به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین هیئت حاکمه آمریکا را بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در محکومیت شدید رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد موضع گیری انجام داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 1
    اگه جرات داری برو جلو حق خودت و اون یارو فلسطین رو از ارباب آمریکا اسرائیل بگیر
  • هوشنگ IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 1
    جرات نداشتی تل آویو رو بزنی.انتقامت زدن تل آویو بود اما از ترس واکنش ارباب و اروپا فقط چندتا ترقه ضعیف پرتاپ کردی که نه خسارتی داشت نه تلفات جانی از ترس رسوایی در فضای مجازی تلاش کردی این مسخره بازیت رو بزرگ و قدرتمند جلوه دهی از تصاویر زنده ماهواره ای پایگاه اسرائیل که شما از داشتنش به علت تحریم محروم هستی حقیقت را دیدیم ذره ای خرابی ندیدیم 🤣🤣🤣🤣🤣
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    واتس آپتو روشن کن تماس تصویری بگیرم پایگاه هوایی اسرائیلی که زدی ادعا می کنی تلفات سنگینی وارد کردی نشانت بدم دروغگو بودنت را به خودت ثابت کنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    نه فقط اربابت روسیه و چین خوبن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس