کد خبر 235913
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰

قیچی برگردان هوگو سانچز مکزیکی؛ دیدار تیمهای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه رئال مادرید بدون شک هوگو سانچز مکزیکی است که از سال 1985 تا 1992 در مجموع 202 بازی برای رئال مادرید انجام داد و 194 گل هم به ثمر رساند که یک آمار فوق العاده برای این گلزن بالفطره به حساب می آید.
جالب اینجاست که سانچز پیش از پیوستن به رئال مادرید به مدت 5 سال در تیم رقیب یعنی اتلتیکو توپ می زد و در آنجا نیز در 131 بازی 121 گل به ثمر رساند.


هوگو سانچز به خاطر گلهای زیادی که می‌زد به هوگل مشهور شده بود. وی در طول 21 سال بازی باشگاهی 427 گل را در 694 بازی به ثمر رساند و در تیم ملی هم 123 بازی انجام داد و موفق شد 90 بار دروازه حریفان را باز کند.

فیلم گل زیبای او با اتلتیکو مادرید را که با قیچی برگردان به ثمر رساند در زیر ببینید:


دانلود

ماجرای پیوستن او از اتلتیکو به تیم رقیب جالب است؛ او بدون ترس آن چه كه می خواست را به زبان آورد :" هدف اصلی من پيوستن به رئال مادريد است، در اتلتيكو به خواسته هايم رسيده ام و حالا اهداف بزرگتری را دنبال می كنم."در بازی اتلتيكو - بتيس در 13 می 1985 او را در ویسنته کالدرون خائن خواندند و به شدت هو شد.



اولين صحبت هوگو پس از پيوستنش به رئال مادريد اين بود:" بالاخره توانستم پيراهن رئال مادريد را به تن كنم . اگر پول بيشتری می خواستم می توانستم به بارسلونا يا ايتاليا بروم اما می دانستم كه چه می خواهم . "



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوگو ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    اگر پول بيشتری می خواستم می توانستم به بارسلونا يا ايتاليا بروم اما به یک تیم واقعی و بدون دستهای پشت پرده رفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس