کد خبر 243919
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

جلسات اعضای شورای شهر در چند روز گذشته و رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار از این حکایت دارد که محمدباقر قالیباف تاکنون با حدود 17 رای به عنوان گزینه نهایی اعضای شورا برای شهرداری تهران مطرح است.

به گزارش مشرق، موضوع انتخاب شهردار آینده تهران مدت‌هاست در رسانه ها مطرح و به یک موضوع جدی تبدیل شده است. دور چهارم شورای شهر 12 شهریور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند و در این روز رئیس شورا و اعضای هیئت ریسه مشخص می شود و بعد از آن نیز شهردار تهران مشخص خواهد شد.

شنیده‌ها از جلسات اعضای شورای شهر و رایزنی‌ها در چند روز گذشته، از این حکایت دارد که محمدباقر قالیباف، تاکنون با حدود 17 رای به عنوان گزینه نهایی اعضای شورا برای شهرداری تهران مطرح است و در این بین محسن هاشمی 9 رای و محسن مهرعلیزاده نیز 5 رای اعضای شورا را در اختیار دارند.

محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس درباره گزینه نهایی اعضای شورای چهارم  شهر تهران برای انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: براساس جلساتی که تا به امروز برگزار شده است قالیباف تنها گزینه‌ نهایی است.
 
منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا باید قالیباف انتخاب شود گفت: از عوامل انتخاب قالیباف بعنوان شهردار تهران، این است که رأی حداکثری و اتفاق آرای اعضای شورای شهر را دارد، تعدادی از اصلاح طلبان شورای شهر به دلیل کارآمدی قالیباف به وی رأی می‌دهند و تنها گزینه‌ای که می‌تواند تعامل خوبی را برقرار کند.

پیرهادی گفت: زمینه‌های تصمیم مشترک بین اصولگرایان و اصلاح طلبان شورا برای رسیدن به گزینه واحد فراهم شده است.

همچنینی مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم،‌ اظهار داشت: در حال حاضر محوریت نظر اعضای شورا با قالیباف، شهردار فعلی تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    0 0
    بخواد رییس حمهور شه بهتره شهردارش نکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس