کد خبر 234063
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

مدیرعامل شرکت ترنج گفت: 23 نمایشگاه کتاب در کنار برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری برپا شده و در آنها بسته‌های متفاوت بر اساس مناطق ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به کتاب «حاج آقا مجتبی» اشاره کرد.

به گزارش ویژه نامه ضیافت مشرق به نقل از فارس، یاسر احمدوند مدیرعامل شرکت ترنج در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره فعالیت این شرکت در ماه رمضان اظهار داشت: در سطح  شهر تهران نمایشگاه‌هایی را برگزار کردیم.

وی افزود: «بر آستان جانان» از برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، در کنار آن نمایشگاه‌هایی هم از سوی ترنج برگزار شده است.

احمدوند به تعداد این نمایشگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: 23 نمایشگاه برگزار شده و در آنها بسته‌های متفاوت بر اساس مناطق ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت ترنج ابراز داشت: در این نمایشگاه‌ها با توجه به متراژ غرفه حدود 200 تا 500 عنوان کتاب عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه‌ها تخفیف‌هایی را هم به بازدید کنندگان ارائه می‌کنند، بیان داشت: 20 درصد تخفیف برای مخاطبان این نمایشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

احمدوند تصریح کرد: آخرین کتابی که چندی پیش از حاج آقا مجتبی تهرانی منتشر و رونمایی شد (کتاب «حاج آقا مجتبی » (گذری بر زندگی آیت‌الله‌العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی)) در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود، علاوه بر آن با توجه به اینکه زمینه اصلی آثار در این نمایشگاه مذهبی و پیرامون ماه مبارک رمضان است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار مدنظر خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه‌ها با مشارکت مدیریت امور کتاب و کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است.

در حال حاضر بیش از هزار نفر عضو سایت ترنج هستند؛ http://toranjbook.com/ هم آدرس سایتی است که علاقه‌مندان و مراجعان می‌توانند خدماتی را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس