کد خبر 177727
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نامطلوب ارزیابی کردن وضعیت معیشت و اقتصاد مردم، گفت: دشمن روی این نقطه ضعف دست گذاشته است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در گفت‌وگو با فارس در سفر خود به خوزستان اظهارداشت: متاسفانه با وجود پیشرفت‌های اساسی در سیاست، امنیت و دفاع اما کیفیت زندگی مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در سطح قابل انتظار نیست و برای حل این مشکل باید اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی باید رفع شود، افزود: تنها در صورت غلبه بر این تحریم‌ها است که می‌توان راه شکوفایی اقتصادی و تبدیل تهدید تحریم به فرصت پیشرفت کشور را فراهم کرد.

رضایی یادآور شد: با وضعیتی که ایجاد شده متاسفانه زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفته و بیکاری در میان جوانان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: غلبه بر این وضعیت و حل مشکلات در حوزه اقتصاد و معیشت کم ارزش‌تر از پیروزی نظامی ایران در جنگ با صدام و حامیان جهانی‌اش نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در عین حال با اشاره به تلاش غرب برای از بین‌بردن اتحاد و همبستگی کشورهای منطقه، تاکید کرد: ما به هیچ وجه تسلیم آمریکا و فتنه‌گری‌های جدیدش در منطقه خاورمیانه نمی‌شویم.

رضایی همچنین با اشاره به کشورهای همسایه گفت: اگر ایران، عربستان، مصر و ترکیه در کنار یکدیگر باشند دیگر جایی برای آمریکا در منطقه باقی نمی‌ماند. آن‌ها می‌خواهند جلوی این اتحاد را بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    باز دم انتخابات شد؟؟؟!
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 1
    خوب آقای دکتر این یعنی استقلال سیاسی در منطقه با وجود دولت هایی که تا خرخره وابسته و فرمانبر آمریکا هستند در هر شرایطی آمریکا را ولو به ملت خودشان ترجیح می دهند و جنابعالی از آن ها نام برده ای و با توجه سیاست مستقل ایران؛ شکل گیری این مجموعه متصور نیست لذا ایران باید با تکیه بر زانوان خود و کمر همت خود در فلات ایران روی پا بایستد و گرنه ازاین نا امام زاده های ضد معجزه امکان این اتحاد بیشتر شبیه به رویاست - یا اینکه چشم پوشی از منافع ملی و بازگشت به رابطه ذلت بار دوره پهلوی و تسلیم ثروت وملت و منافع کشور به همراه دولت های نام برده شده به آمریکا که آمریکا در 30 سال حکومت پهلوی از صدقه سری ایران در منطقه خاورمیانه قد کشید و این ایران بود که در تحریم نفتی جنگ رمضان اعراب بااسرائیل؛ ماشین محرک غرب و آمریکارا نجات داد یا در بحث مس سرچشمه و ... هزاران نمونه از این دست پس به آمریکا و دست پرورده های او نمی شود اعتماد کرد چون که فاقد اصول اخلاقی و قانونمندی در روابط خود هستند و فوق العاده غیر قابل اعتماد هستند: - قطعا شما می دانید در جریان بحران های منطقه این آمریکا است که منشاء همه کشتارها و اختلاف افکنی ها و رو در رو قرار دادن قومیت ها با یکدیگر است - برای ملت ایران به خیر دولت های وابسته منطقه و آمریکا امیدی نیست لذا شر نرسانند . - از نفرین مادران و کودکان و پیران بی گناهی که در دسایس الحیل و لطایف الیحیل های آمریکا و غرب نالان هستند و یا کشته شده اندچراغ استمرار حیات آن ها(غرب و آمریکا) خاموش خواهد شد دنیا باظلم نمی سازد که آمریکا اولی یا آخری آن باشد - الدنیا یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم ( معصوم علیه السلام)
  • ایرونی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    نزدیک انتخابات و انتقادای به ظاهر به نفع مردم!
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    آقا محسن که وضعش خوبه خدا را شکر
  • امید 17ساله ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    دقیقا منم همینو میخواستم بگم
  • سید ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    دقیقاً. نمی دونم چرا همه قبل از انتخابات حرفای قشنگ می زنن. امیدوارم بعد از انتخابات حرفاشون یادشون باشه. این کار رسانه هاست که این حرف ها رو تو بایگانیشون نگه دارند و بعد از انتخابات مقایسه بین حرفو عمل داشته باشند.
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    آقا محسن ، همه ما می دو نیم باید تحریمها برداشته بشه تا اقتصاد ایران بتونه شکوفا بشه اما دو تا نکته را یادتون رفته توضیح بدین : 1) آیا اگه همین فردا اوباما و دوستاش بگن تحریمها یه طرفه لغو شده آیا اقتصاد ما دیگه مشکلی نداره؟؟؟ پس همه مشکلات مال تحریمها نیست هرچند تحریمها تاثیر زیادی دارن اما مفسدین اقتصادی ، فرهنگ مصرف گرایی ، سوء مدیریت برخی نهادهای اقتصادی و .... هم در بوجود اومدن این بحران اقتصادی سهیم هستند . 2) نفرمودید چجوری میشه تحریمها را برداشت ؟؟؟ اگه منظورتون دور زدن تحریمهاست که فکر می کنم دولت فعلی هم تمام توان و تلاشش را برای این منظور داره انجام میده اما اگه منظورتوت رابطه با آمریکا و ..... هست که از شمایی که چندین سال در راس پیکان مبارزه بودین و الان هم ادعای اقتصاد دانی دارین خیلی بعید..
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    اینا همش حرفه انتخابات تمام بشه اینا هم کرکره ها رو میکشن پایین
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 0
    خدا را شکر اکثریت مردم زندگی عادی خودشون رو دارند ادامه میدن محسن خان واقعا اگه تو فامیلاتون کسی هست که به نون شب محتاج باشه اگه نیست که اضافات الکی نفرمایید اگه هست که تو مسلمون نیستی طبق فرمایش پیامبر اسلام
  • شاهد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    ایشون که سال هاست گوله خوردن و همراه با شهدا نزد خداوند متعال روزی می خورند! انشاالله
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    به به اقای رضایی اغور بخیر بابا تو کجایی اه ببخشید موسم انتخاباته نه اقامحسن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس