ایران به دنبال جنگ نیست/ با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ هستیم

در شرایطی که سران تل آویو همچنان باانتشار اخبار گمراه کننده در بهت وناباوری عملیات پرصلابت وعده صادق سپاه پاسداران فرو رفته‌اند، یک مقام بلندپایه ایرانی به تهدیدات روانی دشمن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به دنبال عملیات پرصلابت «وعده صادق» شنبه و یکشنبه هفته جاری، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

در ادامه فضاسازی روانی رسانه‌های همسو با دشمنان و تلاش سران رژیم صهیونیستی در احیای اعتبار پوشالی خود در اقدام نظامی احتمالی و قریب‌الوقوع علیه منافع کشورمان، یک مقام بلندپایه کشورمان بدون افشای هویت خود در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره به تهدیدات توخالی صهیونیست‌ها واکنش نشان داد.

بر پایه این گزارش، شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام مسئول ایرانی که هویتش را فاش نکرد، اعلام کرد که ایران دنبال جنگ نیست، اما اگر تحمیل شود برای آن آماده است و گزینه‌های گسترده‌ای هم دارد.

این مقام دولتی کشورمان با هشدار به مقامات صهیونیستی به الجزیره گفت: ایران برای سطح دوم پاسخ، از طریق سلاح‌هایی آماده است که قبلاً از آن علیه اسرائیل استفاده نکرده است.

همچنین، وی با با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه هرگونه تهدید از سوی دشمنان تاکید کرد که اسرائیل باید بداند که رفتارهای جنون‌آمیز و قلدرمآبانه مقابل کشوری مثل ایران جواب نمی‌دهد.

گفتنی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله (ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ارواح خاک بن گوریون و موشه دایان ؛99% موشک های ایران منهدم شد و اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • BG ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    درصورت حمله رژیم صهیونیستی متحدان غربی این رژیم بایستی بدونند که نفت 350 دلاری در افق خواهد بود! تجزیه اتحادیه اروپا در سال 2025 و بعد از آن تنبیه متحدان اسرائیل یک اصل برای کشورهای متحد ایران خواهد بود. خیلی احمقانه خواهد بود که اگر بخواهند به ایران حمله کنند چون ایران قدرت اتمی اش را از غیر نظامی به نظامی تغییر خواهد داد و البته ایران به خاطر عدم آسیب رسیدن به مسجد الاقصی و مردم فلسطین نخواست که از موشکهای مافوق صوت خود استفاده کند ولی در صورتی که حمله دیگری انجام شود تضمنینی به عدم استفاده آن وجود نخواهد داشت حتی متحدان غربی اسرائیل بایستی بدانند که پاسخ ایران مرز دیگر نخواهد شناخت
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ما اهل جنگ نیستیم ولی اگه مجبورمون کنن مردجنگیم!
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس