کد خبر 209315
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام اینکه تا ابتدای اردیبشهت ماه جاری 943 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج قرار داشتند، گفت: مصوبه افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 5 میلیون تومان عملا محقق نشد.

به گزارش مشرق، شهرزاد دانشمندی در گفتگو با مهر  با اعلام اینکه سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک مرکزی همواره رصد می شود، افزود: بر این اساس اگر بانکی دارای منابع برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نباشد، از سامانه حذف می شود. 

مدت زمان انتظار دریافت وام ازدواج کوتاه می‌شود

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی با اشاره به اینکه چند بانک کل منابع قرض الحسنه خود را به صورت تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده بودند و دیگر منابعی در این بخش نداشتند، تصریح کرد: به همین دلیل بانک مرکزی این بانک ها را از بخش پرداخت وام قرض الحنه ازدواج حذف کرده بود و سال گذشته 2 بانک فعال در این زمینه وجود داشت.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی ها و آمارهای اخذ شده طی یک ماه اخیر مشخص شد که سه بانک ملی، تجارت و کشاورزی نیز می توانند به دو بانک دیگر فعال ملت و تجارت در این بخش در سال جاری اضافه شوند.

ثبت نام فقط اینترنتی است

دانشمندی با اعلام اینکه طی یک ماه اخیر حدود 17 هزار نفر وام قرض الحسنه ازدواج دریافت کرده اند، گفت: در سال 91 حدود 934 هزار و 734 فقره وام ازدواج پرداخت شد و تا تاریخ اول اردیبشهت ماه جاری943 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج بوده اند که این تعداد از افراد از سال گذشته یا در سال جاری برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی با اعلام اینکه این افراد از طریق سامانه برای دریافت وام ازدواج هدایت می شوند، افزود: با توجه به اینکه 3 بانک دیگر به بانکهای پرداخت کننده تسهیلات ازدواج افزوده شده اند، مدت زمان انتظار برای دریافت وام کوتاهتر می شود.

ورود بانکهای خصوصی به سامانه ازدواج

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: وام قرض الحسنه ازدواج با توجه به منابع قرض الحسنه بانکها پرداخت می شود، سال گذشته با توجه به کثرت متقاضیان و کم بودن تعداد بانکهای فعال در این زمینه مدت زمان انتظار و نوبت برای دریافت وام بیشتر بود، اما هم اکنون با توجه به اینکه 3 بانک دیگر به سامانه اضافه شده اند، متقاضیان در سطح سیستم بانکی پخش می شوند و بنابر این مدت زمان کمتری در انتظار دریافت وام خواهند بود. 

وی از انجام مکاتباتی با بانکهای خصوصی که نسبت به جذب منابع قرض الحسنه اقدام می کنند، برای فعال شدن در این زمینه خبرداد و افزود: برای نیروهای انسانی این بانکها کلاس هایی دایر کرده ایم تا در مورد نحوه پاسخگویی در سامانه و نرم افزار مربوطه و غیره اطلاعات داشته باشند، البته ورود بانکهای خصوصی به این سامانه مدتی به طول خواهد انجامید اما در تلاش هستیم روند کار تسریع شود.

یک ضامن برای وام‌های کمتر از 10 میلیون تومان

به گفته دانشمندی ثبت نام تمام افراد در سراسر کشور برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اینترنتی است تا بر این اساس حق و حقوقی از کسی ضایع نشود، این اقدامات از طریق دستی و یا مراجعه به شعب صورت نمی گیرد، در شهرستانها و مناطق محروم نیز ثبت نام از طریق دفاتر خدمات اینترنتی برای ساده سازی کار صورت می گیرد. 

وی در مورد شرایط وثایق و ضامن گفت: شرایط ضامن مطابق ضوابط خواهد بود و بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای وام های کمتر از 10 میلیون تومان یک ضامن بنا به تشخیص شعبه مورد قبول است.

معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: در سال گذشته سقف تسهیلات فردی قرض الحسنه بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافت که البته تحت شرایطی بود که از جمله آنها مهریه زن باید کمتر از 110 سکه باشد، پسران باید کمتر از 25 سال سن داشته باشند، پسران و دختران فاقد پدر و یا دانشجوی دانشگاه یا طلبه باشد.

سقف 5 میلیونی اجرایی نشد

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه بعدی شورای پول و اعتبار به لحاظ کثرت افراد در صف سامانه ازدواج و کمبود منابع قرض الحسنه  بانکها، مقرر شد که بانکها صرفا در صورت داشتن منابع لازم در این زمینه نسبت به افزایش سقف فردی وام ازدواج اقدام کنند، به عبارتی افزایش سقف فردی وام قرض الحسنه ازدواج به 5 میلیون تومان عملا تحقق نیافت.

دانشمندی خاطرنشان کرد: این قانون در سال جاری نیز همچنان برقرار است و اگر بانکهای مربوطه سپرده بیشتری در بخش قرض الحسنه جذب کنند وتعداد افراد در صف کمتر باشند، بانکها می توانند سقف وام را افزایش دهند، در غیراینصورت فعلا بانکها همان مصوبه 3 میلیون تومانی را اجرایی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 222
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 80
  • زهرا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    شما میگید ک بانک ملی باز شده ولی منا درب در کردید چون ب محض اینکه از بانک ملت انصراف دادم که در ملی ثبت نام کنم سایت ملی بسته شد.تروخدا دوباره سایت بانک ملی باز شود
  • محمد ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    همون 3تومن روبدين بقيه پيشكش
  • یونس ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 1
    سلام من در بانک صادرات ثبت نام کرده ام اما با گذشت 4 ماه از تاریخ ثبت نام هنوز خبری نشده خواهشمندم بنده را در این زمینه راهنمایی کنید که در حال حاضر چه کاری میتونم انجام بدم.
  • علی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام، من بانک کشاورزی ثبت نام کردم ،نوبتم شد گفتن تسهیلات اعطای وام ازدواج نداریم،برین به سلامت!حالا بانک ملت یکی از شعب شیراز ثبت نام کردم که الان از5 ماه میگذره و هیچ خبری نیست!(البته اگه اونا هم نگن فعلا بودجه نیست) وقتی بانک مرکزی شعبه ای رو انتخاب میکنه چطور میشه بودجه نداشته باَشه؟ الان بعد از گذشت چند ماه چیکار باید بکنیم؟ ممنون میشم اگه مسئولین محترم پاسخ بدن...
  • مرجان ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام من تاحالا 3بار ثبت نام کردم ولی اصلا شعبه ای مشخص نشده.تکلیف چیه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • M09359580808 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    بخداخسته شدم تاکی صبرکنم الآن6ماه ثبت نام کردم هنوزخبری نیست!!!
  • جلیل ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    3 0
    شما که بودجه ندارین چرا جوان‏ ‏ها‏ ‏رو‏ ‏تشویق‏ ‏به‏ ‏ازدواج‏ ‏میکنین‏ بدبخت‏ ‏شون‏ ‏میکنن
  • وحيد ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    1 0
    سلام.اسمم بانك صادرات در امده رفتم به 5 تومن ميگن بيشتر از3 تومن نميديم اخه با 3تومن فقط ميشه يه يخچال خريد پس بيخودي جوونا رو مسخره نكنين
  • مهدی مرام ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    1 0
    سلام خسته نباشید من حدود 1ماه است که برادرم عقد کرده است اینجانب برای ثبت نام ایشان 2 هفته است که به سامانه هروز هر ساعت مراجعه میکنم چون به ما گفتن فقط بانک ملی بودجه وام 5میلیونی را دارد سعی کردم در بانک ملی ثبت نامش کنم ولی حدود دو هفته است که بانک ملی باز نمیشه و همش بانک صادرات است وقتی به بانک مراجعه کردم کارمند بانک گفت ما وام 3میلیونی داریم و فقط بانک ملی است که بودجه 5 میلیونی دارد حالا تکلیف چی ما تا کی باید صبر کنیم تا بانک ملی باز شود خواهشمند است تکلیف مارو روشن کنید اگر قانون برای همه است چرا بانکهای دیگه کوتاهی می کنند حداقل یک کاری بکنید که بانک ملی باز شود و ماهم بتوانیم از این تسهیلات استفاده کنیم
  • زری ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام .من الان 4ماهه کهبانک صادرات ثبت نام کردم. اخه چرا تعیین شعبه نمیکنید. بخدا داره کفرم در میادا.... خب چرا اینقدر پارتی بازی میشه. ما به این پول نیاز داریم ولی فکر نکنم حالا حالاها شما به ما پول بدین.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    0 0
    سلام من 5 ماه هستش ثبت نام کردم برای وام از دواج ولی هنوز خبری نیستمن به این پول احتیاج دارم بگرنه زندگیم بهم میخوره شما که ندارین 3 ملیون بدین چرا جون ها رو تشویق به ازدواج میکنین
  • رقيه ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    بابا چي ميگين؟ من حاضرم همون سه تومنو بدن حداقل. از مرداد ٩٢ من ثبت نام کردم
  • میلاد ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    ها ها ها ها. بچها نترسید گیره هممون وام میات منم ک 6 ماهه منتظرم .تا وام بدن باید برم قبرو سنگ قبرمو بخرم .
  • فاطمه ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام من ۶ ماه بانک صادرات رشت ثبت نام کردم هنوز خبری نشده هنوز تعیین شعبه نشده یکنفر پاسخگو باشه لطفا
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    خویه اینارومسولین بخونن یه مشکلات مردم رسیدگی کنن
  • mojtba ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام.من نزدیک 10ماهه ثبت نام اینترنتی کردم هرماه هم به سایت سرک میکشم ولی هیچ خبری نیست وحتی تعیین شعبه هم نمیکنن.تکلیفمون چی میشه.به خداتموم امیدمون برای ازدواج همین وام ازدواج بوده وهست .لطفاراهنماییمون کنین
  • زینب ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام ماالان 8ماه ثبت نام کردیم ولی,خبری,نیست. ولی کسای که هم زمان باماثبت نام کردن گرفتن ولی مانه این چه جور برنامه ای هست.تشکر.وام هم بیشترکنید
  • lمهدی ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    0 1
    من چهارماهه عقدکردم منتظروام هستم که برم سرخونه وزندگیم توروخدابانک صادرات زودترتعیین شعبه کنید
  • موسوی206135 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام.بخدا یکساله که ثبت نام کردم.تا الان تعیین شعبه نشدم.چرا؟؟؟؟ از آبادان.
  • سعید ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام من 4ماه ثبت نام کردم هنوز خبری نیس یععنی چی گناه ما جوان هاااااااا جیه? لطفا رسیدگی شوداین بانک صادرات درس کنید
  • سعید ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام من 4ماه ثبت نام کردم هنوز خبری نیس یععنی چی گناه ما جوان هاااااااا جیه? لطفا رسیدگی شوداین بانک صادرات درس کنید
  • ایمان ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    اینا فقط جونا رو مسخره کردن هیچکس به فکر ما نیست
  • علی ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام.در استان کرمان بانک مرکزی بانکهای صادرات و مسکن رو معرفی کرده که بودجه دارن اما وقتی ب بانک مراجعه کردم میگن بودجه نیست!!!!!!تکلیف ما چیه؟؟؟؟
  • فاطمه ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    منم 6 ماه تو صف بودم یه هفته پیش تعیین شعبه شدم بالاخره
  • کاظم عباسی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    ۸ماهه ثبت نام وام ازدواج کردم هنوز ندادن
  • سامان ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    1 0
    واقعا برای مسولین تاسف داره که ی مشت جوان را دارن بدبخت میکنن با این وام دادنشون،همه با هم یک صدا بگیم (هیهات من الذله)
  • سامان ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    واقعا برای مسولین تاسف داره که ی مشت جوان را دارن بدبخت میکنن با این وام دادنشون،همه با هم یک صدا بگیم (هیهات من الذله)
  • سامان ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 3
    واقعا برای مسولین تاسف داره که ی مشت جوان را دارن بدبخت میکنن با این وام دادنشون،همه با هم یک صدا بگیم (هیهات من الذله)
  • امید ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    متاسفانه3ماه قبل ثبت نام وام ازدواج را انجام دادم هنوز خبری نشده لطفا پیگیری شود
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    به همین خیال باش
  • فاطمه ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام ب همگی دلمدن ب چ خوش کردیم وامی درکارنیس نتیجه تعیین شعبه ماک امده جواب از کافینت گرفتیم ثبت نام یه شعبه ک خودمون تعیین کردیم نیس انداختن ب یه شعبه دیگه
  • مرتضی ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خدایش چطور اخرت میخوایید جواب بدید منم یکساله بانک کشاورزی ثبت نام کردم این وام رو فکر کنم واسه بچه ام خوب باشه همه ا زنگ زدم هر روز سرک میکشم داره اشکم در میاد
  • مرتضی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خدایش چطور اخرت میخوایید جواب بدید منم یکساله بانک کشاورزی ثبت نام کردم این وام رو فکر کنم واسه بچه ام خوب باشه همه ا زنگ زدم هر روز سرک میکشم داره اشکم در میاد
  • حسین ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    س من دربانک قرض الحسنه مهر 6ماه ثبت نام کردم ولی هنوز تعیین شعبه نشدم مسنولین به فکر جوانها باشن باتشکر
  • سام ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    0 0
    این که چیزی نیست من یه هفته ثبت نام کردم نوبتم نشده چرا مسولا رسیدگی نمی کنند بچم داره به دنیا میاد
  • سعید ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    1 0
    میخواستم بپرسم که ضامناتون باید حتما ساکن اون شهر باشن؟
  • پري ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    میخواستم بپرسم که ضامناتون باید حتما ساکن اون شهر باشن؟
  • نعمت ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    به تمام درخواستکننده های وام بگم به امید دریافت وام وانستید لطفا نون بازوی خودتون رو بخورین اونارو ول کنید
  • داریوش ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    من وام میخام . اگه دادید که دادید اگه ندادید بیشتر از یه بچه نمیارم حالا خود دانید اونوقت نگید جمعیت داره کم میشه من یکی زیر بار نمیرم
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    اين بي برنامه بودنتون شما رو بي اعتبار كرده به خودتون بياين مسلمانان
  • ارغوان ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مسولین از ناله و نفرین مظلوم بترسید.خدارو خوش نمیادبرای چندرغاز پولی که میدیدوچندبرابرش پس میگیرید اینهمه اذیت کنید و سر بدونید
  • مرجان ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    ای بابا.چی بگه آدم....فقط میتونم بگم انصاف نیست که جووناروتومرگ تدریجی واردکردید.واقعاکه.....
  • مبين ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    من الان چند ماه ميشه که بانک ملي کرمانشاه انتخاب کردم ولي هنوز شعبه مشخص نشده.خواستم بپرسم مسولين مسافرتاتون تا کي ادامه داره.يک روز هم کار کنيد!!!!!!!
  • اسعد ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    من الان 4 ماه میشه که به بانک صادرات ثبت نام کردم ولی هنوز هم هیچ خبری نیست بلاخره میدین یا نه
  • اسعد ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام من حدود 4 ماه میشه که بانک صادرات ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیست تا کی باید صبر کنیم
  • رضا ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا خاک بر سرتون که از عهده پرداخت 3 میلیون وام عاجزید
  • اکبر ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    عامو خو کو ای وامو؟؟؟؟
  • شهرام ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام من از اردیبهشت سال 92 ثبت نام کردم هنوز متاسانه نه شعبه مشخص شده نه هیچی تکلیف چیه میگنم بعد از دوسالم وام ازدواج فاسد میشه و قابل دریافت نیست وپرداخت نمیشه واقعا نمیدونم خواهشاًً اگه کسی هست جواب بده ولی اگه این سایتو باز گردید که کسب درآمد کننین دیگه هیچ . یاعلی
  • مسعودعلاوي ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام من هشت ماهه ثبت نام كردم ولي هنوز شعبه بانك به من معرفي نشده بانك ملت
  • مسعودعلاوي ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام من هشت ماهه ثبت نام كردم ولي هنوز شعبه بانك به من معرفي نشده بانك ملت
  • نگين ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    الهي بميرم واسه همتون!واسه همه جوناي صبورو سختي كشيده اي كه براي آغاز زندگي ساده و پاكشون احتياج به 3تومن وام ازدواج دارن،3تومني كه شايد بشه باهاش نهايتا دو تا تيكه اساس خريد!دوستان من اين وامو باهر بدبختي اي بود گرفتم شماهم مثل هميشه صبور باشين انشالا حل ميشه خدا به همه ي جوونا كمك ميكنه
  • طاهر ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    بهترین راه برای وام گرفتن سلام جوان ها صبر کنید نوبته اشناها ودوستان وکسای که شرینی دادن تموم بشه بعد شما بانک ماکه400نفر سرنوبت هست چطور بیاد وتویه یکسال وام بده به جدیدا برید اشنا ویک تومان وام رو بعشون بدید که وام ثبت بشه وضرفه کمتره یک ماه توحسابت هست تنها راه وام گرفتن
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی باهال بانک مرکزی کمتر از 3000 نداره
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    جالب
  • king ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام؛ دلتونو به وام ازدواج خوش نكنيد؛ انگار كه اصل وجود نداره
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    پول رو به دزد ميدين نه يه مشت جوون بدبخت
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام من 11 ماه هست ثبت نام کردم رفتم سرپرستی به از چند روز التماس موفق شدم از تجارت پذیرش کنم بعد رفتم تجارت معاون بانک تجارت برگشت بهم گفت ی پارتی جور کن بعد وامتو بدم اینم مسلمون خنده داره اره؟من از کجا اخه کسی رو پیدا کنم
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    آخي مسولين خوابشون نمي بره لينقل
  • ghasem ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    بخدا یکساله تو صف بانک صادراتم رفتم بانک گفتن انصراف بده برو یه بانک دیگه
  • رسولخانی ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    من از فروردین ماه 92برای بانک کشاورزی ثبت نام کردم هنوز هیچ شعبه ای معرفی نشدم چرا جوانها را سر کار میزارید به هوای گرفتن وام میرند داماد میشند تا با این وام جهیزه بخرند با زندگی جوانها بازی نکنید همه را بیچاره کرده اید
  • بدبخت ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    ÷ول نفت حرومتون بشه انشاا.. خودتون مسخره اید ما رو مسخره نکنید
  • علیرضا ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    کلامنصرف شدم. طلاق میدم
  • علیرضا ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    کلامنصرف شدم. طلاق میدم
  • طاهر احمدی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام خداوکیلی خودتون قضاوت کنیدشما که داعما مارو تشویق به ازدواج حتی نمیتونید یه وام سه میتیونی رو پرداخت کنید واقعا حق ماایرانیا که حتی دارید از خاکمون هم استفاده میکنید همینه متاسفم .فقط میتونم بگم خداکنه همون امام زماتی که میگید به دادمون برسه
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
    0 0
    ما دو سال پیش ازدواج کردیم و هنوز وام دریافت نکردیم فقط به خاطر اینکه دائما مجبور به عوض کردن بانک شدیم ,در نهایت در هر بانکی که ثبت نام کردیم بودجه تمام شد و در ندادن و ما هنوز منتظر وام ازدواجیم در صورتی که خیلی ها بعد ما ازدواج کرده اند و وام خود را گرفته اند. این عدالت نیست.
  • نادیا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
    0 0
    وای من تازه ثبت نام کردم ناامیدم کردین
  • نسترن ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام تا آقازاده ها و وام های میلیاردی مونده وام 3 میلیونی به من و شما می دن چطور روشون میشه شعار افزایش جمعیت می دن وقتی حاضر نیستند حق خودمونم بدن وام پیشکش.
  • امیر ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    0 0
    ای دولت مردان اگر نمی تونید وام بدید مردم را ازکارو زندگی نندازید
  • مسعود ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    0 0
    نزدیک به یک ساله که تو بانک صادرات ثبت نام کرده ام اما هنوز تو نوبتم بابا چه وضعیه که هنوز خبری نشده دیگه خسته شدم
  • رضا از بندرعباس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام الان من 8 ماه تو نوبت هستم پس چی شد شاید این نفری که ثبت نام میکنه احتیاج داره یا اصلآ ندید یا میدید درست بدید آخه چرا با مردم اینجوری برخورد میکنین
  • نسیم ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام من نه ماهه ثبت نام کردم ..بانک صادرات رشت..هنوز خبری نیست .شعبه هم تعیین نشده ...بخئا لازم داریم چرا کسی جواب گو نیست.........
  • ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    من الان نه ماهه بانکه صادرات رشت ثبت نام کردم..ده جا هم رفتم انگار نه اگار...حتی تایین شعبه هم نشدم....
  • نسیم ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    من الان نه ماهه ثبت نام کردم..صادرات رشت..همه جا هم رفتم...هیچکی به هیچکی نیست.
  • فواد ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    اخه این مسخره بازیا چیه کمک به جونا کدوم کمک از پارسال دوبار بانک عوض کردم هنوزم هیچ خبری نیست چرا اخه این همه جونو سرکار می گذارید ....کدوم وام فقط سرکاریه.............
  • حمید ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    همش چرت وپرت محضه.... پس من که هفته پیش عقدکردم کلام پسه معرکست خب... ای داد بیداد
  • محمد ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام.من هفت ماه پیش تو بانک صادرات شعبه خوزستان ثبت نام اینترنتی کردم شدیدا هم نیازش دارم دو ماه دیگه هم عروسیمه آقیان مسؤل مقام معظم رهبری هر روز داره میگه باید جمعیت افزایش پیدا کنه اون وقت شما اینجوری متقاضی های وام رو الاف کردین با این اوضاعی که ما نمیتونیم همسرمون رو بیاریم تو خونه چطر جمعیت باید رشد کنه آقایون ازدواج سنت نبویه به فکر مردم گرفتار نیستید لااقل به توصییه های رهبری گوش بدین لطفا.
  • ali ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    1 1
    دیگه سخته شدم
  • علی ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    منم ميخوام برم طلاق بدم .همش حرف بود که وام ازدواج میدن .ن زن میخوام ن وام ......والا
  • مصطفی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام من الان یکسال و سه ماهه. ثبت نام کردم هر روز به اینترنت سر میزنم ولی هنوز تعیین شعبه نشدم ای مسوولین واگذار تون کردم به خدا. زنم ازم ناامید شده برای این مملکت متاسفم
  • مصطفی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام من الان یکسال و سه ماهه. ثبت نام کردم هر روز به اینترنت سر میزنم ولی هنوز تعیین شعبه نشدم ای مسوولین واگذار تون کردم به خدا. زنم ازم ناامید شده برای این مملکت متاسفم
  • امیر ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    کی با این گرونی ازدواج میکنه با ۳ تومان چی میدن شما بگید????
  • hakim ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خواهرا برادرا امیدتون به خدا باشه
  • ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من الان یک سال ۲ماه میشه که ثبت نام کردم ولی هنوز خبری از وام نیست هروقت مراجه میکنم میگن بودجه نیست شماره بده بوجه امد چشم بهت خبر میدیم ؛اخه این شد جواب ؛/بانگ گشاورزی استان چهار محال بختیاری شهرستان کیار شهر شلمزار ‏_یه فکری به حال این جوانهابکن بهتره از سفر خارجه بعضی ها_‏
  • مهسا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    4 ماه ثبت نام کردم هنوز خبری نیست اخه چراااااااااااااااا ؟ دیگه 3 تومن جیه؟
  • علی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شش ماه بانک کشاورزی کرج تو نوبت بودم بعد,شش ماه نوبتم نشد بعد رفتم انصراف دادم,,باز رسیدم سرخونه اول,,,واقعا دستتون درد نکنه ....
  • سیامک اسدزاده ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    من وام گرفتم امانمیتونم بریزم کمک میخوام
  • فاطمه ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقایعنی چی من 1سال ثبت نام کردم خبری ازوام نیست
  • رحمان ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    0 0
    بچه ها منم الان یازده ماه هست که بانک ملت بره نام کردم و هیچ جوابی نگرفتم ای کاش ریزگی میشد
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    سلام
  • ناشناس ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    اینا که به جوونا وام ازدواج نمیدم به اونایی میدن که فرار میکنن!!! واقعا جوونارو مسخره کردید!!! این همه خمس میگیرن و جامعه به فساد کشیده شده نباید از اون پول ها به جوونا کمک کنند!!! واقعا نمیشه؟؟؟
  • ناشناس ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    توکلت الی الله.
  • امید ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    من خوش شانس بودم برای خودم تونستم بعد از 7 ماه بگیرم ولی برای همسرم با اینکه باهم ثبت نام کرده بودیم ولی نشده هنوز. واقعا خدا مارو میبینه ؟
  • افسانه احمد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    1 0
    شماکه بودجه ندارید غلط میکنیدمردمواسیرمیکنید ما الان 10ماهه تونوبتیم یعنی بانک صادرات ی صاحاب نداره به اینا رسیدگی کنه.
  • مریم ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    1 0
    ما هم ثبت نام کردیم.هیچی به هیچی...پارتی بر هر دردی دواست دوستان.
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام امروز به بانک ملت مسکن وصادرات مراجعه کردم همگی میگفتند بودجه نداریم وحتی بانک مسکن می گفت اینها همه اش سرکاری هست ما که اصلا وام نمی دهیم گفتم خوب در سایت که گزینه دیگری غیر از بانک مسکن موجود نیست
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    نمییخایین وام بدین چراوعده های سرخرمن میدین بازمیشینن ازاوضاع ملتای غربی میگن
  • ساناز ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    من الان 8 ماهه ثبت نام کردم دیگه نا امید شدم اخر همین هفته عروسیمه.شما که 3 تومن ندارید بدید چرا وعده 5 میلیون تومن میدید
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    بسته خجالت بکشید،بسته حیا کنید.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    برای صدا وسیما در سایت پیغام گذاشتم که از مسولین دعوت کنند برای مردم شفاف سازی کنند و علت تاخبر وام ازدواج را بیان کنند
  • hadi ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام من الان 9ماهه ثبت نام کردم هنوز جواب تعیین شعبه رو ندادن واقعا نمیدونم چی بگم با این شرایطی که واسه ما جوونها درست کردید فقط میتونم بگم جواب بی عدالتیتون رو میسبرم به امیرالمومنین
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    خوش به حالت
  • مرتضی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    ایشالا 7 روز دیگه سالگرد ثبت نام وام ازدواج و عقدم رو با هم جشن می گیرم!!!
  • marjan ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    بابا اذیت نکنید من تاقبل عید باید خونه رهن کنم وگرنه جهیزیم توکوچس.خودتونو وجدانتون
  • رحمان ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    بنده 6 ماهه كه ثبت نام كردم و بانك صادرات را انتخاب كردم ولي هنوز بانك مركزي تعيين شعبه نكرده در صورتي كه همكارم با خودم بانك ملي رو انتخاب كرده و وام ازدواج را دريافت كرده لطفا جواب بدهيد رحمان از كازرون
  • سعيد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    سلام فقط خواستم تشكر كنم به خاطر اينكه اين همه جوانان تشويق براي ازدواج ميكنين ولي شما كه دارين اينكارو ميكنين جايزه هم بهشون بدين به خدا اين 3ميليون پول زايمان وپوشك بچه نيست
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    در واقع دولت باید به دختر و پسر نفری 5 میلیون هدیه بده نه وام به خاطر اینکه تن به ازدواج دادن . چون با این اوضاع گرانی هایی که دولت باعث و بانیش هست زن گرفتن دل شیر میخاد و مغز خر . با این گرانی ازدواج کردن آیا عاقلانه هست!
  • محمد ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    خدایا کمکم کن وامه رو بگیرم
  • حسن ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    0 0
    سلام بانک تجارت استان آآذربایجان‌شرقی کی باز میشه؟
  • هادی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    به خدا ما خیلی گرفتاریم.هوووچ پول نداریم.پول ندارم حتی واسه زنم ی هدیه بخرم.پول نداریم عروسی بگیریم.تورو خدا وام ما رو بدید ما خیلی خارزاریم.اه از نهالمون درومده از بی پولی.
  • ذبیح الله ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    تو را به قرآن به من وام بدید
  • ی جوون دم بخت ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    اقاخداوکیلی ی جوونی ک پول نداره چ جوری بایدازدواج کن وام ک بایدهفت خوان روبگذرونی اونم اگ بانکهانگن بودجه نداریم بعدش میگین چراسن ازدواج بالاس تازه تشویق میکننین مردم بچه داربشن واقعا ک
  • بهمن ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    برای خودم تاسف میخورم که برای سه تومن باید التماس این بانک هایی که شیکمشون سیر هست رو بکنم مرگ بهتر از این زندگیه
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    منم هنوز یه ساله ثبت نام کردم فعلا تعیین شعبه نشدم توبانک ملت دست مبه هیچی بند نیست هیچکی جواب نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • لیلا ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    من چند ماه واسه وام ازدواجی ثبت نام کردم ولی هنوز تعیین شعبه هم نشده کفر ادم رو در میارن مگه چقد طول میکشه تعیین شعبه بشه؟؟
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    بعد از مدت ها توانسته بود شاخ قول چراغ جادور را بشکند و با رفتن های پی در پی به امازاده ها دعا کند و با هزار نذرو نیاز حاجت گرفته بود و 13 خان رستم را رد کرده بود او پسری بیچاره که بعد از اینکه بچه سومش به دنیا امده بود بخت بر او رو کرده بود و وامش را به او دادند وام را گرفت و به بیرون امد بهت عجیبی در چشمانش بود حیرت زده و متعجب و کی غمگین سوالی در ذهنش که .........؟ حال بعد مدتها ایا برای فرزند سومم دوچرخه بخرم یا برای دومی لب تاب بخرم نه هنوز برای همسرم دست گل عروسی خریده ام بهتر است بخرم
  • حمید ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    الفاتحه
  • طلاق ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    3ماهه میرم بانک میگن شاید ماه دیگه بیاید شاید بس کنید تورووووووووووووووووووووووووووووووو خدا اصلا زن نخواستیم من که پشیمون شدم
  • ماریا ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام.منم سه ماهه ثبت نام کردم برای بانک مسکن.از همه جا حرف میشه جز از مسکن.تعیین شعبه هنوز نکرده.توروخدا پیگیری کنید.اگه اصلا بودجه ای نداره برم بانک دیگه ثبت نام کنم.که تا الان صبرکردنم الکی بوده.زندگیم به امید این یه کم وام خوشتر بود.پول نداریم.نداریم...
  • بهبود ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام آقايون و خانوماي عزيز اينا وام بده نيستن همه با هم بريد طلاق بديد بزاريد بفهمن چي به چيه.
  • بهبود ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    سلام آقايون و خانوماي عزيز اينا وام بده نيستن همه با هم بريد طلاق بديد بزاريد بفهمن چي به چيه.
  • سمانه ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دوماه پیش ثبت نام کردم واسه بانک مسکن .یه روز همینطوری که رفتم واسه وضیتشو ببینم دیدم بانک ملی هست بانکمو عوض کردمو زدم ملی الان تعیین شعبم نشدم مثلا میگن وام ها آزاد شده هاا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس چرا حداقل تعیین شعبه نمیکنن!!!!!!الان اینقد با این بی پولی از زندگیمون سیرشدم.
  • کامران ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    نزدیک به چهار ماه که ثبت نام کردم اگه این چهار ماه کار میکردم الان میتونستم خودم وام بدم خودشون میدونن اگه وامو بگیرم پسش نمیدم پس حق ما ایرانی ها کو
  • فاضل ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام پس چرا این وامارو نمیدن بابا خسته شدیم شما که ندارین چرا زرتو پرت الکی میکنین
  • الی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    واقعا حالم گرفته شد کامنت دوستان و دیدم که هنوز بعد یک سال فی المعطل اند.ما دو ماهه ثبت نام کردیم.کلی هم هر روز برای این چندرغاز نقشه می کشیم.بد جور دلم گرفت.خدا ان شاالله مشکل همه رو حل کنه!!!!!!!!!!!! وافوض امری الی الله.
  • پریا ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    من ناامید شدم اخه تازه ثبت نام کردم حالا که وامو نمیدن طلاهامو میفروشم اخه به پول احتیاج داریم اون موقع که طلا خریدم گرمی 134 بود الان 94 شده حدود 6 ملیون ضرر میکنم ولی چاره ای نیست........
  • فاطینا ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام من دو ساله ازدواج کردم سه روز بعد برای وام اقدام کردم. بعداز دوماه دیدم خبری نشد عوض کردم و الان 20 ماهه ک منتظر وام ازدواجیم همش وعده میدن بخدا زندگیم داره ازهم میپاشه چرا کسی ب فکر ما نیست بعد میگن امار طلاق بالا رفته اخه چرا نره خرجای ب این گرونی وامم ک نمیدین ما چیکار کنیم راه حل بگید تا انجام بدیم!!!
  • سلام ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    ما بانك ملي شهرستان اليگودرز افتاديم ميگه فعلا كه بودجه نداريم.ثبت نام كنيد تا بعد.در ضمن اين قدر از ضامن ها ايراد گرفتن كه ما هم كارمون رو انجام نداديم تا دورباره از اول ثبت نام كنيم و بانك صادرات رو انتخاب كنيم.
  • abas ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    ما مدت هاست توكلمون به خودشونه
  • علی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام.ببخشید جریان این تعین شعبه کی مشخص میشه.خداییش خسته شدیم دیگه. چند ماهه بانک مسکن ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیست. مسئولین لطفا رسیدگی کنین جان بچتون.حداقل یه تاریخ واسش تعیین کنین تا ما هم نکلیفمون مشخص بشه.
  • زهراا ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام من و همسرم با هم ثبت نام کردیم ولی فقط اسم همسرم اومده باید چکار کنم بانک ملت ثبت نام کردیم
  • اکرم ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام,من شهریور ۹۲ثبت نام کردم تاحالا وام نگرفتم , خیلی هم نیاز دارم بهش. راهنمایی کنید
  • اکرم ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام,من شهریور ۹۲ثبت نام کردم تاحالا وام نگرفتم , خیلی هم نیاز دارم بهش. راهنمایی کنید
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    تورو خدا دیگه از ضامنا انقدر ایراد نگیرید
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    تورو خدا از ضامنا دیگه انقدر ایراد نگیرید
  • علی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    تورو خدا سه ماهه که ثبت نام کردیم و تمام امید ما به این وام ازدواج است خواهشمندیم رسیدگی کنید.
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام چرا سامانه بانک مهر امام رضا رو باز نمی کنید
  • زهرا ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    مبلغ وام ازدواج واسه دانشجوها همون سه تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام دوماه است که میرم بانک تجارت هر هفته شنبه هنوز نتونستم ثبت نام کنم رییسش میگه برو شنبه بیا دیگه نمیدونم کدام شنبه رو میگه
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام دوماه است که میرم بانک تجارت هر هفته شنبه هنوز نتونستم ثبت نام کنم رییسش میگه برو شنبه بیا دیگه نمیدونم کدام شنبه رو میگه
  • علی ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام.منم 9 ماهه که ثبتنام کردم ولی هیچ.آخرش مجبور شدم بانک رو عوض کنم بازم هیچ.پس این وام ها را به کی میدن؟؟هی یگن وام دادیم کو پس؟؟
  • نعمت ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام ازمسولین تقاضای عاجذانه دارم التماس میکنم واسه ضامن اینقد سخت نگیرن واسه شش تومن وام من الان 20ماه ازدواج کردم هنوز نتونستم وام ازدواج بگیرم چقد بی رحمید خیلی گیرم
  • امیر ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    بانک کشاورزی ثبت نام کردم مدارک بردم نگاه کردگفت مشکلی نداره فقط بایدروزای زوج بیای تکمیل پرونده هست روززوج رفتم گفت مدارکت مشکل داره دوباره ثبت نام کردم حالا کی جواب بیاد..........
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام من چهار ماه بانک رفاه ثبت نام کردم هیچ خبری نشد الان یماه شعبمو تغییر دادم بازم خبری نیس ولی همه آشناهام دو روزه شعبشون تعیین شد. این چه وضعیه همش از مردم قرض کردیم تا الان بازم بگید ازدواج کنید و ما به فکر جوونا هستیم. پس کووووو؟؟؟؟؟
  • مهسا ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 1
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلام.من ثبت نام کردم تو بانک ملی برای وام ازدواج گفتن یک ماهه درست میشه.اون موقع جزئ 5میلیون تومانی ها بودیم ولی الان 8 ماه گذشته هرروز میگن اگه این و بیاری تا فردا حله و وقتی فردا میشه میگن ما نگفتیم الان قانون 5 تومانی رو برداشتن وام 3 تومنی شده بازم نمیدن.راه شکایت از این بانک چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یاسین ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    3 0
    سلام میگن یک ضامن برا وامهای زیر 10 میلیون کافیه در صورتی که بانک ملی از من 2 ضامن رسمی حقوق بگیرکه خدمتشون زیر 20سالم باشه وحتما باید حقوقشونم از بانک ملی بگیرن چرا بانک ملی اینجوری ضامن میخواد چرا انقدر دروغ میگن یک ضامن کافیه
  • یاسین ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    سلام میگن یک ضامن برا وامهای زیر 10 میلیون کافیه در صورتی که بانک ملی از من 2 ضامن رسمی حقوق بگیرکه خدمتشون زیر 20سالم باشه وحتما باید حقوقشونم از بانک ملی بگیرن چرا بانک ملی اینجوری ضامن میخواد چرا انقدر دروغ میگن یک ضامن کافیه
  • مهدی عزیزی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    عرض سلاااااااااام و ادب.......اقایونی که میگین سن ازدواج رفته بالا...و اقااااااااپسرا رو تشویق به ازدواج میکنید...خب لااقل یه تسهیلااااااااااات درست و درمووون واسه ازدواج بذارید..الان که 3میلیون وام ازدواج میدید بااین 3میلیون واقعااااااااااااا چه میشه خرید....پس حداااااااااااقل وام ازدواج رو سر و سامووون بدین ....تسهیلان درست و درمووووون بدین بعد بایین تشوووووووویق کنید دختر پسرا ازدواج کنند......فقط و فقط میگین سن ازدواج رفته بالا اول مسئولبن مقدماااات ازدواج جووووون هارو درست کنن بعد برنامه ازدوااااج بزارید...............................
  • شبنم ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    باسلام به آقایونی که تشویق به ازدواج میکنن امافقط حرف میزنن وتکلیف وام ازدواجو مشخص نمیکنن وفقط وعده میدن ,الان یک ساله منتظروام ازدواجیم اماخبری نیست بانک کشاورزی مدام تسهیلات ندارن وفقط میگن نوبت نوبت,لطفارسیدگی کنیدخسته شدیم خسته شدیم
  • bahar ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    سلام دوستان. من بانک ملی ثبت نام کردم یه روز بعد تعیین شعبه شد. ببینین کدوم بانک خلت تره راحتر وام میدن اونجا ثبت نام کنین.
  • طهورا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام من شش ماهه بانک قرض الحسنه مهر ثبت نام کردم تعیین شعبه نشدم حالا بانک میگه ما حالا حالاها بودجه نداریم بانکتونو عوض کنین نمیدونم چیکار کنم ما خیلی به این شش میلیون نیاز داریم چه بانکی بزنم حالا
  • محمدامین ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    0 0
    الان نفری 3 میلیون میخواهید بدید 3 تا ضامن کارمندو بازنشسته میخواهید از الان جوونا باید برا 3 تومن شخصیت خودشونو خورد کنن تا بتونن 3 تومن بگیرن
  • غریب ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    همش دروغه......
  • وهاب ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    با نظر غریب موافقم همش دروغه در عمل هیچ خبری نیست
  • مهران ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    آقا دست دولت خالیه الکی زور نزنید
  • میلاد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام من هشت ماهه ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده در صورتی که یکی از دوستام با من ثبت نام کرد بعد ی هفته وام رو گرفت این چ جور قانونیه
  • مریم ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام من 4 ماهه ثبت نام کردم هنوز خبری نشده درحالیکه دوستم بانک ...شهرشون آشنا داشت 2 هفته بعد از ثبت نام ، وام خودش و شوهرش بحسابشون واریز شد !!! به نظر شما این عدالت و انصافه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
  • هادی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    من سه ماهه وام از طریق کافی نت ثبت نام کردم هنوز تعیین شعبه هم نشده ولی باجناقم یه هفته بعد از ثبت نامش وامش در اومد اخه شما انصاف دارین وای برشما
  • ali ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    من هم 4 ماهه ثبت نام کردم. هیچ خبری نیست... والا به پیر به پیغمبر احتیاج دارم . آخه این چه وضعشه؟کجت بریم؟چیکار کنیم؟؟؟؟ کسی میدونه؟
  • زینب ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    دو هفته است میرم کافی نت ثبت نام کنم,هیچ بانکی اعلام آمادگی نکرده میگن بودجه نیست شما ندارین,ما داریم؟ حداقل ثبت نام کنین بعد سر بدوونین
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    پس برای من معجزه رخ داده,هنوز یک هفته از ثبت نامم نگذشته که پیام دریافت وامم با شعبه ی مشخص اومده برام,امیدوارم وقتی ام که مراجعه کنم بدون دردسر دریافتش کنم
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    به جوانای کشوربرسید ۲ساله عقدیم نمیتونیم بریم سرخونمون ۲تامونم دانشجوییم بگیدچیکارکنیم
  • احمد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    چرا انقدر اخطلاس که پول برا وام نیست اقایان وخ ها بیخود وقت نگذارید پول نیست
  • علی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    خواهشا بانک ملی رو تو استان کرمانشاه باز کنید ک بتونیم ثبت نام کنیم
  • سعید ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    برای وام خودرو سایت بازه و25 میلیون پرداخت میکنید ولی برای وام ازدواج که واقعا از روی نیازه هیچ همکاری نمیکنید .اقتصاد خوبی هم که نداریم حداقل محتاج به دریافت وام از شما نباشیم .جالب این جاست که فقط منافع خودتونو در نظر میگیرید .خدا ازتون نگذره
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام من برای این وام بسیار عجله دارم اما سایت بانک تجارت بسته شده لطفا زودتر سایت ها را برای ثبت نام وام ازدواج باز کنید
  • محمد ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    من الان ۵ماهه ثبت نام کردن خیلی هم عجله دارم ازبانگ کشاورزی ثبت نام کردم گفتن بوجه نداریم این چه وضعشه مامسخره شمانیستیم بودجه ندارین بکش ببند
  • هادی ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام.1 ساله ثبت نام کردم هنوز خبری نیست .من موندم برای وام های کلان بوجه هس ولی واسه وام ازدواج بوجه نیس شورشو در آوردین بقرآن جم کنید بابا
  • باران ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    باسلام من ثبت نام کردم بانک پاریسیان دو روز تعیین شعبه شدم
  • ایاد ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام من یه هفته است که ثبت نام کردم.هنوزخبری نیست.خداشاهده لازم نداشتم 100سال سیاه وام نمیگرفتم ............مسولین محترم لطفا برسی داشته باشین ..مرسی باتشکر
  • ایاد ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام من یه هفته است که ثبت نام کردم.هنوزخبری نیست.خداشاهده لازم نداشتم 100سال سیاه وام نمیگرفتم ............مسولین محترم لطفا برسی داشته باشین ..مرسی باتشکر
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام خوبید چرا بانک تجارت باز نمیشه خواهشن پاسخگو باشید
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام چهار ماه ثبت نام کردم هنوز تعیین شعبه نشدم اخه وقتی بانکش و میگید نزدیکترین شعبه محل زندگی انتخاب کنید دیگه منتظر تعیین شعبه شدنش چیه.هان؟
  • مسلم ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    با سلام من سه ماهه که برای وام ازدواج دربانک کشاورزی ثبت نام کردم هنوزخبری نشده تاکی باید صبرکنم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام من تیرماه ثبت نام کردم اما هنوز خبری نشد چرا کسی پاسخگو نیست واقعا به این وام نیاز داریم
  • شوکا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام ،این چه وضعشه اخه مانیازداریم چراکسی پاسخگو نیست خسته شدیم بخدا ،لطفا جونارو تشویق به ازدواج نکنین بدبخت ترشون نکنین یه عمره منتظر وام ازدواجیم
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    ای وای من . واسه یه ازدواج ساده سی الی پنجاه ملیون پول لازمه اونوخ سه تومن با این همه اه و ناله میدن .
  • ناشناس ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام میخوام بگم بانک ملی زودتروام میدن تابانک هادیگه
  • ناشناس ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم و مدیر سایت بنده حدودا ۶ ماه پیش ازدواج کردم ۱ ماه پیش وام ۳ میلیون تومانی گرفتم از بانک کشاورزی، گرچه مشکلات و سختی هایی هم داشته اما با همه این مشکلات ممنونم.فقط یه سوالی داشتم ایا من که وام ۳ تومنی گرفتم بهم وام ۱۰ تومنی می دن؟
  • محمد رضا مرشدی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    من امیدم به خداست .من توشرکت شیر پگاه کار می کنم بانک کشاورزی نزدیکمه هر روز سر می زنم تا فرجی شود به امید ان روز.
  • رسول ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    سلام. لطفا رسیدگی کنید من یکساله ثبت نام کردم بانک صادرات حتی تعیین شعبه هم نشدم این چه وضعیه اخه.خسته شدم
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اینا میتونن وام بیست ملیونی واسه خودرو بدن که رو دستشون باد نکنه ولی نمیتونن سه ملیون به یه جوون بدبخت بدن تا زندگیشو بگذرونه؟؟؟
  • انسیه ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    0 0
    توروخدا ازتون خواهش میکنم وام مارو بدید داره زندگیمون خراب میشه
  • vahid ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    0 0
    من ۹ماه تونوبتم..واقعا دیگه قیدشوزدم...نوش دارو بعداز مرگه سهراب..دیگه اینقد رو ازدواج مانور ندن..اگه سودش بیست درصد بود درجا میدادنش که
  • علی ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    من 2 ماه ازدواج کردم میخواستم ثبت نام کنم کامنت های این افرادو خوندم دیدم کسی به دادشون نمیرسه دیدم پس چرا من خودمو علاف کنم همون وام 3 میلیونی مال خودتون شاید ما جوونا یه کمکی به مسئولین کرده باشیم.نوش جونتون گوشت بشه بچسبه به دماغتون
  • پریسا ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    واقعا منم متاسفم 5ماه شده ثبت نام کردم هنوز تعیین شعبه نشدم مسئولین کجایین بداد جووناااااااااااااااااااااااااااااااااا برسید
  • جواد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام.بایدبه این دولت تبریک گفت که نمی تواند یک وام به جوانان به دهد.من که دیگه خسته شدم یک سال گذشت هنوز که وام نگرفتم.
  • مهدی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    واقعا متاسف هستم از اینکه وقت وهزینه رفت وامد خرج کردم برای ثبت نام.که بعد از 4ماه هنوز نتونستم ثبت نام کنم بعد میگن ازدواج کنید.تازه از ما هم درخواست زاد و ولد دارن.
  • علی ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    خدا باید به داد این جونا برسه.نمیدن باور کنید دلتونم گرم نکنید
  • مینا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    برید گمشید...چه نظری بدیم با این وضع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مینا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    برید گمشید...چه نظری بدیم با این وضع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مینا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    برید گمشید...چه نظری بدیم با این وضع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حمید ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    این مصوبه ای که در خصوص وام 10میلیونی تصویب شده از کی لازم الاجراست,لطفا جواب بدید,وموقعیکه دولت از پرداخت وام 3 میلیونی به 900 هزار زوج محتاج درمانده ست چرا وام 10 میلیونی را وکلای ملت تصویب کردن.
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 1
    هه
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    من الان 10ماهه اقدام کردم ولی هیچ خبری نیس خسته شدیم از بس دوندگی کردیم ب همه ی جوونا پیشنهاد میدم پیگیر وام ازدواج نشن چرا که جزدردسر وزحمت و اینجابرو واینجا بیا چیزی نداره
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    بابا جون عزیزتون وام مارو بدین تورو پیغمبر احتیاج داریم. داره زندگیمون از هم میپاشه
  • هومان ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    هنوز دنبال وام نرفتم با این حرفای دوستان بنظرم برم از کسی نزول کنم زودتر سر زندگیم میرم فداتون وام افزایش بدییین تعیین شعبه نکنییین دل مارو خون کنییین قوبانت بوس بوس
  • هومان ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    1 0
    هنوز دنبال وام نرفتم با این حرفای دوستان بنظرم برم از کسی نزول کنم زودتر سر زندگیم میرم فداتون وام افزایش بدییین تعیین شعبه نکنییین دل مارو خون کنییین قوبانت بوس بوس
  • بيژن ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 0
    بچه ها با با همه سر كار هستين اگر به اميد ايم دو ريال و دشاهي مي خواهيد و ازدواج كيند اشتباه است من چهر نفر را دو سال ثبت كردم و هنوز در صف و نوبت مخصوصا مخصوصا بانك صادرات كه گُو توش هستم و هنوز نوبت اين 4 نفر نشده آب پاكي بريد دنبال كارتون
  • علی شکری ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    0 0
    البته من قصد جسارت به دوستانی که نظر دادند رو ندارم و به دروغ گویی متهمشون نمیکنم اما خود من وقتی سند ازدواج رو گرفتم مستقیم به همراه مدارک دیگه به بانک رفتم و تشکیل پرونده دادم و حدود ده روز بعد بهم زنگ زدند و گفتند وامتون حاضره و مبلغ رو به حسابتون واریز کردیم ، البته یک نکته کوچیک و بی اهمیت وجود داره که نمی دونم لازمه بگم یا نه و اون اینه که مسئول اعتبارات اون بانک رفیق پدرم بود و پدرم خیلی کارها براش کرده بود البته مطمئن نیستم این موضوع تاثیری در گرفتن وامم داشته باشه !!
  • محسن ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    چه فایده وقتی سایت بستس. من بانک تجارت ثبت نام کردم حالا میگن باید گواهی کسر از حقوق بیاری اخه من از کجا گواهی بیارم. مجبور شدم برم حذفش کنم.
  • حسام ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    فقط حتمان جوانها باید خودکشی یا موادی و دزد شن تا دوستار جامعه باشن خیلی گولید افرین
  • علی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    چندروز طول میکشد کدرهگیری وام ازدواج بیاد
  • علی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    چرا جواب منو نمیدین
  • ندا ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام من یک ساله و دوماهه عقد کردم و دقیقا یکساله و دو ماهه تو نوبت وام ازدواج هستم در بانک ملی مگه نمیگید این وام واسه کمک هزینه ی ازدواج به جوانان هستش پس کجاست اون کمکی که میگید تا که باید صبر کنیم که این وام رو بدن وبریم دو تیکه وسیله بگیریم بعد میگید چرا جوونا ازدواج نمیکنن یا چرا معتاد میشن خو همین مشکلات باعث میشه که رو به همه چی بیارن
  • ندا ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    0 0
    با سلام من یک ساله و دوماهه عقد کردم و دقیقا یکساله و دو ماهه تو نوبت وام ازدواج هستم در بانک ملی مگه نمیگید این وام واسه کمک هزینه ی ازدواج به جوانان هستش پس کجاست اون کمکی که میگید تا که باید صبر کنیم که این وام رو بدن وبریم دو تیکه وسیله بگیریم بعد میگید چرا جوونا ازدواج نمیکنن یا چرا معتاد میشن خو همین مشکلات باعث میشه که رو به همه چی بیارن
  • بهزاد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    آخه چرا اذیت میکنید پنج ماه ثبت نام کردم هنوز سایت بستست متاسفم واقعا... بهزاد از سمنان
  • سلیمان ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام من الان یکسال از تاریخ عقدم گذشته هنوز حتی شعبه بانکم مشخص نشد خواهش میکنم از مسولان ما را راهنمای کن من الان چیکار کنم یه مدت دیگم میگن تاریخ عقد خیلی گدشته وام به شما تعلق نمیگیره ما چیکار کنیم
  • سمانه علی بناه ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 3
    ایا کسانی که قبلا نامزد کردن وطلاق گرفتن و وام ازدواج 3 مییونی گرفتن حق دوباره استفاده از وام رو دارن
  • سجاد ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    وام بدییییییییییییییییییییییییین من وام میخوووووووووووووووام
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    بد
  • یه غریب ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    واقعامتاسفم 4ساله خونه خودمم ولی حتی هنوزیخچال ندارم.یه عروسی کوچیک هم نتونستیم بگیریم.آرزوی لباس عروس وبایدبه گور ببرم.این مهم نیس.سه ساله تونوبت وام ازدواجیم.هیچ جا وهیچ کی جوابگو نیست.
  • زیبا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    من خرداد ماه ثبت نام کردم و برای بانک ملی تعیین شعبه شدم.وقتی رفتم واسه پذیرش معاون بانک گفت ضامن باید کارمند رسمی دولتی حقوق بگیر مشغول به کار با گواهی کسر ازحقوق باشه!!!منم حدود یه ماه دنبال ضامن گشتم.آخر رفتم پیش رییس بانک و گفتم پدرم بازنشسته تامین اجتماعیه میتونه ضامن بشه که گفت تحت شرایطی بله.درصورتیکه معاون گفته بود نه اصلا! اینا هدفشون اینه اونقدر سخت بگیرن که جوونا بیخیال وام بشن و برن.اما پیگیر باشید و کم نیارید.درحال حاضر هم بانک ملی زودتر تعیین شعبه میکنه نسبت به بقیه.اگر بانکهای دیگه ثبت نام کردید برید تو سایت و ویرایش کنید و بانکتون رو تغییر بدید.همسر من این کارو کرد .قبلش دوماه تو نوبت بانک رفاه بود اما تعیین شعبه نشد آخرش ویرایش کرد زد بانک ملی دو روزه تعیین شعبه شد .امیدوارم همه اونایی که به این وام احتیاج دارن بتونن دریافت کنن.
  • ناشناس ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام تو رو خدا قسمتون میدم به امام رضا دیگه سایت بانک ملی را باز کنید خیلی به وام ازدواج احتیاج داریم
  • مهرزاد ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    ای سه ماهه ثبت نام کردم. بانک ملی. ولی هنوز تعیین شعبه نشده. تا سرپرستی بانک هم رفتم. گفتن بیست و پنجم. الان ده روز گذشت. خبری ازشون نشد. تو رو خدا یا کار کنین
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    با سلام وام ازدواج بعد از ثبت نام بعد چه مدت به حساب واریز میشود؟؟
  • مرتضي ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام ميخوام تشكر كنم از تمام مسئولين محترم كه به فكر ما جوانان هستند و به فكر درامد و حقوق خودشان نيستند و در تنها جايي كه مفيد حرف ميزنند تلويزيون است مگه من بدبخت چه گناهي كردم كه بايد هر روز سايت را باز كنم و ببينم بعد از يك سال هنوز نوبتمان نشده ٠مي گويند منابع نداريم ولي ميروي بانك ميگي يه ميليارد وام ميخوام مي گويند برو سند بياور تا پرداخت كنيم شما كه به فكر جوانان نميباشيد پس خواهشا شعار ندهيد
  • ستایش ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    اینجا مدام داریم نظر مینویسیم و میگیم که چرا بانک ملی انتخاب شعبه نمیکنه نزدیک سه ماهه ثبت نام کردیم خیلیا هم حتی سایت بانک ها واسشون باز نمیشه اینجا کلی حرف زدبم حالا ایا میان اینجا نظرمارو میخونن مگه واسشون مهمه
  • ساینا ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    سه ماه ثبت نام کردم ولی جوابی از بانک مرکزی نگرفتم خواهش می کنم اقدام نمایید متشکریم
  • فاطمه ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام سال85برای وام ازدواج اقدام کردم ولی به علت کم بودن سنم(13)به من وام تعلق نگرفت .ایا میتونم برای گرفتن وام اقدام کنم؟
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    همسرم برای وام اقدام کرده و شعبه هم انتخاب کرده شش هزار نفر جلوتر از ایشون بودن ولی الان هرچی میخوایم ببینیم نوبتنون شده یا نه میزنه اطلاعاتتون وجود نداره چیکار باید انجام بدیم؟ آیا باید رفت بانک؟ میشه لطفا راهنمایی کنین
  • زهرا ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    0 0
    سلام من سال قبل ثبت نام کردم وام ازدواج بانک مسکن والان نوبتم شده ومیرم بانک میگن سایت بسته شده باید چکارکنم
  • عباس ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    1 0
    سلام من ده ماهه بانک کشاورزی کرمان ثبت نام کردم ولی هردفعه مراجعه میکنم رئیس مربوطه با صندلی چرخ دارش دور خودش یه چرخی میزنه و با پوز خند میگه بودجه نداریم اخه اینها جای خودشون گرمه مشکلات جوانها رو نمیفهمن خدا لعنتشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس