کد خبر 1593822
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
تکرار سناریوی اختلاف کادر فنی و سرپرست استقلال؟

نصرالله خواجه گیری در تمرینات استقلال غیبت دارد و به نظر می‌رسد با جواد نکونام وارد چالش شده است.

به گزارش مشرق، علی سامره در ابتدای لیگ بیست و سوم به عنوان سرپرست استقلال در این تیم مشغول به فعالیت شد اما او اواخر دی‌ماه به دلیل اختلافاتی که با جواد نکونام، سرمربی استقلال داشت از سمت خود استعفا داد. پس از جدایی سامره از استقلال، نصرالله خواجه‌گیری که در تیم حضور داشت به عنوان سرپرست استقلال شروع به کار کرد.

حالا اما به نظر می‌رسد جواد نکونام با جانشین سامره به اختلاف خورده‌ تا احتمال جدایی دومین سرپرست استقلال هم وجود داشته باشد.

البته علت اختلاف سرمربی استقلال از سرپرست تیمش مشخص نیست اما به درخواست نکونام، خواجه‌گیری اجازه همراهی آبی پوشان در پرواز بازگشت به تهران از اراک را پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشته است.

این مشکل پابرجا باقی مانده و خواجه‌گیری در تمرین روز شنبه حضور نیافت. روز گذشته تمرینات استقلال تعطیل بود و بررسی‌های خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد سرپرست این تیم امروز هم در تمرین غایب بوده تا مشکل بین سرمربی و سرپرست جدی به نظر برسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    مشکل بزرگ در دو تیم پایتخت اینست که هر کس سر مربی میشود ،خیال میکند صاحب باشکاه هم شده و هر کاری دلش بخواهد انحام ، خار محمدی پرسپولیس اینکونه بود و نکونام استقلال اینکونه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس