ˈایگدور لیبرمنˈ و ˈاری درعیˈ را هم رسوا کرد.

مسوولان زن هم از این رسوایی بی نصیب نبوده اند، مانند ˈشولا زاکیمˈ مدیر دفرت ˈایهود اولمرتˈ نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی .

اخیرا ابعاد مختلفی از فساد در شرکت های اسرائیلی مانند یک شرکت شهرک سازی و فساد بانک ها فاش شده است. به تازگی رسوایی های مالی سفیر اسرائیل در نروژ هم فاش شد، اما فساد اخلاقی او هنوز مخفی نگه داشته می شود. هر روز ده ها پرونده فساد در اداره های پلیس و دادگاه های رژیم صهیونیستی مطرح می شود و یقینا صدها پرونده دیگر از این نوع با دخالت مقام های صهیونیستی پنهان می ماند.
منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس