کد خبر 214335
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰

در جلسه دیروز هیات دولت در خصوص تامین منابع مورد نیاز بانکها برای ارائه تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن به جوانان در شرف ازدواج و ایجاد منابعی برای کمک به زلزله‌زدگان بشاگرد در استان هرمزگان تصمیمات لازم اتخاذ شد وبه تصویب رسید.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، هیات دولت در جلسه عصر دیروز خود به ریاست محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری با اختصاص اعتبار برای بازسازی واحد های آسیب دیده ناشی از زلزله در بشاگرد موافقت کرد.

در جلسه دیروز هیات دولت در خصوص تامین منابع مورد نیاز بانکها برای ارائه تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن به جوانان در شرف ازدواج هم تصمیمات لازم اتخاذ شدو به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین با تعیین سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان دستگاه اجرایی طرف عضویت در موسسه منطقه ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق،تایید صلاحیت و اندازه شناسی (ریسکام ) موافقت شد .همچنین اعطای نشان دولتی درجه سه و درجه دو ایثار به سه نفر در این جلسه به تصویب هیات دولت رسید.

ایجاد موسسه داوری ورزش با همکاری فدارسیون ها وکمیته ملی المپیک برای رفع اختلافات باشگاه ها وفدراسیون های ورزشی دیگر مصوبه دیروز هیات دولت بود.در این جلسه همچنین با مجوزامضای موقت موافقتنامه بازرگانی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بروندی با توجه به علاقمندی متقابل دو کشور در توسعه همکاری مشترک در زمینه تقویت روابط بازرگانی و ارتقاء سطح همکاری های تجاری موافقت شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس