کد خبر 247337
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

عضو شورای شهر تهران رای به دکتر قالیباف را رای به گفتمان اصولگرایی و دوری از سیاست زدگی و سیاسی کاری دانست.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در گفتگو با تهران پرس در خصوص انتخابات امروز شهردار و فضای کلی شورا اظهار داشت من فکر می کنم رای امروز اعضای شورا به آقای قالیباف پیام‌های زیادی داشت که بسیار قابل تامل است و باید از آنها درس گرفت.

وی با تاکید بر پیام‌های رسای اعضای شورا با رای به قالیباف گفت: اعضای شورا نشان داده اند که نمی خواهند فضای شورا سیاسی شود و با ر ای به آقای قالیباف نشان دادن که به دنبال خدمت هستند و رای امروز در واقع رای به نگاه کارشناسی مدیریت جهادی و دفاع مقدس و اصولگرایی بود که مدریت جدید باید قدر این نعمت ارزشمند را بداند.

این عضو شورای شهر اصولگرایی و ولایتمداری در کنار تعهد نسبت به مردم را مهم ترین شاخصه مدیریت دکتر قالیباف دانست و افزود: پیروز واقعی انتخابات امروز مردم تهران هستند که بار دیگر مدیریت انقلابی و متعهد را بر مدیریت شهری می بینند و امیدوارم آقای قالیباف با برنامه های خوبشان که در راستای اسناد بالا دستی نظام هم هست شرانه این رای را به صورت عملی به جا بیاورد.

سروری در پایان وظیفه اعضای شورا را هم افزایی بیشتر و حفظ وحدت دانست و گفت: اعضای شورا باید با نگاه کارشناسی و حفظ و حدت و هم افزایی اجازه دخالت سیاسیون را در شورا ندهد و همگی در کنار هم برای اعتلای شورا برنامه ریزی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس