با وجود اینکه مردم این شهر علم آموزی را از اولویت...

گروه بین الملل مشرق مدتی پیش گزارشی در مورد دو شهر محاصره شده شیعه نشین به نام های نبل و الزهرا در سوریه منتشر کرد، مردم این دو شهر که از 730 روز پیش تاکنون هم تحت محاصره شورشیان مخالف دولت سوریه قرار دارند، تنها به جرم شیعه بودن که نزد تکفیری ها گناهی نابخشودنی است، تحت مجازات قرار دارند و از کوچکترین نیازها و حقوق ابتدایی خود محروم هستند.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

اسناد موجود از این دو منطقه که از طریق ترکیه به دست آمده، نشان می دهد این نقطه فراموش شده مصیبت های زیادی را در این مدت به خود دیده است. هادی یکی از ساکنان این منطقه است که موفق شده به خارج از آن فرار کند. وی می گوید که بعد از سقوط حلب و تسلط ارتش آزاد بر مسیر غازی عنتاب دو شهر نبل الزهرا به انگیزه های فرقه ای محاصره شد.

هادی ادامه می دهد: در ابتدا مشکل مردم بر سر پیدا کردن نان بود، اما بعدها تقریبا تمام کالاها کمیاب شدند. دیگر پیدا کردن نان برای خود و خانواده در این شهر آسان نبود و ما موارد زیادی از مرگ کودکان به علت سوء تغذیه را در آن زمان ثبت کرده ایم.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

هادی می افزاید: بعد از سه ماه از آغاز محاصره گذرگاهی از منطقه  عفرین به بیرون باز شد و قاچاق مواد غذایی به این دو منطقه شیعه نشین از طریق یک مسیر خاکی آغاز شد، بسیاری از مردم این شهرها با به خطر انداختن جان خود برای آوردن غذا از این مسیر اقدام می کردند، البته این اقدام خطرات زیادی برای شیعیان نبل و الزهرا داشت.

بنا به شهادت اهالی منطقه این اوضاع زیاد طول نکشید و ائتلاف کردهای شمال سوریه با ارتش آزاد باعث بسته شدن تنها گذرگاه قاچاق اهالی شد و محاصره این دو شهر کامل شد. مدتی بعد دولت سوریه روابط خود را با کردها بهتر کرد و این موضوع تاثیر مثبتی بر ساکنان نبل و الزهرا داشت. با آغاز درگیری ها بین کردها و ارتش آزاد در حی الاشرفیه بار دیگر گذرگاه قاچاق باز شد و مردم از آن به عنوان تنها مأمن جلب مواد غذایی البته با قیمت های بسیار بالا استفاده می کردند. البته میزان بسیار کمی از مواد غذایی وارد شهرها می شد و جوابگوی نیازهای بالای ساکنان این دو منطقه نبود.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

هادی وجود عناصر حزب الله لبنان در این دو منطقه را تکذیب کرده و در عین حال تاکید کرد که تایید این گروه نمی تواند به عنوان اتهامی مطرح باشد که مستوجب قتل است. وی در عین حال تاکید کرد که مردم این شهر کمیته های مردمی را شکل داده اند تا در صورت یورش عناصر مسلح به شهرها از شهر خود دفاع کنند.

ام راغب از دیگر اهالی است شهر است که در گفتگو با العهد مصیبت های محاصره را بیان می کند: محاصره بیشتر و بیشتر می شد و ما کم کم به خوردن علف های خودرو روی می آوردیم. کودکان ما از گرسنگی می مردند. نوه خود من در برابر دیدگانم جان داد. وی یک ماه  اندی با گرسنگی مبارزه کرد، اما جسم وی که تنها 11 ماه داشت، بیش از این تاب گرسنگی را نیاورد و از بین رفت.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

وی در حالی که اشک چشمان خود را پاک می کند و لبخند می زند: می گوید: ما او را به یمن سید الشهدا شهید به حساب می آوریم.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه مردم این شهر علم آموزی را از اولویت های خود خارج کرده اند، اما همچنان با همت گروهی از جوانان مراحل تحصیل آنها در مدارس و دانشگاه ها هموار بود تا اینکه شش ماه پیش بالگردی که اساتید دانشگاه را به این شهر منتقل می کرد، منهدم شد و تمامی اساتید داخل بالگرد کشته شدند و به این ترتیب دانشگاه ها نیز بسته شد.

با افزایش روند جنگ فشارها بر اهالی نیز بیشتر شد. "ربیع" جوان 17 ساله از اهالی این شهر از مصیبتی سخن به میان می آورد که بر سر 63 نفر از زنان این شهر روی داده است: اگر آنها شهید شوند، بر سر قبر آنها می رویم و هر صبح برای آنها فاتحه می خوانیم، اما الان نمی دانیم سرنوشت آنها چه شده است.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

وی از داستان ربوده شدن گاه و بی گاه اهالی این شهر که تازه ترین آنها ربوده شدن 63 زن و کودک است، خبر می دهد و می گوید عناصر ارتش آزاد آنها را با اتوبوس هایشان ربوده و به مناطق تحت سیطره خود برده اند.

به گزارش مشرق، ابو محمد می گوید: اگر از گرسنگی نمیریم از خمپاره ها و مسلسل هایی که شلیک می شود، کشته می شویم. صحنه های مرگ و کشتار برای ما اینجا عجیب نیست، ما روزانه با افرادی که در اثر سقوط خمپاره ها کشته شده اند، مواجه می شویم. در حالی که بیشتر آنها کودکان هستند و بر اثر سقوط خمپاره بر منازل مسکونی از بین رفته اند.

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

720 روز از محاصره غزه شیعیان در سوریه گذشت /در حال ویرایش

ابو محمد می گوید: ما سالها پیش با همسایگان خود که اهل تسنن بودند، دراین منطقه زندگی می کردیم تا اینکه حوادث سوریه آغاز شد، اوضاع به این بدی نبود تا اینکه عناصر جبهه النصره و دولت اسلامی عراق و شام (داعش) آمدند و فتوای محاصره ما را دادند.

وی تاکید کرد که فریاد کودکان و زاریهای زنان، نغمه های مرگ است که هر صبح در کوچه های این شهر سر داده می شود. این در حالی است که همواره عناصر مسلح نیز سعی دارند وارد این دو شهر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 192
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 34
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    انشاءالله خداوند ريشه ظلم را بخشكاند از خواندن اين مطالب قلبم به درد آمد اى كاش مى توانستم كارى انجام دهم
  • اکبر ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یا صاحب الزمان(عج)
  • اکبر ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یا صاحب الزمان(عج)
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یاد بگیرید اعتدال بورزید و با دشمن سازش کنید! به قول حسن روحانی هیچ دشمنی تا ابد نمی ماند! با کمی تلاش می توانید با داعش و النصره هم دوست شوید!!!!
  • رضا از اصفهان ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای ظریف نیروهای حزب اله از سوریه بیرون بروند
  • ایرانی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    آه, دامنگیر است , خدا باعث و بانیانشان را لعنت کند . بد تقاص پس خواهند داد . رسول اکرم (ص) فرمودند : اگر صدای مسلمانی را شنیدید که می گفت مسلمانان بفریادم برسید!وبه او کمک نکنید مسلمان نیستید. (وای بر ما )
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدایا تو رو به حق امام زمانت همه مسلمانان رو از دست دشمنانشان خلاص بفرما
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدایا به حق این شیعیان مظلوم فرج مولایمان را تزدیک فرماو.............
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا با هلیکوپتر و هواپیما واسشون مواد غذایی و دارویی نمیفرستن؟ حداقل میتونن که مثل بمب و بشکه پرتشون کنن
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    علی لعنت الله علی القوم الظالمین... یا حسین...
  • سید علی ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    رهبرا تو ا به مادرت زهرا قسم فرمان بده ...
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    واقعا از دست ما هیچ کاری بر نمی آید؟ خوب با کردها که می شود معامله کرد حداقل با آنها سر این موضوع معامله کنیم
  • عبدالله ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    الهم عجل لويك الفرج
  • فرزنددنا ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    گناهش به گردن مسئولین بی لیاقت ما.بابا میلیون ها جوان داخل این کشورندکه عاشق شهادتن
  • MOHAMMAD ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    وای بر ما.خدا به داد ما برسه.چطوری میخوان جواب بدن اون جهان سران کشورمون که ادعای مسلمونیشون میشه.عربستان برای یه شورش کوچک تو بحرین نیرو میفرسته ولی ما باید این جنایتهارو ببینیم و از تصویب قطع نامه بر ضدمون بترسیم و سکوت کنیم.
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ای وای بر این امت کذاب، ای وای براین کوردلان بی دین، ای وای بر کج فهمان از خدا بی خبر ای وای بر اندیشه ناپاک ای وای بر دنیا طلبانی که از روزهای آغازین اسلام مسیر واقعی را به بیراهه بردند ای وای ای وای
  • نیروی شرکتی ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یا امام زمان تسلیت.
  • chrik ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    برادران مشرق شماکه دستتون به مقامات سپاه میرسه برای ماتوضیح بدید که چطور میشه بعنوان نیروی داوطلب آموزش دید وبه سوریه رفت. چندتا ازعزیزان مکرر درکامنت هاشون در این چندوقت این موضوع رو پرسیدن ولی کسی جوابی نداده. این که مفتی های سگ سعودی فتوای تجاوز به نوامیس شیعه رودادن وحالا63 زن ودختر شیعه ربوده شدن خاکی هست که برسر هممون شده. لطفافقط خبر نزنید جواب مارو هم بدید.
  • callz ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا کاری برای آزادی این دو شهر صورت نمی گیره?
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    روحانی مچکریم
  • ازیزد ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    لعنت بر تکفیریها و ال سعود و لعنت خد ا بر کسانی انها تجهیز نمودند بایدبا اعزام نیرو به منطقه این سگ صفتان را به جهنم فرستاد..
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    با وجود این فجایع جناب پرفسور ظریف در مصاحبه با العربیه خواستار خروج همه گروه های شبه نظامی از سوریه می شوند .
  • امين ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا رسانه ملي سكوت مطلق در برابر اين جنايات فجيع كرده است!؟ رسانه هاي داخلي مي خواهند مردم را عجيب سرگرم روزمرگي كنند!!
  • شباهنگ ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدا لعنت کند هر که باعث و بانی این ظلم است
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    دلم گرفت و جانم ..
  • زارع ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    لعنت خدا و تمامی بندگان صالح ،شهدا و صدیقین بر این وحشی های وهابی
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    مسئولین کشورهای اسلامی مرده اند و وهابی کثیف عربستان استعماری مرگت باد. منتظر لحظه ای باش که انتقام الهی گلویت را له میکند. مرگ بر تمام دنیای خموش در برابر ستم
  • امیررضا ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام.تشکرویژه از مشرق.چون در فقدان رسانه برای این مظلومان شما کاربزرگی انجام میدهید.رسانه های خودمون هم به فکر جدیدترین ماشین فلان بازیکن یا بازیگرهستن.ممنون.التماس دعا
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بعد شما به حماس کمک کنید و غصه مرسی سلفی را بخورید
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدایابرسان فرج مهدی زهرا را
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    کاش می مردم و نمی دیدم صحنه گریه مادران و کودکان اسیر شیعه را...
  • رضا ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    زمین خدا وسیع است برن زینبیه خدا حرم حضرت زینب را مامن شیعیان یا قتلگاهشان گرداند
  • محمد ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام ، خداوندا به فیاد مظلومان مسلمان برس.... من نمیدونم تو این اوضاع فاجعه بار دولت ما چرا با حامیان تروریست ها در منطقه ارتباط می گیرد و آرزوی بهبود روابط با عربستان و قطر و اردن و ... دارد مگر گره منافع ملی و اصول استراتژیک ما با جماعت مسلمان و خصوصا شیعه دنیا باز شده که اینگونه منفعلانه شاهد رفتار دولتی ها هستیم ....میخام به دولتی ها خصوصا وزارت خارجه ای ها بگم این رفتارها را قبلا در دولت خاتمی شاهد بودیم وبودید و دیدید که را هبه جایی نبرد و به جز تحمیل هزینه به دوش مردم و کشور سود دیگری عاید نشد دست از این افعال انفعالی بردارید و به فکر مسلمین باشید که خدای نکرده با تسامح وتساهل تان شریک جنایات دشمنان اسلام وشیعه نشوید....
  • دوست ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    با سلام آقایانی که پیشنهاد سازش میدهن بدتر از گروه داعش و النصره هستند واقعا نمیفهمید بدبختها حتی دست اینها ببوسید اینها میکشند اینها کثیف تر از آن هستند که فکرشان را میکند جای که با هم اختلاف پیدا میکنند کمترین کار سر هم رو میبرن فتوا دادن بخاطر جهاد میتوانی با دختر یا خواهر یا مادرشان ارتباط جنسی داشته باشد حیف نمیفهمید حزب الله لبنان چه خطری را از سر این کشور رد کرده نبود حزب الله قهرمان با اسراییل و سلفی های کثیف در گیر بودیم تا کی خواب و ترس از مرگ تا کی وا دادگی نبودن انقلاب و امام ما لبنان را نجات داد و الان حزب الله مدافع لبنان پیشمرگ ایران شده
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بابا چند هزار تا از ما جوونا رو بفرستین بریم یه کاری کنیم،
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یادمان نرودمامسلمانان درقبال هم مسئولیم وقتی به حضرت علی ع خبراوردندخلخال ازپای زن یهودی دراوردند حضرت استرجاع کردندوفرودنداکرازاین غصه بمیریدکم است حال چه شده ماراکه صدای وامظلومای مسمانی رابشنویم وبی تفاوت باشیم وای ازاین همه ظلم وبیدادخدایابافرج اقامون عج به دادمابرس
  • م ص ر ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    آینده از آن حزب اللهی هاست...
  • مهدي ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    الهم عجل لويك الفرج خدايا با خواندن اين مطالب دل هر آدمي كباب ميشود ولي اين وحشيها جور جانوري هستند. خدا هزار مرتبه در روز لعنت كند به زني كه به دهان اين وحشي ها پستان انداخته و اين وحشي ها رابزرگ كرده و اين طور جنايت ميكنند
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اشتباهی منفی دادم شرمنده
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    این کار رو دارن انجام می دن ولی کافی نیست
  • سید ساعد ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    من آدم جوگیری نیستم که به خاطر این مقاله صرفاً این فکر به سرم زده باشه ولی مدت هاست که دارم فکر می کنم ما که دم از شیعه آل علی(ع) می زنیم و خودمون رو ادامه دهنده راه امام حسین(ع) می دونیم چرا فقط نشستیم و داریم ذکر مصیبت می کنیم،تو ایران که همه چی خودجوشه چرا هیچ نهادی یه فراخوان نمی ده بریم شر این نا مسلمون های کثیف حرمله صفت رو از سر اسلام کم کنیم،به خدا من می رم،به روح پدرم قسم من می رم..خیلی ها مثل من هستن...بسه حرف و مقاله و هزار نوشته و نانوشته...فقط فلسطین پاره تن اسلام نیست،هر کشور مسلمانی که زیر ظلمه پاره تن اسلامه...
  • پيروز ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    مگه نديديد هلكوپتر رو زده بودند سر خلبان رو بريده بودند گذاشته بودند روي آهن و آتش
  • آموزگار ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدا لعنت کند نسل ددمنش ابوسفیان ها و ابوجهل ها و ابن ملجم و شمرها را ما شیعیان ادعا داریم اگر در زمان امام حسین بودیم درنگ نمی کردیم و در رکاب آن بزرگوار می جنگیدیم ولی الان نمی دانم مار چه شده است که هر روز می شنویم امام بانگ می زند آیا کسی هست مرا یاری کند ولی بی تفاوت گوشهایمان را گرفته ایم
  • مسلمان ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ناشناس محترم به قول امام حسین اگر دین نداری ازاد مرد باش لذا سازش با کفار حربی و قاتلان کودکان اعتدال نیست تو در قتل این کودکان شریک شدی چون حاضر شدی با جنایتکاران سازش کنی و کار انها را تایید کردی .
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ... این یکی از کثافت کاری های شیطان بزرگ یا همان کدخدا است...
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای ظریف اعتدالگرا! تو همچنان لبخند بزن و بگو که حزب الله باید از سوربه خارج شود
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    يافاطمه زهرا به فرياد رس
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    دلیل رابطه با عربستان و به اصطلاح تنش زدایی .....
  • سرباز گمنام ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    برادران مشرق شماکه دستتون به مقامات سپاه میرسه برای ماتوضیح بدید که چطور میشه بعنوان نیروی داوطلب آموزش دید وبه سوریه رفت. ما میترسیم سرخود از طریق عراق بریم کاری از دستمان برنیاد اگر دولت اقدامی نکند چاره ای نیست باید به تکلیف عمل کرد و رفت
  • میلاد ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ای کاش از همان ابتدا آقای اسد با خیلی آرام کنار میرفتند و قدرت را به یک آدم معتدل واگذار میکردند تا شاهد چنین حوادثی نبودیم.در این قضیه بشار اسد هم مقصر است و خون بیگناهانی که ریخته میشود .
  • سینا ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    کمیته امداد وظیفه اش اینه که کمک های مردمی رو به مناطق محروم انسان ها برسونه مخصوصا که سوریه ای ها از دوستان و هم دینان ما هستن باید طبق وظیفه شون بیان مکان هایی رو برای انتقال کمک ایجاد کنن وقتی که مناطق آزاد شد کمک ها در مقدار و کیفیت زیاد به مردم سوریه برسه اگه مشرق هم موافق باشه و همه خوانندگان یه طومار دیجیتالی ای رو بنویسیم و تایید یا امضا کنیم بفرستیم برای کمیته امداد که سیستم کمک رسانی به مردم سوریه رو راه اندازی کنه
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    رسانۀ ملی فکر کردی دست کیاس؟ دست بانک ها و شاند.. و پدی.. و موج آ.. و چی ت.. موتوری و فوتبال و چاکل. و این هاست یه برنامه راز و چند تا برنامه مستند و شبکه خبر رو press tv العالم برداری دیگه چیری از کلّ صداوسیما نمیمونه
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    باید تونل بزنن بهونه دست وحشی ها ندن که اینا دارن سلاح میدن به سوری ها
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بزارید .. و ... به کمک روسای فتنه ما رو هم مثل این شیعیان علف خوار بکنه ما هم عکسمون تو رسانه ها پخش میشه خوبه نه
  • فرزاد ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    باكسي كه به جرم شيعه بودن سرتو ميبره و اعتقادش اينكه 7تاشيعه رو بكشه ميره بهشت چطوري ميخواي اعتدال بورزي آقاي معتدل؟!
  • فرزاد ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    هر وقت تروريستهاي داعش و القاعده گورشونو گم كردن حزب الله خودش ميره نيازي به گفتن ظريف نيست
  • امير ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا كشور حقيري مثل عربستان دخالت ميكنه در بحرين و نيرو ميفرسته ولي كشور بزرگي مثل ايران كه فقط ادعاشو داره و با سوريه قراداد اتحاد استراتژيك داره دست رو دست گذاشته تا مسلمانا كشته بشن اونم بدست كثافتهايي كه اسمشون مسلمانه .پس ادعاي حكومت اسلامي كجاست؟خواهشا شعار ندين
  • hamidreza313 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام صد هزار بار لعنت خدا بر همه ظالمان و خصوصا دشمنان شيعه.ان شاءالله با ظهور آقا امام زمان (عج) ، تمام اين كفار تقاس كارشون رو پس ميدن. خدايا فرج آقامون امام زمان (عج) رو نزديك كن !
  • سجاد ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بر مصائبی که بر ما میرود گریه نخواهیم کرد چرا که گریه آتش دلمان را سرد می کند ما کینه آنها را به دل داریم وروز به روز برای جهاد با آنها مهیاتر می شویم.و آنگاه که پای در معرکه جهاد شهادت بگذاریم سرنوشت دنیا راتغییر خواهیم داد ودنیا را به سمت سرنوشت محتومش که همانا پیروزی مستضعفین بر ظالمان است خواهیم رساند. به اذن الله تبارک وتعالی تا آن روز خار درچشم واستخوان درگلو خود را برای انجام وظیفه مهیا می کنیم.
  • رحیم ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    لطفا نهج البلاغه حضرت امیرمطالعه کن امیرالمومنین اگربودن این خیانت بعضی ازسران به اصطلاح کشورهای اسلامی راجواب قاطع میدادخدالعنت دشمن اسلام را
  • شاهین ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خاک توسرت بی غیرت
  • خالو ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اقای رضا میدونی اگر حزب الله از سوریه بیرون بروند چه اتفاقی می افتد؟ نه نمیدونی اگر میدونستی هیچ وقت این حرف رو نمیزدی برادر من اینها تکفیریهای از خدا بی خبر نیروهای حزب الله به اضافه ارتش سوریه که هستند به صغیر وکبیر رحم نمیکنند وای که خیالشان از حزب الله راحت بشود.اگر نیروی حزب الله نبود تا الان حرم مطهر حضرت زینب را دورانی خراب کرده بودند ای کاش یک خورده اطلاعاتت را نسبت به این گروه تکفیری بیشتر می کردی اونوقت جوابتو می گرفتی .....
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    :'(
  • اهوازی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    هیهات من ذله
  • ناسناس ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدا لعنت کندتمام تکفیریهاراانسان بادیدن این عکسها دلش بهدرد میاید
  • reza ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یا صاحب الزمان الامان الامان
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    کسی میدونه چرا این قدر این نظر + گرفته؟
  • ناشناس ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    حرفت جدی بود یا شوخی؟
  • ناشناس ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    منم همینو میگم.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    منظورت اینه که میلیون ها نفر از بیکاری آماده شهادتن ؟
  • شیدا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    دوس دارم برم اونجا و خون این تروریستها رو بریزم.ادم بمیره ولی بی تفاوت نباشه.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    با ضریب هوشی بالای خوانندگان مشرق هیچ کاری نمی شود کرد...!
  • مهران فر كاشان ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اميدوارم هرچه زودتر بافراخان بسيج ايران براي هميش گور اين تكفيري ها رابكنيم
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چون به کنایه نوشته برخی فکر کردند واقعا منظورش همینه
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    رسانه ی ملی رو بی خیال. یکی بگه چرا نظام سوریه و حزب الله کاری نمی کنند.
  • شایان ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خیلی موافقم باهات
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خداوند خودش کمک کنه ،امام زمان (عج) مددی
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سکوت بره ها !!!!!
  • بنده خدا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    لعنت خدا برتکفیریها وکسانیکه در مقابل جنایاتشان سکوت و یا موضع انفعالی دارند
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    باسلام مردم را لااقل مسلح کنه دولت تا مثل بوسنی نشه با هواپیما وهلیکوپتر براشون سلاح بریزه تا از خودشون دفاع کنند.
  • محمد ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ظریف نگفت حزب الله بره ....شما فقط بلدید تیتر رو بخونید ...مطلب رو هم بخونید ...ظریف گفت نیرو های مصلح باید بیرون برن....وقتی تمام تکفیری ها از سوریه بیرون برن .... حزب الله چه دلیل داره توی سوریه بمونه؟؟؟ بعضی ها هنوز توی زمان جاهلیت گیر کرددن... یاعلی
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    خدایا! جوی غیرت و تدبیر به مدعیان تدبیر و امید و اعتدال عنایت فرما
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بابا دوستمون داره به کنایه میگه، چرا داغ می کنید...
  • هادی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام دوست عزیز برای رهبری نبایت تکلیف تعیین کرد باید به اصطلاح دستت به قبضه شمشیر باشه و چشمت به لبان رهبرت ، میتونی آمادگیت رو اعلام کنی ولی نباید تکلیف تعیین کنی
  • هادی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    تا توی صحنه نباشی از دور نمیشه صحبت کرد
  • هادی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    دوست عزیز به خدا من هم خیلی نا راحتم و آماده پیکار ولی اذن جاد با ولی فقیه هست باید گوش به فرمان بود نباید برای ایشون تکلیف تعیین کنی فقط میتونی آمادگیت رو اعلام کنی به امید دیدار شما دوست عزیز در نبرد آخرالزمان
  • هادی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    برای رهبرت باید سرباز باشی و گوش به فرمان
  • هادی ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    مشرق التماس میکنم اگه راهی هست به ما هم بگین
  • هادی ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    منتظر دستور شما بودیم
  • هادی ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    به حماس باید کمک کرد چون داره علیه اسرائیل میجنگه
  • هادی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    نوکرتم سید ساعد من هم گشتم ولی راهی پیدا نکردم
  • گمنام ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    هم اكنون روشن نگري مبنايي بدون حذف وتاييدنام افرادبهترين عمل وبرترين وظيف است
  • هادی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    سرباز گمنام اگه خواستی سر خود بری قبلش باید از دفتر مقام معظم رهبری اذن جهاد بگیری واگرنه کار بیهوده ای کردی
  • هادی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    دمت گرم
  • هادی ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    الله اکبر
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    وقتی در محاصره اند جچوری بیرون برن از شهر؟
  • روح الله م ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    این بنده خدا لحنش طعنه آمیزه، یعنی اینو نمی فهمید؟!
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    از برکات دولت اعتدال!!! هست
  • rahmat ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    نمیدونم چرا خدا نشسته داره زجه زدن بنده هاشو میبینه
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ماشاالله از نظر علمی و تفسیر همه امپر چسبوندین!
  • عبدالزهراء ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ای خدا دارم می میرم از غصه،چیکار کنیم....تو روخدا راه را باز کنید بگذارید تا برویم،اگر در زمان امیر المومنین نبودیم،الان می خواهیم برویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم........
  • مهدیl ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مجتبي ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    يا صاحب زمان
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    به امید خدا کم کم نشانه های ظهور دارد رخ مینماید
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    من 15 سال پیش در یه کتاب خوندم که اولین نشانه های ظهور از سوریه اغاز میشود
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    حضرت علی (ع) : شنيده ام كه يكى از آنها بر زن مسلمانى داخل شده و ديگرى ، بر زنى از اهل ذمّه و، خلخال و دستبند و گردنبند و گوشواره اش را ربوده است . و آن زن جز آنكه  از او ترحم جويد چاره اى نداشته است . آنها پيروزمندانه ، با غنايم ، بى آنكه زخمى بردارند، يا قطره اى از خونشان ريخته شود، بازگشته اند. اگر مرد مسلمانى پس از اين رسوايى از اندوه بميرد، نه تنها نبايد ملامتش ‍ كرد بلكه مرگ را سزاوارتر است
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    rahmat جان سرنوشت قومی تغییر نکرد مگر به دست خودش. با عقب نشستن ما و تنها گذاشتن شیعیان و مسلمانان منطقه به زودی شاهد شهادت ایشان خواهیم بود و در انتها خودمان نیز تنها در مقابل کفار مجبور به مقابله خواهیم شد
  • مجید ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    ما حزب اللهی ها و اصولگرا ها کاری به اهل اعتدال و اصلاحات نداریم , باید همگی مردانه بدون شعار دادن و برای حمایت عملی وارد میدان شویم . پیش بسوی سوریه ...
  • حمید ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    آرزوی من اینه که خدا نسل این تکفیری های ضد اهل بیت و ضد انسانیت رو از زمین بر داره
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    تف بر غیرتی من که زنده ام و لعنت خدا بر این گرگهای وهابی که البته گرگ بر آنها شرف دارد و هزاران لعنت بر آل سعود و آمریکا و ده هزار لعنت بر به اصطلاح شیعیانی که می خواهند با آل سعود و امریکا دست دوستی بدهند ای امام زمان فقط تو می توانی گردن این شیعه نماها را خرد کنی
  • سبحان ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    لعنت هرچی سازش کاره لعنت بر هرکسی که حتی با سکوتش یاورظالم باشه
  • آذرخش 3 ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    عجل علی ظهورک
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بابا یادش رفته دو نقطه بعدشو بزنه آخه کی میاد به این حرف ابلهانه مثبت بده
  • آذرخش 3 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بابا داغ نکنین، طعنه زده
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا الکی شلوغش می کنین بابا داره کنایه میزنه
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    یا صاحب الزمان ادرکنا
  • مهدی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    جان خودت هدفت از این که نوشتی چی بود ؟ میگی با آدم خواری ها با سر بریدن ها با تجاوزها و ... کنار بیایم و دوست بشیم ؟ اصلا اینا حاضر هستن با ما دوست باشن ؟
  • مهدی ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    به احساس تکلیفت مثبت دادم .
  • محمد ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    0 0
    بدترازاینهاکسانی اند که سوریه راهم کنار نه غزه نه لبنان زمزمه میکنند. البته علت زمزمه کردنشان(فریاد نزدنشان) از ترس است وگرنهه خیلی لقمه ناپاک خورده تر از این حرفها هستند!
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    آقای محمد ظریف بد گفته من مطلب روخوندم. به نظر غیر دیپلماتیک پاسخ داده میتونست بگه حزب الله چرا امده؟ چرا حضوردارد؟ و...اما موضوع ساده نیست اعتقاداقاسان به لبخند ودلخوش بودن به غرب است علی الاسف
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    بعضیا در کمال بی انصافی لبخند ظریف را به تمسخر میگیرند او یک مقام سیاسی است ! ارتش وحاج قاسم سلیمانی عزیز شرایط را فراهم کند من 60 سالهء قلب عمل کرده هم حاضرم جانم را فدای شیعیان سوریه ودفاع از اماکن مقدسه فدا کنم ! این که وظیفهء ظریف ودکتر روحانی نیست! وکر اون احمدی نژاد بیشتر از این تازه قدرت به دست گرفته ها مسئول است! اودوسال تمام شاهد این جنایات بود وکاری نکرد!
  • SAEED ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    به نام خدا فرج نزدیک است.
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    برادر هادی به فتوای تمامی مراجه تقلید از جمله سید القاعد حضرت آقا دفاع از مظلوم اذن نمی خواهد و واجب کفایی است پس بهانه نرفتن ما به سوریه تنها رفع مسولیت آقایان مسول است که حال و حوصله امثال ماها را ندارند
  • عباس ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    مرغ سحر ناله کم کن ،داغهای حضرت زینب دوباره تازهتر شد ، فقط تما شاچی نسل کشی شیعیان هستیم ،امام زمان مددی برس به داد شیعیانت
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ممد ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    امان از اعتقادیکه ریشه اش در جهل وبی بصیرتی باشد و شاخسارش، مقدس فرض شود
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    _
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • حسين افشاري ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    بأي ذنبِ قتلت. خداوند آل سعود و وهابيت را لعنت كند. همه بدبختي هاي و ظلم هاي خاورميانه از ال سعود بي شرف است. وقتي چره معصوم بچه ها را ديدم واقعا قلبم به درد آمد. فقط مي توانم بگويم الهم عجل لوليك الفرج.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    _
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    +
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    فکر کنم
  • علیرضا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    خدایا توفیق شهادت دررکاب مولایمان امام زمان(عج)به همه مشتاقان شهادت عنایت بفرما
  • م.ص ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    به شیطان فرصت دهی، شیطنت می کند ! یادتان رفته است ؟
  • مرصاد ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    آیا این درسته که ما ظلم رو ببینیم و بعد بگیم "یا صاحب الزمان" جز بزدلی و وادادگی منظور دیگری هم داریم، اگر قدرتی نداریم خوب بگیم نداریم !!!
  • محمد ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    به این مزخرفات هیچ اعتقادی ندارم، نشونه های ظهور برای آدم هایی هست که درون رختخواب شان این طرف آن طرف می شوند . لابد اگر اتفاق هم بیفتد شماها خواهید گفتید "ما می دانستیم که اتفاق می افتد" و سپس خواهید گفت "ما می دانیم که شما پیروز خواهید شد" و شما باز هم به تماشا خواهید نشست؛ و باز عده ای بر سفره ننشسته، رفاقت می کنند و سهم شان می خواهند. این "یا" ی شما، خبر از یاری نمی دهد. هه ... .
  • محمد ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    برو بابا، هیچ و پوچید !!! مشکلات شیعیان جز با تلاش و مقاومت، تدبیر نخواهد شد. این 63 زن و کودک با "یا صاحب الزمان" گفتن پیدا نمی شوند برادر من .
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    اگر برخی اولویتشان حفظ جانشان بود نه غذا، آن وقت چه ؟! به کمیته امداد سلاح بدیم !!!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    خودمون باید شر دشمنانمون رو کم کنیم.
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    بالن .
  • محمد ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    رسانه نشینان از خود مردم هستند، اگر آن ها ببینند یعنی ما دیده ایم !!!
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    رسانه های ما دیگه خیلی "سرگرم کننده" شدن.
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    تصمیمِ درست در زمان مناسب. بیشترین ضربه رو شیعه از همین خورده، ما هیچ زمانی سروقت نرسیدیم. ):
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    فعلا كه مست توافق يك طرفه هستيم كه نه دارايي بلوكه شده ما را دادند!! ونه. . . ولي ما كه بچه خوبي هستيم ولبخند مي زنيم بفكر بني ادم هم نيستيم!؟ حداقل بافشار ديپلماتيك بدولت سوريه بخواهيم اينكه غذا وآذوقه را برسونه اگر ارتش سوريه عرضه پاك سازي وشكست حصر اين دوشهر را نداره و يا اراده اي براي حل مشكلشون نداره بگه تا ما ملت رنجور و بي دفاع آن منطقه را مثل تخم چشامون كه از حرم عقيله بني هاشم دفاع مي كنيم اونجا هم همينطور حضور يابيم. بقول دوستمان كه در يكي از كامنت ها آورده كمپين حمايت مالي از طريق كميته امداد راه بياندازيم ويا هرطريق ممكن ديگه. الان كه اردوغان شريك جنايت سلفي ها! تو تهرانه بخواهيم حداقل كمك ها را از طريق تركيه اين شريك جرم وحشيگريهاي تكفيري ها كمك كنيم نمي دونم بهر طريق ممكن بايد وارد بشيم تا ...
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    یکی از جاهایی که باید آرزوی مرگ کنیم همینجاست
  • سینا ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    اولویت حفظ جان با حزب الله هست برای تامین نیاز های غیر نظامی شما نهاد معتبر تر دیگه ای رو سراغ دارید به ما هم بگید
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    ساکت! گرگ ها فریاد نمی زنند.
  • م.ص ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    شعار دادن برای منافقان راحت تره .
  • محمد حامد ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 0
    در قدرت ما همین بس که 3000 نیروی حزب الله لبنان(که خدا بر عزتشون بیفزاید) وارد سوریه شد و موازنه قدرت را بر هم زد. از دهها هزار وهابی تکفیری هم کاری برنیامد. ولایت فرمان که نه، اشاره کند تا سوریه پیاده می رویم و کار جبهه استکبار را همانجا یکسره می کنیم.
  • ناشناس ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    دمت گرم.
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    یا صاحب الزمان الامان الامان الامان اللهم عجل لولیک الفرج بمصائب زینب کبری سلام الله علیها
  • امین ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    صلوات بفرست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس