پروژه ادامه فشار بر مذاکرات و برنامه هسته‌ای ایران با خبرسازی در مورد ادامه فشارها برای تحریم ایران و همچنین تأکید دوباره بر حمله نظامی به عنوان تنها راه‌حل متوقف کردن ایران، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیلی به آن پرداخته شده است.

گروه بین‌الملل مشرق – عمده اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی طی دو روز گذشته به سخنان رهبر انقلاب و "حرام‌زاده" خواندن این رژیم و رونمایی از آهنگ جدید "مرگ بر آمریکا" در تهران معطوف بوده است. پروژه ادامه فشار بر مذاکرات و برنامه هسته‌ای ایران با خبرسازی در مورد ادامه فشارها برای تحریم ایران و همچنین تأکید دوباره بر حمله نظامی به عنوان تنها راه‌حل متوقف کردن ایران، از دیگر موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیلی به آن پرداخته شده است.

گروه بین‌الملل مشرق ازین پس اخبار ایران در رسانه‌های اسرائیلی را با هدف ارائه تحلیلی جامع از فضای غالب رسانه‌ای این رژیم بر ضد ایران و شناسایی خطوط القایی آن‌ها به افکار عمومی، بصورت روزانه منتشر خواهد کرد.



دبکا: امضای توافقنامه اطلاعاتی میان ایران و ترکیه؛ آنکارا حلقه‌های جاسوسی خود از ایران را جمع‌آوری می‌کند

"منابع اختصاصی دبکا در ترکیه خبر دادند وزرای خارجه ایران و ترکیه روز جمعه توافقنامه‌ای سری در آنکارا امضا کردند که به همکاری‌های اطلاعاتی بین دو کشور اختصاص دارد."

پایگاه صهیونیستی دبکا مدعی شده است که در این توافق آنکارا پذیرفته است عملیات جمع‌آوری اطلاعات از داخل ایران و از طریق عوامل داخلی و مرزی را متوقف کند.

دبکا می‌نویسد:" مفاد توافق‌نامه ایران و ترکیه طی شش هفته مذاکرات بین «هاکان فیدان» رئیس سازمان اطلاعات ترکیه (MIT) و فردی تحت عنوان «خسرو حسینیان» معاون وزیر اطلاعات ایران و مسؤول مأموریت‌های ویژه، تنظیم شده است که به گفته منابع ایرانی ما، این فرد با نام مستعار و با پوشش بسیار سری فعالیت می‌کند."

"در برخی از جلسات برگزار شده، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده و رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز حضور داشته است."

این پایگاه اسرائیلی مدعی شده است که MIT حسن‌نیست خود را در هفته سوم ماه اکتبر به ایران اثبات کرد و به تمام عوامل مستقر خود در مرز دستور پایان مأموریت و بازگشت به آنکارا را داده است. مأموریت این عوامل، شناسایی ایرانیان فراری بود که کشورشان را به مقصد اروپا یا آمریکا ترک کرده بودند.

"روزنامه واشنگتن‌پست نیز 17 اکتبر در گزارشی افشار کرد که ترکیه به تازگی به یکی از حلقه‌های جاسوسی اسرائیل علیه ایران را فاش کرده است که همین اقدام ترکیه مقدمات مذاکرات ایران و ترکیه و توافق اطلاعاتی را فراهم کرد."

"عصبانیت داود اوغلو از پرسش خبرنگار لبنانی که در مورد همکاری ترکیه با اسرائیل در جریان حمله به یک سکوی دفاع موشکی روسی در لاذقیه نیز به همین دلیل بوده است. داود اوغلو در واکنش به این سؤال گفت: برخی تلاش می‌کنند اینگونه القاء کنند که ترکیه با اسرائیل همکاری می‌کند. ما مسائلی اصولی بر سر سوریه داریم، اما به صراحت می‌گویم: دولت ترکیه هیچ‌گاه با اسرائیل علیه یک کشور مسلمان همکاری نخواهد کرد. با وجود اختلافات بر سر سوریه، ما روابط عمیق و تاریخی با ایران داریم."

ترکیه طی ماه‌های گذشته با مشاهده صحنه داخلی سوریه و پیشرفت‌های ارتش و با عقب‌نشینی آمریکا از حمله به این کشور، تلاش می‌کند مستقل از عربستان و آمریکا و با تعامل بیشتر با ایران در این مسیر گام بردارد. همکاری امنیتی دو کشور همسایه در راستای منافع مشترک، در روابط بین کشورها چندان دور از ذهن نیست و پرداختن رسانه‌های اسرائیلی به آن حاکی از نگرانی‌های تل‌آویو از روابط ایران با همسایگانش دارد.

یدیعوت آحارونوت: سپاه پاسداران ایران متعهد به ادامه شعار "مرگ بر آمریکا"

"همزمان با مذاکرات ایران و آمریکا، گروه‌های تندرو داخل ایران، با شعار "مرگ بر آمریکا" به عنوان شعار رسمی، سالگرد گروگانگیری در سفارت آمریکا را جشن می‌گیرند."

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه اعلام کرد که همچنان شعار "مرگ بر آمریکا" را در مراسم رسمی فریاد خواهند زد."

"طی هفته‌های اخیر و بدنبال تسهیل برخی روابط بین ایران و آمریکا پس از روی کار آمدن حسن روحانی، بحث هایی بر سر ادامه شعار "مرگ بر‌‌ آمریکا" در مراسم رسمی شکل گرفته است. سپاه پاسداران در همین حال اعلام کرده است که شنود مکالمات تلفنی مردم کشورهای دیگر از سوی دولت آمریکا ثابت می‌کند که نمی‌توان به رهبران کاخ سفید اعتماد کرد."

"مقامات ایران هفته گذشته ده‌ها پوستر ضد آمریکایی را از سطح شهر تهران جمع‌آوری کرده بودند. اما تندروها اعلام کردند که مراسم امسال سالگرد اشغال سفارت آمریکا را در اعتراض به ژست‌های روحانی برای نزدیکی به آمریکا، با قوت بیشتری برگزار خواهند کرد."

یدیعوت همانند سایر رسانه‌های اسرائیلی همچنین با انعکاس صحبت‌های آیت‌الله احمد خاتمی در نماز جمعه و تاکید ایشان بر ادامه شعار مرگ بر آمریکا همزمان با مذاکرات هسته‌ای، تلاش می‌کنند وجود تشتت و دوگانگی در داخل کشور بر سر مسئله هسته‌ای و مذاکره با آمریکا را پررنگ نمایند.

نبود صدای واحد در ایالات متحده یکی از انتقادات دکتر روحانی بود که اکنون رسانه‌های صهیونیستی تلاش می‌کنند خط رسانه‌ای نبود صدای واحد در ایران و اختلاف میان دولت و سپاه پاسداران به عنوان دو رکن قدرت در جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

تایمز اسرائیل: دستگیری روزنامه‌نگار ایرانی بدلیل "زیرسؤال بردن اسلام"

رسانه‌های اسرائیلی از زمان توقیف روزنامه بهار به دلیل نشر مقاله تفرقه‌آمیز، به طور منظم و به نوبت، خبر تعطیلی یا برخورد با عوامل این روزنامه را رو پوشش می‌دهند.

تایمز اسرائیل هم در ادامه این مسیر، به زندانی شدن سعید پورعزیزی مدیرمسؤول بهار اشاره کرده است که ابتدا به دادگاه احضار شده اما پس از مدتی به زندان اوین منتقل شده است که همین اتفاق به سوژه‌ای برای خبرسازی بر ضد دستگاه قضایی ایران تبدیل شد.

گفتنی است خوراک اصلی خبری رسانه‌های اسرائیلی در این حوزه را خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه فراهم می‌کنند.

تایمز اسرائیل: رونمایی از آهنگ جدید "مرگ بر آمریکا" در ایران

"تندروهای ایران دو آهنگ جدید " مرگ بر آمریکا" را در آستانه سالگرد اشغال سفارت آمریکا رونمایی کردند که در سفارت سابق آمریکا با هدف حفظ خشم مردم از آمریکا در آستانه مذاکره با قدرت‌های غربی در تهران اجرا شد."

رسانه‌های غربی و اسرائیلی با سوء استفاده از بحث‌های داخلی بر سر حذف شعار "مرگ بر آمریکا" از سوی برخی مقامات ایران، تلاش می کنند ضرورت حذف این شعار در آستانه مذاکرات هسته‌ای را پررنگ کرده و اینگونه القاء کنند که وجود چنین شعاری اثر منفی بر مذاکرات خواهد گذاشت. این رسانه‌های همچنین در ادامه نشان دادن چندصدایی جناح‌ها در ایران، از عده‌ای تندرو در داخل نام می‌برند که با اقدامات ضدآمریکایی با هرگونه مذاکره مخالفت می‌کنند و بدنبال شکست مذاکرات هستند.

هاآرتص: مذاکره‌کننده ارشد آمریکا: پیشنهادی برای برداشتن تحریم‌های ایران نداده‌ایم

"وندی شرمن معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه 10 اسرائیل، از تأیید یا رد شنود مقامات اسرائیل از سوی آمریکا، خودداری کرد."

مذاکره‌کننده ارشد آمریکا که در این مصاحبه بارها با سؤال خبرنگار اسرائیلی در مورد شنود مکالمات مقامات این رژیم از سوی آمریکا روبرو شد، با فراراز دادن پاسخ صریح به این پرسش اظهار داشت: " ما – مقامات اسرائیل و آمریکا - باید در خصوص این مسائل باهم گفتگو کنیم چرا که همه ما با این چالش‌ها روبرو هستیم – چگونه در دنیای اینترنت و توانمندی‌های عظیم ارتباطی می‌توانیم مطمئن باشیم که افراط صورت نمی‌گیرد و ما به یکدیگر و همکاری و دوستی و روابط خود احترام می‌گذاریم."

"وندی شرمن در پاسخ به انتقادات اسرائیل درباره گفتگوها با ایران گفت: ایالات متحده در قبال جمهوری اسلامی، سیاست مدارا و منعطفی در پیش نگرفته است. ما پیشنهاد کاهش تحریم‌ها را نداده‌ایم و تا کنون هم هیچ تحریمی را برنداشته‌ایم."

هاآرتص: فاکسمن تایید کرد؛ گروه‌های یهودی به تحریم‌های ایران "مهلت" می‌دهند

"رئیس کمیته ضدافتراء یهودیان آمریکا تأیید کرد که تا دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 برای تحریم‌های بیشتر برضد ایران لابی نخواهند کرد، اما همچنان از تحریم‌ها حمایت می‌کنند."

فاکسمن به هاآرتص گفت، این بدان معناست که ما موقتا برای تشدید تحریم‌ها یا کاهش تحریم‌های ایران لابی نخواهیم کرد.

رهبر این لابی صهیونیستی در آمریکا تأکید کرده است که این "وقفه" تنها ماهیتی تاکتیکی دارد. "ما همچنان معتقدیم که تحریم‌ها اثر کرده است و تحریم‌های جدید نیز اثر خواهد کرد. اما دولت آمریکا احساس دیگری دارد. آن‌ها معتقدند که تحریم‌های بیشتر در این زمان، به چشم‌انداز راه‌حل دیپلماتیک آسیب خواهد رساند."

هاآرتص: آیپک: به تلاش‌ها برای تشدید تحریم ایران ادامه می‌دهیم

"پس از توافق رهبران سازمان‌های یهودی آمریکا برای توقف تصویب تحریم‌های ضد ایرانی جدید، آیپک روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد به فشارها برای تشدید تحریم ایران، ادامه خواهد داد."

باوجود اعلام لابی‌های چهارگانه صهیونیستی در آمریکا مبنی بر توقف 60 روزه طرح تشدید تحریم‌های ایران تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات ژنو، آیپک تنها چند روز پس از این توافق، بار دیگر وابستگی شدید خود به جناح افراطی داخل اسرائیل به رهبری نتانیاهو را اعلام موضع خود، نشان داد.

تایمز اسرائیل: آیپک می‌گوید که لابی‌ها برای تحریم ایران را متوقف نخواهد کرد

تایمز اسرائیل هم در خبری، از تکذیب اخبار روزهای گذشته و مبنی بر موافقت با درخواست دولت اوباما برای تعویق تحریم‌های ایران خبر داده و بر ادامه تحریم‌ها تا توقف برنامه غنی سازی ایران تأکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: "آیپک از تلاش‌های دیپلماتیک برای پایان دادن به برنامه هسته‌ای ایران حمایت می‌کند و معتقد است این گفتگوها بدلیل تحریم‌های سخت کنگره امکان‌پذیر شده است. تا زمان تعلیق غنی‌سازی در ایران، تحریم‌ها برای رسیدن به موفقیت دیپلماتیک ضروری است"

جروزالم پست: آیپک: تلاش‌ها برای تشدید تحریم‌ ایران متوقف نشده است

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نیز مانند سایر رسانه‌های این رژیم، با هدف ادامه فشارها بر کنگره و دولت آمریکا، با وجود اعلامیه سازمان های صهیونیستی، بیانیه روز گذشته آیپک مبنی بر ادامه فشارها برای تحریم ایران را منعکس کرده است.

کانال 7 اسرائیل: واشنگتن باید به ایران حمله کند، نه معامله

"رئیس اندیشکده صهیونیستی بگین سادات «افرایم اینبار» در مقاله‌ای می‌نویسد: ایران همچنان به خریدن وقت ادامه می‌دهد تا زمانی که به توانمندی گریز هسته‌ای دست یابد. یک ایران هسته‌ای باعث گسترش سلاح‌های هسته‌ای، خطر افزایش بهای انرژی، ایجاد تهدیدی در برابر امنیت منطقه و جهان، و تضعیف بیشتر جایگاه بین‌المللی آمریکا خواهد شد. و آمریکا برای متوقف ساختن ایران و بازیابی اعتبارش در چشم هم‌پیمانان بدگمان خاورمیانه‌ای خود چاره ندارد جز آنکه دست به اقدامی نظامی برد."

"پر واضح است که ایران به دنبال لغو تحریم‌های جامعه بین‌المللی است، اما آنچه ایران حقیقتاً در پی آن است، نه توافقی هسته‌ای -آنگونه که مذاکره‌کنندگان زودباور مایل به پذیرش آنند- بلکه در پی خرید زمان است. ایران شاید چند ماه به زمان نیاز دارد، ، تا دنیا را در برابر عمل انجام‌شده قرار دهد: دستیابی به توانمندی گریز هسته‌ای، یعنی زیرساخت لازم برای گرد آوردن زرادخانه‌ای هسته‌ای تنها در عرض چند هفته."

"ایرانی هسته‌ای ممکن است برخورد تهاجمی‌تری در پیش گرفته و کنترل استان شرقی عربستان سعودی را که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل داده و بخش عمده نفت پادشاهی را در خود دارد، در اختیار گیرد. کاملاً درست است که ایران و دیگر کشورهای تولیدکننده نمی‌توانند از فروش نفت خودداری کنند، با این حال، در چنان شرایطی تهران می‌تواند تصمیم بگیرد که این نفت به چه کسانی و به چه بهایی فروخته شود."

مدیر این اندیشکده صهیونیستی در مقاله سراسر توهین و اتهام خود به ایران، نتها راه‌حل توقف برنامه هسته‌ای ایران را حمله نظامی عنوان کرده است و معتقد است مذاکره با ایران گزینه‌ای اشتباه بوده و با این کار امنیت انرژی جهان به خطر خواهد افتاد.

رسانه‌های صهیونیستی همانند هفته‌های گذشته، رویکرد تهاجمی خود و سیاست فشار بر ایران را بشدت پیگیری کرده و در حال موازنه با برخی تغییر تاکتیک‌های آمریکا و اروپا هستند.

تایمز اسرائیل: رهبر عالی ایران، اسرائیل را یک "رژیم حرام‌زاده" خواند

"آیت‌الله علی خامنه‌ای گفت که به مذاکرات هسته‌ای خوشبین نیست اما مذاکره‌کنندگان را هم نباید تضعیف کرد."

رهبر عالی ایران همچنین در مورد اسرائیل گفت: "رژیم صهیونیستی یک رژیم نامشروع و حرام‌زاده است و آمریکا "باید" بیشترین نرمش را در برابر صهیونیست‌ها داشته باشد."

"رهبر ایران در حمایت سیاست دکتر روحانی در قبال غرب گفت: مذاکره‌کنندگان ایران مأموریت سختی دارند و هیچ‌کس حق ندارد آن‌ها را که در مأموریت هستند، تضعیف کند."

سخنرانی رهبر انقلاب در جمع دانش‌آموزان و "نامشروع و حرام‌زاده" نامیدن رژیم صهیونیستی بازتاب وسیعی در میان رسانه‌های این رژیم داشته است. هم‌چنین حمایت رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به همراه بدبینی ایشان نسبت به اصل مذاکرات هم مورد توجه این رسانه‌ها قرار گرفت.

دبکا: ادامه همکاری‌های هسته‌ای و موشکی ایران و کره شمالی

پایگاه دبکا هم با نقل توافق احتمالی ایران و کره‌شمالی برای همکاری‌های علمی – فناوری از منابع به اصطلاح آگاه و با هدف ارتباط دادن برنامه موشکی و برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای می‌نویسد: "خبرگزاری کیودو ژاپن روز شنبه تأیید کرد سپاه پاسداران ایران و یک گروه از مقامات امنیتی کره‌شمالی که دو ماه قبل به تهران سفر کرده‌ بودند، برای ادامه همکاری‌های هسته‌ای و موشکی توافق کردند. این توافق تنها یک‌روز پس از ادای سوگند حسن روحانی در مقام ریاست‌جمهوری ایران صورت گرفته است."

یدیعوت آحارونوت: سودان درخواست ایران برای ساخت سیستم پدافندی بر ضد اسرائیل رد کرده است

"علی الکرتی وزیر خارجه سودان در مصاحبه با یک روزنامه محلی و به نقل از شبکه العربیه گفته است که سودان پیشنهاد ایران برای ساخت سامانه پدافند هوایی در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل را رد کرده است."

سودان از جمله کشورهایی است که با نفوذ رژیم صهیونیستی و توطئه قومی، به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد و منابع سرشار طبیعی بخش جنوبی آن به همراه صنایع کشاورزی و آب، به دست کارتل‌های اسرائیلی افتاد. درخواست ایران برای ساخت سامانه پدافندی در سودان که درگیر جنگ داخلی بوده و از امنیت و ثبات نسبی هم برخوردار نیست، می‌تواند از جمله فضاسازی‌های مقامات سودان جنوبی با تحریک اسرائیل باشد پس از تجزیه، که به متحد این رژیم تبدیل شده‌اند.

یدیعوت آحارونوت: خامنه‌ای: اسرائیل رژیمی حرام‌زاده و نامشروع است

"رهبر ایران با حمله به اسرائیل و ابراز بدبینی نسبت به مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های جهانی گفت که ما به نباید به لبخند دشمن اعتماد کنیم."

"آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران روز یکشنبه اسرائیل را نامشروع و رژیمی حرام‌زاده خواند. وی سپس نسبت به مذاکرات هسته‌ای با غرب ابراز بدبینی کرد اما از تیم مذاکره کننده ایران و مذاکرات حمایت کرد."

کانال 7 اسرائیل: اوباما دوست جدید ایران

کانال 7 اسرائیل، با پوشش مراسم روز ملی مبارزه با استکبار در یک برنامه رادیویی، نوشت: " ایران، دوست جدید اوباما، روز "مرگ بر آمریکا" را جشن می‌گیرد."

این شبکه اسرائیلی مراسم رونمایی از آهنگ جدید "مرگ بر آمریکا" و "راهپیمایی روز 13 آبان" را با خشم ناشی از رویکرد تعاملی آمریکا در مسئله هسته‌ای و انزوای اسرائیل، پوشش داده است.

دبکا: معمای انفجار در نیروگاه آب سنگین اراک

پایگاه صهیونیستی دبکا که خود را وابسته به منابع اطلاعات ارتش اسرائیل معرفی می‌کند، در گزارشی ویژه، از وقوع انفجار در نیروگاه آب سنگین اراک خبر داده است. مقامات آژانس انرژی اتمی ایران، خبر این انفجار را تکذیب کرده‌اند.

"تهران تمام تلاش خود برای پنهان کردن این انفجار مرموز که هفته گذشته راکتور در حال ساخت اراک را لرزاند، به کار بسته است. منابع اطلاعاتی دبکا برای اولین بار از وقوع انفجار خبر داده‌اند. این انفجار، چه تصادفی بوده یا غیر از آن، برای دومین بار راه‌اندازی و تست راکتور با سوخت حقیقی را به تأخیر خواهد انداخت. تهران پیش از این نیز یکبار تأخیر در راه‌اندازی آن را به آژانس اعلام کرده بود."

این پایگاه صهیونیستی در ادامه برای خبرسازی خود درباره انفجار در راکتور اراک، احتمالاتی از قبیل خرابکاری، ویروس و یا خطای مهندسی در راه اندازی راکتور را مطرح کرده است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آقا دمت گرم
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    مردم ایران هراسی از تهدیدهای اسرائیل ندارند واز منافع کشور خود دفاع می کنند .
  • ناظر حقگو ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    حضرت آقاکلمه زیبایی در مورد اسرائیل بیان نمودند..
  • هادی جهان زاده طرقبه ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رژیم نامشروع ،سرطانی ، بی فرهنگ وحرامزاده ی صهیونیستی حاصل وسرکردگان ومسئولان آن اوباش وقاتلین بالفطره ای هستندکه حاصل تلقیح تمامت نفرت هاونفرین هاوبدیهاوپلیدیهاوپلشتی هاباوحشی گری هاوقتل وغارت هاوچپاولگری هاست. مرگ برصهیونیست های بی فرهنگ متجاوز
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل حرامزاده
  • yaser ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    حمله به شرق عربستان ؟! باحال میشه ها :)
  • میترا1 ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    دولت ترکیه هیچ‌گاه با اسرائیل علیه یک کشور مسلمان همکاری نخواهد کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرغ پخته هم خنده ش میگیره !!
  • سيد ساداتي ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    ما نفرت خود را ازآمريكاي مزدور وجنايتكار واسرائيل كثيف و حرام زاده اعلام مي داريم و به خنده هاي دشمنان دل نمي بنديم و نوعي طعمه وفريب مي دانيم .مرگ بر آمريكا - مرگ بر اسرائيل
  • سید مصطفی ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    جانم فدای رهبر حکیم و فرزانه ام که با یک سخنرانی تمام معادلات مستکبرین را نقش بر آب میکند
  • محمد معیری ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام جانم فدای رهبر معظم انقلاب ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس