کد خبر 177949
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸

بخشدار آسارا کرج، فرهنگ سازی را اصلی‌ترین عامل بر سر راه حفظ محیط زیست جاده چالوس دانست و گفت: مسافران، زباله‌های خود را تا رسیدن به نزدیک ترین مخزن زباله رها نکنند.

گزارش مشرق به نقل از ایسنا، محسن محمدی سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با تاکید بر اهمیت همکاری مسافران ورودی به بخش آسارا در ساماندهی و حفاظت از محیط زیست این منطقه، خاطرنشان کرد: 120 مخزن زباله در طول محور با فاصله حداکثر یک کیلومتر نصب شده است؛ از شهروندان خواستاریم زباله‌های خود را تا رسیدن به اولین مخزن، در حریم جاده رها نکنند.

وی ادامه داد: نگهداری زباله خوراکی‌هایی که شهروندان در طول مسیر استفاده کرده‌اند تا رسیدن به مخازن زباله کار مشکلی نیست و مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند برای لذت بیشتر از طبیعت خود باید در نظافت کوشا باشند.

محمدی سیرایی عنوان کرد: پیشنهاد توزیع کیسه‌های زباله در بین مسافران، در زمان اوج تردد در جاده چالوس به منظور فرهنگ سازی در کارگروه مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز، اظهار کرد: قول‌های مساعدی در خصوص اولویت بخشی برای تعریض نقاط حادثه خیز جاده چالوس داده شده است.

بخشدار آسارا کرج افزود: با توجه به تردد ده‌ها هزار خودرو از این جاده به خصوص در ایام تعطیلات، سرعت بخشیدن به فرایند پروژه تعریض جاده امری ضروری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: کمبود اعتبار، اصلی ترین مشکل کند پیشرفتن پروژه تعریض نقاط حادثه خیز جاده چالوس است؛ چند پیمانکار به دلیل کمبود اعتبار از ادامه کار سر باز زده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس