کد خبر 277398
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با بیانیه‌های صادر شده، برخی چیزها از حد خود خارج شد.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس نشان داده‌اند همیشه در فوتبال ایران دو قطب بسیار بزرگ و دارای هواداران فهیم هستند و ان‌شاءالله روز جمعه بستری آماده می‌کنیم که هواداران دو تیم همدیگر را تشویق کنند.

وی افزود: روز جمعه همه شعار برادری و وحدت می‌دهند، کری خوب و قشنگ است اما استقلال و پرسپولیس برادرند و قطعاً همیشه به دنبال شعار دوستی هستند. واقعیت در فوتبال و استقلال و پرسپولیس همین است که این دو باشگاه برادرند. این دو برادر همیشه در خانواده بزرگ فوتبال نقش تاثیرگذاری داشته‌اند.

رویانیان ادامه داد: ما همواره به باشگاه استقلال احترام می‌گذاریم و معتقدیم اگر استقلال و پرسپولیس از هم جدا شوند، این فوتبال نمی‌تواند رونق داشته باشد. به نظرم کری‌خوانی‌ها و مطالب و بیانیه‌هایی که رد و بدل شد کمی از حد خودش خارج شد. قطعاً نظر من راجع به استقلال و هواداران با شعورش احترام، دوستی، رفاقت و محبت است. هواداران استقلال، عزیزان، برادر و دوستان من هستند، ضمن تأسف از مشکلات به وجود آمده در روزهای اخیر از هواداران پرسپولیس انتظار دارم ورزشگاه آزادی را پر کنند و نمایشی زیبا از برادری با استقلالی‌ها را به نمایش بگذارند. ما باید روز جمعه اخلاق ایرانی و اسلامی را به نمایش بگذاریم.

رویانیان در ادامه صحبت‌های خود درباره سید مهدی رحمتی و عمران‌زاده نیز گفت: رحمتی کسی است که قلباً دوستش دارم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم و خودش بهتر می‌داند. عمران‌زاده هم بچه‌محل ماست و من به ایشان و خانواده‌اش احترام می‌گذارم. امیدوارم که با توجه به مذاکراتی که با دایی هم داشتم و نظر مثبت و قاطع دایی درباره ضرورت دوستی و رفاقت در عین رقابت، در روز جمعه شاهد بازی بسیاز زیبایی باشیم و همه را خوشحال کنیم. قطعاً دیدگاه دایی و قلعه‌نویی بسیار بزرگ است و ان‌شاءالله یک فوتبال زیبا، جدی ولی رفاقتی را روز جمعه شاهد باشیم تا اعمال جوانمردانه حرف اول را در دربی بزند.

رویانیان در پایان نیز گفت: فردا بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره دربی 78 به اطلاع هواداران فهیم استقلال و پرسپولیس خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    به جان هم می پرندوحیثیت همدیگررالکه دارمی کنند-بعدهم می گویندمارفیق هستیم- بالله والله فرهنگ غلطی رادومدیرعامل سرخابی پایه گذاری کردند-ای کاش عامی بودند اون یکی دکترواون یکی مدعی-خجالت بکشید
  • fakor ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    معلومه که دوست داری.چون سردار استقلالی قدیمی است و از بد روزگار مدیر عامل لنگی ها شده. مصاحبه های ایشان در مورد علاقه به استقلال قبل از مدیر عاملی در سایت ها موجود است
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    جناب سردار من یک متعصب سفت وسخت پرسپولیس ام...اما با این بیانیه های سرخابی حالم از فوتبال بهم خورد ...من پرسپولیس را دوست دارم نه دروغای که واسه پرسپولیس گفته بشه .نه تهمتهایی که واسه پرسپولیس زده بشه که لذت فوتبال از بین بره...اخه فتلی ودار دسته اش کری دارند که دهن اونها را باز کنید وهر ازاجیفی بگن ودوباره شما مجبور بشید مقابله به مثل کنید..فوتبال بوده وهست وخواهد بود ولی بدیهاش زشتیهاش وقشنگیهاش ماندگار تره تا قهرمانیهای زود گذر .بالاغیرتا از حد کری بیشتر دارید میرید..فقط فقط واسه حفظ خودتون چه شما چه فتل.
  • esteghlali ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    0 0
    باید هم دوستش داشته باشی چون عقاید آسیاس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس