کد خبر 234048
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

رسانه های خارجی از شکل گیری شاخه جدید جبهه تروریستی النصره در شمال لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر،  منابع آگاه در شمال لبنان اعلام کردند: محمد الریش برادر سامر عبدالرحیم الریش سرکرده گروه تروریستی موسوم به جند الشام (سربازان شام) از به وجود آمدن جبهه النصره جدیدی در لبنان خبر داده است.

به گزارش این منابع، الریش برخی از طرفداران و همدستان برادرش را  که در سوریه می جنگیدند، گرد هم آورده و به آنها وعده داده است که در صورت درگیری با ارتش لبنان آنها را مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

در ادامه این گزارش آمده است که محمد الریش با وجود اینکه در منطقه الضم و الفرز واقع در شهر طرابلس سکونت دارد، ولی گروه خود را در منطقه التبانه متمرکز کرده است. شایان ذکر است که سامر الریش در اواسط ماه ژوئن در جریان درگیری ارتش سویه با گروههای تروریستی در منطقه قلعه الحصن واقع در حمص به هلاکت رسیده است.

وی همچنین چندین سال به اتهام ارتباط با یک گروه تروریستی در زندانهای لبنان به سر می برده است. بنا به اعتراف وی این گروه تروریستی قصد داشت با به کارگیری سلاح و نارنجک و با هدف آسیب رساندن به نهادهای نظامی لبنان دست به انجام فعالیتهای تروریستی بزند.

سامر الریش همچنین در جریان بازجویی اعتراف کرد که با جمعی از جوانان برنامه ریزی کرده بودند که به عراق و پاکستان بروند و جنایتهای تروریستی را مرتکب شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس