کد خبر 1593946
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

به گزارش مشرق، مهدی محمدی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

درباره رویارویی احتمالی آینده

اسراییل می خواهد حیثیت خود را احیا کند، اما تتمه آن را هم بر باد خواهد داد. دیوانگی جواب شجاعت نیست.

هیچ حمله ای به خاک ایران ‘هضم’ نخواهد شد. این اصل نقض ناپذیر معادله جدید است.

دریافت پاسخ به عملیات وعده صادق از ابتدا در برآوردهای ایران بود. واضح بود که یک ضربه ‘معادله’ نمی سازد. لذا اسراییل باید به ‘پاسخ به پاسخ’ ایران و ما بعد آن از همین حالا فکر کند؛ البته اگر توانی برای فکر کردن برای آن باقی مانده باشد.

این رویارویی نهایتا جایی متوقف می شود. می تواند همین جا و پس از ضربه اول ایران متوقف شود. می تواند پس از ضربه دوم ایران خاتمه پیدا کند که بسیار بزرگ تر خواهد بود یا می تواند چند موج آن طرف تر برود. این انتخاب اسراییل است که چقدر می خواهد خسارت ببیند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    3 8
    هیهو ! حالا تو هی قصه بگو ! پدر جان ! درسته تو مشاوری اما این امور تبعات سیاسی ، نظامی و حتی استراتیژیک داره در حدّ ما و شما نیست این مسائل رو درک کنیم قرماندهان رده بالای سپاه خودشون بهتر میدونند این جماعت بی شرافت رو چطوری تنبیه کنند !
    • بختیاری IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      10 1
      اتفاقا تنها جایی که این حرفها معنی نداره همینجاست.نباید کفتاران خوک صفت کوچکترین ضعف یا تردیدی ببینند به هر قیمتی تا آخرش هستیم.چون اگر اجازه نفس کشیدن بدیم قطعا آخر کار ما خواهد بود./// گوساله پرست ها حضرت عزرائیل و جهنم هر دو در یک قدمی شما هستند.
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 2
      معلومه تو هم سوختی از عملیات وعده صادق
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      ارواح خاک بن گوریون و موشه دایان ؛99% موشک های ایران منهدم شد و اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    انریکا ؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 1
    نتانیاهو آدمکش فرصت طلب
  • کارگر IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    8 0
    محمود عباس : ایران در فلسطین دخالت نکند ! مردک فاسد ابله خودت غلط کردی رفتی ملاقات پرزیدنت سلیطه قجر ! چرا در امور ایران دخالت کردی ؟ فلسطینیانی که نمک ایران بخورند نمکدان بشکنند از اسرائیل خطرناکترند. در هیچ کشوری سفارت ندارید جز ایران. بساط لانه جاسوسیتان را جمع کنید برید به درک. هر فلسطینی که به ایران خیانت کند سزایش همان اسرائیل است .
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 2
    شعار های تو خالی به هیچ نمیخوره
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    11 0
    از سگ مهاجم نباید فرار کرد.گستاخ می شود و با انگیزه بیشتری تعقیب می کند و حمله می کند. کافیست بایستی و با غرش و نهیب حمله کنی. همان سگ گستاخ کمی زوزه می کشد و فرار می کند. صهیونیست همان سگیونیست است.
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    بلاخره ما می خواهیم اسراییل نابود شود یا خیر الن بهترین زمان هست حالا تند تند تحلیل بدید زمان بگذره اگر ما چند شب بطور مداوم حمله می کردیم تمام بود
  • کرمونی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 1
    یکی میتونه به ما توضیح بده وعده ی نابودی اسرائیل چی شد؟ کنسله؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس