به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی به یادداشتی از پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات ارشد امریکایی پرداخت و نوشت:

برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

در این یادداشت آمده است که ارزیابی نیروهای آمریکا حکایت از آن دارد در صورت حمله مجدد ایران به اسرائیل، توانایی لازم برای تکرار عملیات پدافندی شنبه شب جهت مقابله با پرتابه های ایرانی بسیار محدود است.

تکرار عملیات پدافندی اخیر در صورت حمله ایران سخت خواهد بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 1
    شما ها بسیار بی جنبه هستید مخصوصا این دارو دسته خودیها که دیگه گند تعریف در آوردند البته همش سیاسی است ولی مواظب باشید خدا تو کاسه شما نزاره
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 2
      ببین عزیزم دوران بزن در رو و تبلیغات خالیوودی یک طرفه و جنگ روانی و رسانه ای یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون و صهیونیست‌های بدزاده دیگه تموم شده و داریم عین خودشون باهاشون رفتار میکنیم!! حالا کدومش درسته کدومش نیست اینو وقتی موشک خورد تو فرق سر اربابات میفهمی، تا اون موقع زیاد برای فهمیدن این مسائل تخصصی زور نزن، باریکلا!!!
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 3
      نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را ؛ رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا با خیال راحت ؛ موشکهایش بخورند به اهداف اسراییلی.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    زبان زور : یکتا زبان بین المللی معتبر کل جهان ـــ در تمام طول تاریخ و تمام عرض های جغرافیا.ــــ هر که زورش بیش ؛ حقش بیشتر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس